NordicViking Skrevet 19. november 2022 #3061 Del Skrevet 19. november 2022 1999 Backstreet Boys. Bilal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. november 2022 #3062 Del Skrevet 19. november 2022 Lunalu skrev (Akkurat nå): WTF?! Får alle feil på Pølsa Pettersen? Det kleine øyeblikket når NRK bruker feil anførselstegn 😬 “ er engelsk, « er norsk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 19. november 2022 #3063 Del Skrevet 19. november 2022 Lunalu skrev (1 minutt siden): WTF?! Får alle feil på Pølsa Pettersen? Bare refresh siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 19. november 2022 #3064 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) Lunalu skrev (2 minutter siden): WTF?! Får alle feil på Pølsa Pettersen? Hahahaa jeg skrev Jostein 😂 Men det skal sies at NRK RETTET på meg og spurte om jeg mente Øystein, og jeg trykket ja. Så altså 🤪 Hvis ikke hadde jeg jo googlet. Endret 19. november 2022 av addict Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 19. november 2022 #3065 Del Skrevet 19. november 2022 Tryllatrill skrev (1 minutt siden): De retter! Bare refresh sida. Fant det ut👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. november 2022 #3066 Del Skrevet 19. november 2022 Vært moro å henge i tråden her, hadde ikke blitt like mange riktige uten denne gjengens innspill. Men nå sitter nok de to siste også 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. november 2022 #3067 Del Skrevet 19. november 2022 Pølsevann skrev (2 minutter siden): Åh hjelp! Nå følte jeg meg hauggammel når Backstreet Boys sanger er fra fødselsåret til artister! 👵 Jeg også! Kan sangen og movesa😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenny_d_b Skrevet 19. november 2022 #3068 Del Skrevet 19. november 2022 Overraska over hvor mange i tråden her som sier de ikke har hørt om Daniel Kvammen. Noen tidligere år har de hatt med noen som ikke er så kjente, men Kvammen har jo vært en av Norges mest kjente artister gjennom mange år… og han er en fyr både foreldrene mine (på rundt 70) liker og som er A-lista på P3 når han gir ut ny musikk. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllatrill Skrevet 19. november 2022 #3069 Del Skrevet 19. november 2022 Lunalu skrev (2 minutter siden): WTF?! Får alle feil på Pølsa Pettersen? Slapp av… de retter. Bare last inn siden på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 19. november 2022 #3070 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) Det er sikkert skrevet her før, men kan noen forklare rockeringen som hint? Skjønner det er Bilal altså. Endret 19. november 2022 av Chord Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 19. november 2022 #3071 Del Skrevet 19. november 2022 jenny_d_b skrev (Akkurat nå): Overraska over hvor mange i tråden her som sier de ikke har hørt om Daniel Kvammen. Noen tidligere år har de hatt med noen som ikke er så kjente, men Kvammen har jo vært en av Norges mest kjente artister gjennom mange år… og han er en fyr både foreldrene mine (på rundt 70) liker og som er A-lista på P3 når han gir ut ny musikk. What? Er han artist? Synes jo ikke ulven har sunget sånn kjempebra egentlig 😅 så det overrasker meg. Googlet han og har fortsatt aldri hørt om han 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. november 2022 #3072 Del Skrevet 19. november 2022 Chord skrev (Akkurat nå): Det har sikkert skrevet her, men kan noen forklare rockeringen som hint? Skjønner det er Bilal altså. Har med en rockefestival å gjør som er der han er oppvokst mener jeg å ha lest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 19. november 2022 #3073 Del Skrevet 19. november 2022 Måten de statist zombiene til Bilal datt ned trappa på , minnet meg om sluttscenen i filmen death becomes her 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 19. november 2022 #3074 Del Skrevet 19. november 2022 GørilB skrev (13 minutter siden): Jeg fikk feil fordi jeg gjettet Øystein Pettersen og ikke Øystein "Pølsa" Pettersen🙄 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 19. november 2022 #3075 Del Skrevet 19. november 2022 addict skrev (1 minutt siden): What? Er han artist? Synes jo ikke ulven har sunget sånn kjempebra egentlig 😅 så det overrasker meg. Googlet han og har fortsatt aldri hørt om han 😢 Da har han nok synget slik med vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 19. november 2022 #3076 Del Skrevet 19. november 2022 hjärterdam skrev (2 minutter siden): Har med en rockefestival å gjør som er der han er oppvokst mener jeg å ha lest Kanskje Rock am ring i Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenny_d_b Skrevet 19. november 2022 #3077 Del Skrevet 19. november 2022 NRK har retta opp nå, om folk laster inn siden på nytt. Og det med Kvammen er fascinerende, altså! Tenker på han som VELDIG kjent, jeg! Langt mer enn f eks Alexandra Joner som gikk ut sist 😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 19. november 2022 #3078 Del Skrevet 19. november 2022 mon_nom skrev (1 minutt siden): Samme her Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 19. november 2022 #3079 Del Skrevet 19. november 2022 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Da har han nok synget slik med vilje Ja det kan såklart hende 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 19. november 2022 #3080 Del Skrevet 19. november 2022 baremeg skrev (1 minutt siden): Jeg og De har fikset det. Så fikk rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå