Gå til innhold

Maskorama 2022

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gaute Ormåsen la nettopp ut at han skal synge duett med Ulven ikveld. Vet vi hvem de andre skal synge duett med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rosemarin skrev (3 timer siden):

Hvordan gikk det med kvammen-detektivene utplassert på Gardermoen? Om han kommer seg fra Tromsø idag?🤪

Ha ha, det er jeg spent på😂

Tipper han var på det morgenflyet, plutselig legger han ut story klokka 8 en lørdagsmorgen:

Screenshot_20221112_144942.thumb.jpg.e33050bd2257f4b609eb18b2caae687f.jpg

Endret av Henikka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhs skrev (42 minutter siden):

Ny episode ute! Her nevner de Skavlan som ulven? Er det noen som har sjekket det ut nærmere? Stemmer hintene på han? 

https://www.nettavisen.no/livsstil/maskorama-avsloringen-fra-bak-kulissene-far-panelet-til-a-mape-se-studiorama-episode-5/s/5-95-751071

Skavlan har vunnet både gullruter og språkpris, så kan ikke være han..

Endret av Jokwo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsh skrev (24 minutter siden):

Ulven sa sist at panelet var på villspor, da tenker jeg det er noen som var med Monsen på tur, Bård Tufte, Jonis eller Flesvig

Daniel Kvammen har også vært på tur med Monsen (Sommeråpent, Minutt for minutt)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Norsk Tipping er det Ulven som ligger dårligst an i dag (med Rabagasten som nr. 2), og risikerer å bli stemt ut. 

Zombien er den mest populære, med Huldra like bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (2 minutter siden):

I følge Norsk Tipping er det Ulven som ligger dårligst an i dag (med Rabagasten som nr. 2), og risikerer å bli stemt ut. 

Håper Ulven ryker i dag. Mest spent på han❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (6 timer siden):

Gaute Ormåsen la nettopp ut at han skal synge duett med Ulven ikveld. Vet vi hvem de andre skal synge duett med?

I fjor sang Bilal duett med Bamsen. Skal bli interessant å se om Ingeborg Walther synger duett med Zombien i dag.  😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av sangene i episode 5 i fjor (ikke duetten) skulle være "full av hint". Vi får følge ekstra godt med i dag for å plukke opp eventuelle hint i sangene. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to ting jeg vil slenge ut, som jeg ikke har sett noe sted, bare for å legge litt ekstra bevis på Huldra og Rabagasten :P Alexandra Joner har jo årlig en Halloween-fest, og det var et år som ho var utkledd som Medusa. Både Medusa og Huldra er  fabelvesen.

Så har jeg også sett på 4 stjerners middag, og der så jeg et hopp som Pølsa gjorde som Rabagasten gjorde forrige lørdag. 

Endret av eelliiee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (18 minutter siden):

Rent sangmessig så er det Zombien og Huldra som er best, men tror Rabagasten er en godt likt "person" på grunn av at det er mye fest og moro i låtene, jeg ville faktisk hatt Rabagasten som nummer 2 i konkurransen, men vet at det er Norsk Tipping du referer til og ikke din personlige mening 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (21 minutter siden):

I fjor sang Bilal duett med Bamsen. Skal bli interessant å se om Ingeborg Walther synger duett med Zombien i dag.  😄

Ingenorg er opptatt med Sister Act

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marsh skrev (3 timer siden):

Ulven sa sist at panelet var på villspor, da tenker jeg det er noen som var med Monsen på tur, Bård Tufte, Jonis eller Flesvig

Panelet har vel ikke nevnt Kvammen, har de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forandra mening. Tror ikke Rabagasten er Asgeir Borgemoen lenger. Fikk en ny åpenbaring nå nettopp. Nå tror jeg at Rabagasten er Øystein Pølsa Pettersen. 90-graders vinkelen kan referere til da Pølsa slo rekorden i 90-graderen i Mesternes Mester tidligere i år. Dere legger kanskje merke til at Rabagasten også har plaster på hodet? Det kan referere til at Pølsa fikk hjerneblødning i slutten av i fjor. Og der hvor Rabagasten gikk inn i det Super Mario-liknende spillet i en av hintvideoene kan referere til året da det aller første Mario-spillet Mario Bros. ble utgitt som også er det samme året som Pølsa ble født, nemlig 1983.

Flere her som er enige med meg?

Endret av Ballinciaga
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballinciaga skrev (1 minutt siden):

Har forandra mening. Tror ikke Rabagasten er Asgeir Borgemoen lenger. Fikk en ny åpenbaring nå nettopp. Nå tror jeg at Rabagasten er Øystein Pølsa Pettersen. 90-graders vinkelen kan referere til da Pølsa slo rekorden i 90-graderen i Mesternes Mester tidligere i år. Dere legger kanskje merke til at Rabagasten også har plaster på hodet? Det kan referere til at Pølsa fikk hjerneblødning i slutten av i fjor. Og der hvor Rabagasten gikk inn i det Super Mario-liknende spillet i en av hintvideoene kan referere til året da det aller første Mario-spillet Mario Bros. ble utgitt som også er det samme året som Pølsa ble født, nemlig 1983.

Flere her som er enige med meg?

Tror veldig mange her inne er på Pølsa som Rabagasten nå, ja! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...