Gå til innhold

Maskorama 2022


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskeligere i år! Ikke som i fjor hvor det var helt åpenbart at Christian Ringnes var grisen feks. Lurer på hvem som ryker først  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (49 minutter siden):

Selma Ibrahim kan være Snøroboten! 

Siterer meg selv😅

Ref. hintene: Selma var programleder på nrk super, OG var 17.mai vert på nrk(nrk super sin sending)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på Maskorama med moren min, og hun nevnte at Rabagasten minnet henne om Hege Schøyens karakter Stælken Gundersen. Kom til å tenke på at det kanskje kan være sønnen hennes, Jacob Schøyen? At han bruker morens mest kjente karakter som et hint. Veit ikke hvordan han er som sanger da, men det var en tanke vi fikk 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frustrert_student skrev (41 minutter siden):

Vil nesten tippe Sophie Elise som Dandy, mest fordi de spilte für Elise remix, at hun kommenterte «hver du ikke hvem jeg er» og at hun er opptatt av å hjelpe. Tenkte også på at hendene hennes rister en del pga essensiell tremor, og at Dandy hele tiden holdt noe eller holdt hånden gjemt/stille på brystet o.l🤔

På Frøya tenkte jeg litt på om det kunne være en lege? I og med at hun sa at hun er der når folk blir født og når de ikke er der mer (eller noe i den duren). 

Kan det være Sunniva Gylver?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (Akkurat nå):

Kan det være Sunniva Gylver?

tviler. Jeg er en av hennes elever på høgskolen og syntes ikke det matcher helt med henne på mange måter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marisana skrev (2 minutter siden):

Ser på Maskorama med moren min, og hun nevnte at Rabagasten minnet henne om Hege Schøyens karakter Stælken Gundersen. Kom til å tenke på at det kanskje kan være sønnen hennes, Jacob Schøyen? At han bruker morens mest kjente karakter som et hint. Veit ikke hvordan han er som sanger da, men det var en tanke vi fikk 😊

 

Capazitet skrev (1 minutt siden):

Kan det være Sunniva Gylver?

Gode forslag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Jepp. Birgit tenker jeg.

Ja se der! Tippa rullestol pga formen og bevegelsene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeimponert over sangstemmen til Birgit! Det er vanskelig å synge når man sitter. Men hun har nok bedre lungekapasitet enn gjennomsnittspersonen! 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...