Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2801 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) Ok, nå begynner nettet å snurpe seg sammen...kanskje det er Tobias Santelmann som er Ulven? - Han har dysleksi (Exstra Esktra) https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/41qoWR/paa-skolen-foelte-han-seg-dum-hoeytlesning-var-det-verste-tobias-santelmann-visste - Han ble mobbet på skolen (gutten med tårer) - Han ga opp fotball (fotballen uten luft) - Han spilte i Mordene i Kongo-filmen (leoparden) - Han spilte i Varg Veum (ulven...) - Hesten på veggen (filmen "Ut å stjæle hester") Det var bare noen umiddelbare hint som stemmer bra.... Endret 17. november 2022 av Kanaia 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. november 2022 #2802 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (24 minutter siden): Ser også en annen detalj, i avisen under Siste Ulven kommer! Så står det Ekstra Ekstra. Hva kan dette bety? VARM MELK skrev (10 minutter siden): Helt presis så står det exstra esktra ! Eller kan det være extra=engelsk og ekstra=norsk. At Ulven enten er halvt norsk/engelsk, eller en link mellom norsk og engelsk. Kanskje artisten synger både på norsk og engelsk. Eller har vært ute å reist/bodd i engelsk talende land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 17. november 2022 #2803 Del Skrevet 17. november 2022 🧟♂️🥇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariomann1 Skrevet 17. november 2022 #2804 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (25 minutter siden): Har funnet noen hint på at Herbert Nordrum kan være Ulven Han har vel verken vunnet språkpris eller gullruter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2805 Del Skrevet 17. november 2022 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Eller kan det være extra=engelsk og ekstra=norsk. At Ulven enten er halvt norsk/engelsk, eller en link mellom norsk og engelsk. Kanskje artisten synger både på norsk og engelsk. Eller har vært ute å reist/bodd i engelsk talende land. Saken er at det står med skrivefeil ESKTRA... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. november 2022 #2806 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (Akkurat nå): Saken er at det står med skrivefeil ESKTRA... Takk, den overså jeg, hjernen rettet det visst automatisk til ekstra, så jeg leste feil. Takk, det er interessant ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2807 Del Skrevet 17. november 2022 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Takk, den overså jeg, hjernen rettet det visst automatisk til ekstra, så jeg leste feil. Takk, det er interessant ja 😊 Veldig lett å overse, men jeg tror det er et viktig hint. Vi så jo også at Ulven slet med synet når han leste og det ble blurry. Jeg tror dette er en person med dysleksi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. november 2022 #2808 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (1 minutt siden): Veldig lett å overse, men jeg tror det er et viktig hint. Vi så jo også at Ulven slet med synet når han leste og det ble blurry. Jeg tror dette er en person med dysleksi. Du er god! Interessant!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2809 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (10 minutter siden): Ok, nå begynner nettet å snurpe seg sammen...kanskje det er Tobias Santelmann som er Ulven? - Han har dysleksi (Exstra Esktra) https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/41qoWR/paa-skolen-foelte-han-seg-dum-hoeytlesning-var-det-verste-tobias-santelmann-visste - Han ble mobbet på skolen (gutten med tårer) - Han ga opp fotball (fotballen uten luft) - Han spilte i Mordene i Kongo-filmen (leoparden) - Han spilte i Varg Veum (ulven...) - Hesten på veggen (filmen "Ut å stjæle hester") Det var bare noen umiddelbare hint som stemmer bra.... Her er en skjorte som minner litt om Ulvens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. november 2022 #2810 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) Kanaia skrev (3 minutter siden): Her er en skjorte som minner litt om Ulvens... Og! Han har dysleksi! Redigert. Så ikke at du allerede hadde skrevet det🙈 Endret 17. november 2022 av Henikka Redigert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2811 Del Skrevet 17. november 2022 Og her har vi kanskje dyrehodet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 17. november 2022 #2812 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (6 minutter siden): Veldig lett å overse, men jeg tror det er et viktig hint. Vi så jo også at Ulven slet med synet når han leste og det ble blurry. Jeg tror dette er en person med dysleksi. Herman Flesvig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. november 2022 #2813 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (38 minutter siden): Ser også en annen detalj, i avisen under Siste Ulven kommer! Så står det Ekstra Ekstra. Hva kan dette bety? Har løst den! https://www.dagbladet.no/kultur/la-bort-alkoholen-da-han-laget-bruddplata----jeg-skulle-jo-holde-meg-for-god-for-a-skrive-tekster-om-samlivsbrudd/67325207 Jeg tror ikke Extra Esktra er dysleksi, men alkohol, beruset. Vi må se avis-hintet i tråd med årstallet 2015. Daniel Kvammen innrømmer å ha hatt problemer med alkohol, og er man beruset kan man fort si esktra. Daniel Kvammen sier at han måtte legge bort alkoholen, når han skrev sitt første album i 2015. Jeg får dermed Extra Esktra hintet til å passe med Kvammen, og siden Ulven ikke kan være 2-stykk pga. duetten med Gaute, så låser jeg meg til at Ulven er Kvammen. Alt stemmer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 17. november 2022 #2814 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) Dette er jo en mammagris og 2 små grisunger, og ikke 3 grisunger. Det må jo være samboeren til Kvammen og barna hennes. Endret 17. november 2022 av Hipparchia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. november 2022 #2815 Del Skrevet 17. november 2022 Hipparchia skrev (1 minutt siden): Dette er jo en mammagris og 2 små grisunger, og ikke 3 grisunger. Det stemmer også med Kvammen. Kjæresten til Kvammen har 2 barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2816 Del Skrevet 17. november 2022 Tenker umiddelbart at et hint er mer enn kona og to barn.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. november 2022 #2817 Del Skrevet 17. november 2022 Hipparchia skrev (16 minutter siden): Dette er jo en mammagris og 2 små grisunger, og ikke 3 grisunger. Det må jo være samboeren til Kvammen og barna hennes. Det er jo sikkert en sammenheng mellom det som sies og de bildene som vises samtidig? sånn som med lovboka og den setningen fra janteloven som ble sagt samtidig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 17. november 2022 #2818 Del Skrevet 17. november 2022 Blueberrymuffin skrev (34 minutter siden): Eller kan det være extra=engelsk og ekstra=norsk. At Ulven enten er halvt norsk/engelsk, eller en link mellom norsk og engelsk. Kanskje artisten synger både på norsk og engelsk. Eller har vært ute å reist/bodd i engelsk talende land. Kan det være at det er et hint om at det er to Jonere med? Kristoffer Joner og Aleksandra? I hennes video var det jo også ekstra tyggis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 17. november 2022 #2819 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) rosemarin skrev (10 minutter siden): Det er jo sikkert en sammenheng mellom det som sies og de bildene som vises samtidig? sånn som med lovboka og den setningen fra janteloven som ble sagt samtidig? Ja, og der snakker han trolig om at han sleit pyskisk og når han endelig ble frisk så forandret livet seg helt ved at han ble stefar. Noe som kanskje var utenkelig når han var psyk? Endret 17. november 2022 av Hipparchia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mae Skrevet 17. november 2022 #2820 Del Skrevet 17. november 2022 Ser at det er mange hint som kan stemme på Daniel Kvammen, men synes ikke det høres ut som han.. Når jeg hører på nå igjen hører jeg bare Thomas Numme… Ah, gleder meg til lørdag nå 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå