Laraa Skrevet 15. oktober 2022 #281 Del Skrevet 15. oktober 2022 Litt gøy å se Birgit på TV. Hun er søskenbarnet mitt, men hun sier aldri når hun skal delta på diverse TVprogrammer ( i Maskorama er det jo ekstra hemmelig) så plutselig ser jeg henne på skjermen når jeg ser TV på kveldsvakt på jobb 😅 så sier kollegene mine: se, der er jo kusinen din jo 😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 15. oktober 2022 #282 Del Skrevet 15. oktober 2022 Nå henger jeg etter her men hittil har jeg: Mari Maurstad som Snøroboten Kjersti Bergersen på Frøya Isak Dreyer på ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 15. oktober 2022 #283 Del Skrevet 15. oktober 2022 Dandy er Sophie Elise. Ser ingen har nevnt det enda. Man ser hun er veldig lav, har små hender osv, så dette er en veldig liten dame. Sophie Elise har gitt ut noen sanger hvor hun synger lysere, men slik Dandy synger, er nøyaktig slik jeg tror Sophie Elise ville sunget hvis hun prøvde å gjøre stemmen litt "tjukkere" og mørkere. Hun har vært gjettet i begge de forrige sesongene på folk som synger veldig lyst, så derfor må hun selvfølgelig synge mørkere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rododendron Skrevet 15. oktober 2022 #284 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hva slags aktuelt program kan man se på per nå?! (Kl 22:23) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. oktober 2022 #285 Del Skrevet 15. oktober 2022 Roadrunner skrev (21 minutter siden): Før jeg så hytta trille inn på scenen hadde jeg allerede Birgit Skarstein på blokka, i all hovedsak fordi det ble nevnt ryggmargen, samt at utformingen til hytta var veldig tilrettelagt for rullestol. Men tidligere har de vist hintene når artisten synger uten maske på slutten. Gjorde de det i kveld? La ikke merke til det... Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 15. oktober 2022 #286 Del Skrevet 15. oktober 2022 Variert skydekke skrev (5 minutter siden): Dandy er Sophie Elise. Ser ingen har nevnt det enda. Man ser hun er veldig lav, har små hender osv, så dette er en veldig liten dame. Sophie Elise har gitt ut noen sanger hvor hun synger lysere, men slik Dandy synger, er nøyaktig slik jeg tror Sophie Elise ville sunget hvis hun prøvde å gjøre stemmen litt "tjukkere" og mørkere. Hun har vært gjettet i begge de forrige sesongene på folk som synger veldig lyst, så derfor må hun selvfølgelig synge mørkere. Når kom hun ut fra 5 uker rehab? Vil tro at deltakerne i Maskorama har jobbet masse med det i minst et par mnd. Hun var jo nettopp i syden også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 15. oktober 2022 #287 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Tenkte med en gang at Huldra var Alexandra Joner. Edit for å si: men vil tro at hun hadde hatt et enda mer "crazy" kostyme... Endret 15. oktober 2022 av Carolini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 15. oktober 2022 #288 Del Skrevet 15. oktober 2022 Viki6 skrev (1 minutt siden): Når kom hun ut fra 5 uker rehab? Vil tro at deltakerne i Maskorama har jobbet masse med det i minst et par mnd. Hun var jo nettopp i syden også. Deltakerne er nok plukket ut for lenge siden, så hva skulle de liksom gjort hvis en deltaker ble syk i en periode? Jeg tror det er henne inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 15. oktober 2022 #289 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Ingebjørg skrev (19 minutter siden): Nei. Det var hun ikke 😅 Det der var grums mellom Østerdal, hedmarking, telemarking og totning. Så avslørte henne i andre setningen, at hun hvertfall ikke var østlending! Enig det var veldig lett å avsløre at det var forsøk på å etterligne 😅. Lurer på André Villa som rabagasten. Sa noe om å ta seg frem på sin egen måte. Pluss at han er sammen med Rakel Nordtømme som er trønder. Endret 15. oktober 2022 av Summer lady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 15. oktober 2022 #290 Del Skrevet 15. oktober 2022 addict skrev (13 minutter siden): Nå henger jeg etter her men hittil har jeg: Mari Maurstad som Snøroboten Kjersti Bergersen på Frøya Isak Dreyer på ulven Mari Maurstad spiller i "Spelemann på taket" på lørdager klokka 19, så det tviler jeg sterkt på. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 15. oktober 2022 #291 Del Skrevet 15. oktober 2022 På Snøroboten fikk jeg en hunch på Brit Elisabeth Haagensli pga symaskin (Fredrikssons fabrikk) pluss at hun har en ganske sånn dyp og full stemme. 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. oktober 2022 #292 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Henikka skrev (50 minutter siden): Mari Maurstad spiller i "Spelemann på taket" frem til 29. Oktober på Lørenskog: https://www.lorenskoghus.no/program/spelemann-pa-taket-musikal/ Jeg tror fremdeles på Selma Ibrahim(hint: nrk super og 17.mai sending) + hun kan synge: Dette trikset brukte Ingeborg Walther i fjor. Hun skulle spille theater en av kveldene det var Maskorama, da ble nevnt i etterkant at Ingeborg hadde hatt stedfortreder/reserve den ene lørdag på theateret. Så jeg utelukker ikke helt Mari Maurstad av den grunn. Endret 15. oktober 2022 av Blueberrymuffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 15. oktober 2022 #293 Del Skrevet 15. oktober 2022 Helt sikker på at Jakob Schøyen Andersen er Rabagasten. (Sorry hvis det har blitt skrevet før, har ikke lest enda). Han ble nevnt i fjor også som Snømonsteret, men det trodde jeg aldri. Jeg har hørt han synge så mye i Kollektivet og Den du veit. Dette ER stemmen hans. Pluss at han spilte Dynamitt-Harry i Olsenbanden jr, og det var litt sprenging under opptredenen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 15. oktober 2022 #294 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Dette trikset brukte Ingeborg Walther i fjor. Hun skulle spille theater en av kveldene det var Maskorama, da ble nevnt i etterkant at Ingeborg hadde hatt stedfortreder/reserve den ene lørdag på theateret. Så jeg utelukker ikke helt Mari Maurstad av den grunn. Mulig du har rett, men litt rart om hun har stedfortreder når "Spelemann" bare spilles 8 ganger? Isåfall har hun en stedfortreder 22. og 29. Oktober, og det kan jo være. Endret 15. oktober 2022 av Henikka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #295 Del Skrevet 15. oktober 2022 Ingebjørg skrev (32 minutter siden): Nei. Det var hun ikke 😅 Det der var grums mellom Østerdal, hedmarking, telemarking og totning. Så avslørte henne i andre setningen, at hun hvertfall ikke var østlending! Hedmarking og Totning er veldig likt da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 15. oktober 2022 #296 Del Skrevet 15. oktober 2022 I hintvideoen til Frøya snakker hun først østlandsk før regissør clapper, det ryddes og hun deretter bytter til bergensk(garantert en falsk en, men dog) Hvorfor det tror dere? Hva kan det tyde på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 15. oktober 2022 #297 Del Skrevet 15. oktober 2022 toothfairy skrev (1 minutt siden): I hintvideoen til Frøya snakker hun først østlandsk før regissør clapper, det ryddes og hun deretter bytter til bergensk(garantert en falsk en, men dog) Hvorfor det tror dere? Hva kan det tyde på? Hm Desta jobber jo i Oslo men mener hun har nevnt at hun pendler til Bergen. Jeg var helt sikker på Kjersti Bergersen der men akkurat den detaljen vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 15. oktober 2022 #298 Del Skrevet 15. oktober 2022 Vet ikke hvem Bilal er, men synes stemmen til ulven også ligner veldig på Bård Ylvisåker. På Zombien tenkte jeg først Atle Pettersen, men ble usikker. Slumret på sofaen når programmet gikk, så litt usikker på om jeg drømte det eller om underbevisstheten faktisk jobbet, for en av de var jeg overbevist om at var med er Jannecke Weeden, men jeg klarer ikke ta igjen hvem det skulle være nå som jeg ser det i reprise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutten Skrevet 15. oktober 2022 #299 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Gjettet riktig på Birgit skarstein. Tror Dandy er Live Nelvik og Rabbagasten er Mikkel Niva. Men så møtte noen jeg kjenner Mikkel niva i Stockholm i kveld, så da er det vel ikke ham. På grunn av solør-bunaden på snøroboten (var det ikke den som hadde bunad?) så tenker jeg det kan være en fra solør/Flisa/Våler. Vet ikke så mange derfra, men er jo noen? Noen forslag? Husker bare Matoma, tror ikke det er ham… Endret 15. oktober 2022 av Tutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..........! Skrevet 15. oktober 2022 #300 Del Skrevet 15. oktober 2022 addict skrev (41 minutter siden): Hm Desta jobber jo i Oslo men mener hun har nevnt at hun pendler til Bergen. Jeg var helt sikker på Kjersti Bergersen der men akkurat den detaljen vet jeg ikke. Desta hadde jo også et ryddeprogram for ikke så lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå