Gå til innhold

Maskorama 2022


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lunalu skrev (Akkurat nå):

WTF?! Får alle feil på Pølsa Pettersen?

D233AEEB-D070-4EDB-99F7-A3B12C41BA8E.thumb.jpeg.d5c8e6e4ff0c1ba4f2a933a66041e70b.jpeg

Det kleine øyeblikket når NRK bruker feil anførselstegn 😬 “ er engelsk, « er norsk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunalu skrev (2 minutter siden):

WTF?! Får alle feil på Pølsa Pettersen?

D233AEEB-D070-4EDB-99F7-A3B12C41BA8E.thumb.jpeg.d5c8e6e4ff0c1ba4f2a933a66041e70b.jpeg

 

Hahahaa jeg skrev Jostein 😂 Men det skal sies at NRK RETTET på meg og spurte om jeg mente Øystein, og jeg trykket ja. Så altså 🤪 Hvis ikke hadde jeg jo googlet.

 

Endret av addict
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært moro å henge i tråden her, hadde ikke blitt like mange riktige uten denne gjengens innspill. Men nå sitter nok de to siste også 😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (2 minutter siden):

Åh hjelp! Nå følte jeg meg hauggammel når Backstreet Boys sanger er fra fødselsåret til artister! 👵

Jeg også! Kan sangen og movesa😂

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraska over hvor mange i tråden her som sier de ikke har hørt om Daniel Kvammen. Noen tidligere år har de hatt med noen som ikke er så kjente, men Kvammen har jo vært en av Norges mest kjente artister gjennom mange år… og han er en fyr både foreldrene mine (på rundt 70) liker og som er A-lista på P3 når han gir ut ny musikk. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunalu skrev (2 minutter siden):

WTF?! Får alle feil på Pølsa Pettersen?

D233AEEB-D070-4EDB-99F7-A3B12C41BA8E.thumb.jpeg.d5c8e6e4ff0c1ba4f2a933a66041e70b.jpeg

Slapp av… de retter. Bare last inn siden på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert skrevet her før, men kan noen forklare rockeringen som hint? Skjønner det er Bilal altså.

Endret av Chord
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenny_d_b skrev (Akkurat nå):

Overraska over hvor mange i tråden her som sier de ikke har hørt om Daniel Kvammen. Noen tidligere år har de hatt med noen som ikke er så kjente, men Kvammen har jo vært en av Norges mest kjente artister gjennom mange år… og han er en fyr både foreldrene mine (på rundt 70) liker og som er A-lista på P3 når han gir ut ny musikk. 

What? Er han artist? Synes jo ikke ulven har sunget sånn kjempebra egentlig 😅 så det overrasker meg. Googlet han og har fortsatt aldri hørt om han 😢

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (Akkurat nå):

Det har sikkert skrevet her, men kan noen forklare rockeringen som hint? Skjønner det er Bilal altså.

Har med en rockefestival å gjør som er der han er oppvokst mener jeg å ha lest

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GørilB skrev (13 minutter siden):

Jeg fikk feil fordi jeg gjettet Øystein Pettersen og ikke Øystein "Pølsa" Pettersen🙄

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (1 minutt siden):

What? Er han artist? Synes jo ikke ulven har sunget sånn kjempebra egentlig 😅 så det overrasker meg. Googlet han og har fortsatt aldri hørt om han 😢

Da har han nok synget slik med vilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (2 minutter siden):

Har med en rockefestival å gjør som er der han er oppvokst mener jeg å ha lest

Kanskje Rock am ring i Tyskland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NRK har retta opp nå, om folk laster inn siden på nytt. 

Og det med Kvammen er fascinerende, altså! Tenker på han som VELDIG kjent, jeg! Langt mer enn f eks Alexandra Joner som gikk ut sist 😅

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...