Gå til innhold

Maskorama 2022


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

delias skrev (4 minutter siden):

Haha, var ingen her som greide å ta riktig på "Gudmund"-hintet da?? Vi gjetta feil på den..

Ble vel nevnt av flere at det var navnedag og bursdag? 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

halvehimmelen skrev (12 minutter siden):

Er jeg den eneste som synes Kvammens vokalprestasjoner har vært enormt skuffende som Ulven? Jeg nektet å tro at det var han, rett og slett fordi jeg synes synginga var alt for dårlig. 

Nei🙊😂 *Spiser hatten min*
Men så synes jeg ikke han har den beste vokalen uten masken heller. Ikke hørt så mye fra han, men synes han sang dårlig til artist å være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (4 minutter siden):

Haha, var ingen her som greide å ta riktig på "Gudmund"-hintet da?? Vi gjetta feil på den..

Gudmund-hintet var todelt. Folk her hadde riktig på den med navnedag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (3 minutter siden):

Men for en stemme da!!

Helt fantastisk 🥰🥰🥰 skal sies at jeg aldri hadde hørt om Bilal heller før, men fordi Marion nevnte han i første sending (?) så måtte jeg Google. Så 2 stk sol er helt ukjente for meg, men fooooor en stemme. Forelska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at de burde endre konseptet litt. Siden dette er «maskorama» og ikke the «masked singer». Slik at i stedet for at de som synger bra eller greit, men som mange skjønner hvem er, er de som kommer videre, burde det være de som flest folk har gjettet riktig på hvert program som går ut. Hvis ikke så er det liten vits å ha med noen andre enn sangere, for det virker som om folk setter stjerner på dem de vet hvem er og gjenkjenner stemmen til, og det synes jeg egentlig er litt kjedelig. For da tar jo gjettingen egentlig slutt etter de første programmene.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweetheaven skrev (7 timer siden):

Mange sier at alle hintene passer best til Kvammen, men selv har jeg en kandidat som passer ekstremt bra. Denne personen har jeg dog ikke sett blitt nevnt hverken her eller hos dommerne i Maskorama. Blir spennende ☺️

Spent på hvem kandidaten din var? :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 minutter siden):

Aldri hørt om eller sett ham som var ulven før.

Ikke jeg heller. 
Bilal synger helt nydelig :hjerter_rundt: 

 

Endret av loffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenknopp skrev (2 minutter siden):

Synes egentlig at de burde endre konseptet litt. Siden dette er «maskorama» og ikke the «masked singer». Slik at i stedet for at de som synger bra eller greit, men som mange skjønner hvem er, er de som kommer videre, burde det være de som flest folk har gjettet riktig på hvert program som går ut. Hvis ikke så er det liten vits å ha med noen andre enn sangere, for det virker som om folk setter stjerner på dem de vet hvem er og gjenkjenner stemmen til, og det synes jeg egentlig er litt kjedelig. For da tar jo gjettingen egentlig slutt etter de første programmene.

Syns det har vært motsatt, unntatt Zombien. Huldra var sammen med Zombien best til å synge, men gikk ut sist. Birgit, som sang ganske bra, gikk ut først. Ingrid sang bedre enn flere av de som var igjen etterpå. 
 

Virker som - med unntak av Zombien - at folk har stemt på den de syns var morsomst / mest spennende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Synes det var en del mer eller mindre "ukjente" deltakere i år.

Syns det har vært flere ukjente med tidligere år. Dette er første året jeg visste godt hvem alle var. Men f eks Bilal og Alexandra er vel blant de mindre kjente som var med, egentlig, selv om Bilal begynner å etablere seg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenny_d_b skrev (Akkurat nå):

Syns det har vært flere ukjente med tidligere år. Dette er første året jeg visste godt hvem alle var. Men f eks Bilal og Alexandra er vel blant de mindre kjente som var med, egentlig, selv om Bilal begynner å etablere seg 

Håper det blir litt bedre til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenny_d_b skrev (1 minutt siden):

Syns det har vært motsatt, unntatt Zombien. Huldra var sammen med Zombien best til å synge, men gikk ut sist. Birgit, som sang ganske bra, gikk ut først. Ingrid sang bedre enn flere av de som var igjen etterpå. 
 

Virker som - med unntak av Zombien - at folk har stemt på den de syns var morsomst / mest spennende. 

Ja, enig at folk nok har stemt på det de synes er morsomt og det synes jeg de skal. Tenkte egentlig mer på det at når mange vet hvem som er under en maske så burde denne personen gå ut og ikke videre selv om de synger veldig fint. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Håper det blir litt bedre til neste år.

For nysgjerrighetens skyld, hvem syns du er kjent, da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenny_d_b skrev (2 minutter siden):

For nysgjerrighetens skyld, hvem syns du er kjent, da? 

Greit nok pølsa, maud, roeren. Men Alexandra Joner er vel ikke særlig kjent om man ikke er opptatt av hva nå enn hun driver med. Han som var Ulven har jeg aldri hørt om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, Bilal... Jeg får helt gåsehud når han synger. Har vært fan en stund, men synes han bare blir bedre og bedre. ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippien skrev (2 minutter siden):

Fantorangen har allikevel vært sesongens største overraskelse😅

Ja, den var jeg sjanseløs på ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...