Nysgjerrigpernille Skrevet 17. oktober 2022 #401 Del Skrevet 17. oktober 2022 Just now, rosemarin said: Men hun var på tara-weekend på vestlia resort i helga, blitt lagt ut video av henne derfra🤷♀️ Men det har jo deltagerne prøv seg på i alle sesonger, så jeg kjøper ikke den heeelt enda. Holder en knapp på MM frem til neste episode hvertfall 🫶🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. oktober 2022 #402 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Nysgjerrigpernille skrev (11 minutter siden): Men det har jo deltagerne prøv seg på i alle sesonger, så jeg kjøper ikke den heeelt enda. Holder en knapp på MM frem til neste episode hvertfall 🫶🏻 Ikke hun selv som har gjort det. Random folk som har vært der🤷♀️Og hvor avslørende er det ikke for absolutt alle som jobber med spellemann på taket at hun ikke er med på prøver og/eller kommer etter at forestillingen er begynt?😜 Edit: spellemann på taket begynner kl 19. hvordan tenkte dere hun skulle kombinere det pga «kort vei»? Endret 17. oktober 2022 av rosemarin 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyann Skrevet 17. oktober 2022 #403 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tror Frøya kan være en prest (Sunniva Gylver?) pga hintene: – I årevis har jeg hørt mitt kall når noe er klart for å feires. – Jeg bistår gjerne når gleden skal deles. Når noen viser seg for oss for første gang, eller siste, er jeg der ved deres side. De vi ikke vil miste. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #404 Del Skrevet 17. oktober 2022 rosemarin skrev (1 time siden): Ikke hun selv som har gjort det. Random folk som har vært der🤷♀️Og hvor avslørende er det ikke for absolutt alle som jobber med spellemann på taket at hun ikke er med på prøver og/eller kommer etter at forestillingen er begynt?😜 Edit: spellemann på taket begynner kl 19. hvordan tenkte dere hun skulle kombinere det pga «kort vei»? Du har helt rett! Trude Drevland la ut flere stories på lørdag hvor man ser Mari M. og mannen underholde på Vestlia. I tillegg ligger det flere bilder ute på instagram under #taraweekend. Bilder lagt ut av tilfeldige mennesker(som du også skriver). 👌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. oktober 2022 #405 Del Skrevet 17. oktober 2022 1 hour ago, Nysgjerrigpernille said: Hørte akkurat episoden, og vil absolutt si at hun ikke er sjekket ut. Han som nevner det har sjekket henne ut basert på det at hun deltar i «Spelemann på taket», som flere av oss her inne har nevnt i tidligere innlegg kan det fortsatt være MM da det er kort avstand fra forestillingen til Maskorama, samt at kun to lørdager påvirkes av forestillingen hun er med på. Jeg tenker at logistikk og hemmelighold ikke spiller hèlt på lag, uansett. Masse små tråder, som heller mye mer mot enn for. Nå har det blitt for mye stang ut generelt, så for min del er Mari ute og Anne Marie Ottersen "den nye" Snøroboten 🙂 Podden startet på et vis en setning, mens jeg setter punktum 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #406 Del Skrevet 17. oktober 2022 Lurer litt på om Kjersti Bergesen kan utelukkes som en eventuell Frøya. Hun står på programmet til Boligmessen i Ålesund lørdag 29. Oktober. Spørs om nrk tør ta sjansen på at en deltaker rekker frem til Oslo, når opptreden er 15.00 i Ålesund: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. oktober 2022 #407 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Nei, jeg orker ikke at det ikke er Kjersti Bergesen! Slike arrangement, pleier å ha ganske rause avtaler rundt at endringer kan forekomme. Med et sabla effektivt team, tror jeg det kan være mulig. Selve flyturen er vel omtrent akkurat 1time... Synger hun til slutt, er det jo litt å gå på De må antagelig legge inn en viss risiko, men det er liksom en ikke en hovedrolle som er uerstattelig , så tror det er mulig. Kanskje de må flekke opp han sistemann i Tid for hjem, ingen husker navnet på Endret 17. oktober 2022 av Tradegy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #408 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tradegy skrev (8 minutter siden): Nei, jeg orker ikke at det ikke er Kjersti Bergesen! Slike arrangement, pleier å ha ganske rause avtaler rundt at endringer kan forekomme. Med et sabla effektivt team, tror jeg det kan være mulig. Selve flyturen er vel omtrent akkurat 1time... Synger hun til slutt, er det jo litt å gå på De må antagelig legge inn en viss risiko, men det er liksom en ikke en hovedrolle som er uerstattelig , så tror det er mulig. Kanskje de må flekke opp han sistemann i Tid for hjem, ingen husker navnet på Ha ha, ja, og det kan jo være de sikrer seg med et helikopter 😅 Spennende det her!! Føler meg helt besatt😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 17. oktober 2022 #409 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Tror ikke man skal tolke den ryddescenen i vb-en til Frøya så bokstavelig som et ryddeprogram. Da tror jeg heller det kan sikte til en form for økonomisk opprydding(luksusfellen programleder?) eller emosjonell opprydding(gjenforent med en spesifikk person etter lengre konflikt el.?) men selv det tror jeg hadde blitt spart til en senere episode. Og Frøya er med stor sannsynlighet ingen bergenser. Det finnes riktignok en del kjendiser fra Bergen, men nettet av mistenkte snører seg raskt sammen om en ikke-østlending bruker sin sanne dialekt. Om vi sammenligner med deltakere fra tidligere sesonger som ikke kommer fra østlandet, har vel nærmest samtlige byttet om dialekten for å ikke bli koblet til sin landsdel. Vikingen, puddelen, nøkken, og dragen. Og årets hytta. Mener det utgjør samtlige ettersom flesteparten tross alt har østlandsdialekt. Et navn som poppet inn i hodet mitt nå var Helene Sandvig. Stemmen er ikke helt lik, men den er ikke helt på bærtur forskjellig heller. Frøya sier jo følgende: Når noen viser seg for oss for første, og siste gang er jeg ved deres side. Helene har vært til stede under fødsler og dødsfall i programmene Puls og H sjekker inn. Masse aviser- Helene er journalist i bunn Jeg er en ganske så normal Frøy, sånn passe høy, i normalt tøy, lager minimalt med støy- Helene er ganske så normal dame om man ser bort i fra at hun er kjent programleder. Hun er gjennomsnittlig høy, er kjent for å gå i jeans og veldig uformelt kledd i programmene sine, spesielt H sjekker inn og hun er ikke en kjendis som er kjent for verken skandaler eller oppstyr i media. Stusser også litt på om rimingen er et hint i seg selv. Endret 17. oktober 2022 av toothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. oktober 2022 #410 Del Skrevet 17. oktober 2022 toothfairy skrev (3 minutter siden): Tror ikke man skal tolke den ryddescenen i vb-en til Frøya så bokstavelig som et ryddeprogram. Da tror jeg heller det kan sikte til en form for økonomisk opprydding(luksusfellen programleder?) eller emosjonell opprydding(gjenforent med en spesifikk person etter lengre konflikt el.?) men selv det tror jeg hadde blitt spart til en senere episode. Og Frøya er med stor sannsynlighet ingen bergenser. Det finnes riktignok en del kjendiser fra Bergen, men nettet av mistenkte snører seg raskt sammen om en ikke-østlending bruker sin sanne dialekt. Om vi sammenligner med deltakere fra tidligere sesonger som ikke kommer fra østlandet, har vel nærmest samtlige byttet om dialekten for å ikke bli koblet til sin landsdel. Vikingen, puddelen, nøkken, og dragen. Og årets hytta. Mener det utgjør samtlige ettersom flesteparten tross alt har østlandsdialekt. Enig, det er ikke så direkte hint. Må tolkes i overførte betydninger med mindre det er små detaljer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #411 Del Skrevet 17. oktober 2022 toothfairy skrev (3 minutter siden): Tror ikke man skal tolke den ryddescenen i vb-en til Frøya så bokstavelig som et ryddeprogram. Da tror jeg heller det kan sikte til en form for økonomisk opprydding(luksusfellen programleder?) eller emosjonell opprydding(gjenforent med en spesifikk person etter lengre konflikt el.?) men selv det tror jeg hadde blitt spart til en senere episode. Og Frøya er med stor sannsynlighet ingen bergenser. Det finnes riktignok en del kjendiser fra Bergen, men nettet av mistenkte snører seg raskt sammen om en ikke-østlending bruker sin sanne dialekt. Om vi sammenligner med deltakere fra tidligere sesonger som ikke kommer fra østlandet, har vel nærmest samtlige byttet om dialekten for å ikke bli koblet til sin landsdel. Vikingen, puddelen, nøkken, og dragen. Og årets hytta. Mener det utgjør samtlige ettersom flesteparten tross alt har østlandsdialekt. Hadde vært vittig hvis Frøya var Silje Sandemæl eller Cecilie Lynum fra Luksusfellen 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 17. oktober 2022 #412 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Nå har jeg hørt på snøroboten en del ganger igjen og nå får jeg Andrea Bræin Hovig vibber av stemmen 😅 Hun har dubbet i filmen Maurbølla, noe som kunne forklart maurens anatomi. Og angående snakket om alder så holder hun seg svært godt for alderen, har spilt lærer i forhold med mye yngre elev og spilt i serien "aldri voksen". Alt dette har jo en slags connection til alder og ung/gammel. I hintvideoen vises også en pappeske med en stor W på. ABH har skrevet boka ville Wilma. Endret 17. oktober 2022 av toothfairy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. oktober 2022 #413 Del Skrevet 17. oktober 2022 toothfairy skrev (22 minutter siden): Nå har jeg hørt på snøroboten en del ganger igjen og nå får jeg Andrea Bræin Hovig vibber av stemmen 😅 Hun har dubbet i filmen Maurbølla, noe som kunne forklart maurens anatomi. Og angående snakket om alder så holder hun seg svært godt for alderen, har spilt lærer i forhold med mye yngre elev og spilt i serien "aldri voksen". Alt dette har jo en slags connection til alder og ung/gammel. I hintvideoen vises også en pappeske med en stor W på. ABH har skrevet boka ville Wilma. Det er jo en sånn anatomifigur av menneske der og, hvor man ser hjernen og sånn. Kan det handle om anatomi eller sånt mer generelt? Og så gjør de også et poeng ut av dette med praktisk hjemmesnekring, og seff dette med alder. Bare drodler videre🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. oktober 2022 #414 Del Skrevet 17. oktober 2022 1 hour ago, Henikka said: Hadde vært vittig hvis Frøya var Silje Sandemæl eller Cecilie Lynum fra Luksusfellen 😅 Var det Frøya som hadde et værbilde i introen? Cecilie er jo både psykolog, tidligere værdame og programleder i luksusfellen 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #415 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tradegy skrev (2 minutter siden): Var det Frøya som hadde et værbilde i introen? Cecilie er jo både psykolog, tidligere værdame og programleder i luksusfellen 😳 Omg!!! Og fra Bergen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 17. oktober 2022 #416 Del Skrevet 17. oktober 2022 toothfairy skrev (8 timer siden): Jeg drar opp igjen en av mine teorier fra i fjor- for jeg synes snørobotens stemme har en pitch og klang som hennes. Brit Elisabeth Haagensli. Hun har også kobling til Fredrikssons fabrikk og symaskinhintene. Samme sa jeg👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. oktober 2022 #417 Del Skrevet 17. oktober 2022 17 minutter siden, Henikka said: Omg!!! Og fra Bergen!! Jeg orker ikke Forsøkte meg inne på Vg profeten, og fikk spørsmålet: "Er du sikker på at du har stavet rett?" Sikkert 3e eller 4e gang jeg er hèlt sikker på noe(n) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #418 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tradegy skrev (1 minutt siden): Jeg orker ikke Forsøkte meg inne på Vg profeten, og fikk spørsmålet: "Er du sikker på at du har stavet rett?" Sikkert 3e eller 4e gang jeg er hèlt sikker på noe(n) Ha ha ❤️ Nei, men jeg kjenner en som kjenner henne. Skal be henne se og høre hva hun tenker 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. oktober 2022 #419 Del Skrevet 17. oktober 2022 Koi skrev (7 timer siden): Tror Frøya kan være en prest (Sunniva Gylver?) pga hintene: – I årevis har jeg hørt mitt kall når noe er klart for å feires. – Jeg bistår gjerne når gleden skal deles. Når noen viser seg for oss for første gang, eller siste, er jeg der ved deres side. De vi ikke vil miste. Jeg tror dette viser til karakteren Frøya, og ikke til personen bak maska. I følge norrøn mytologi er Frøya krigs-, fruktbarhets- og kjærlighetsgudinnen. Hun ble påkalt i kjærlighetsspørsmål, ved graviditet og under fødsler. Hun var samtidig også en dødsgudinne, noe som betyr at hun også hadde ansvar for døden. (Kilde) (Kilde2) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. oktober 2022 #420 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg har kikket litt på tegnene som vi kan se på Frøyas skjørt, og syntes de lignet på runer. Men når jeg sjekker runealfabetet, så virker det som om mange av tegnene på skjørtet hennes ikke har noe som helst med runer å gjøre. Jeg klarer i hvert fall ikke å få noe tolkbart ut av det. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå