Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rabagasten

Dialekt jeg ikke kjenner til (ekte/fake), skateboard, tagging, klistremerker, akerselva... så var jeg litt ukonsentrert så fikk ikke med meg mer.

Bokse eller bryter-sko på kostymet, ser nesten ut som et sånt bokse-belte rundt halsen?  Kan det være en bryter, bokser eller noe i den duren? En eller annen som er kjent for å bryte regler, havne litt utpå osv? 

Edit: var kanskje converse sko?

Endret av Pølsevann
  • Liker 1
Pølsevann skrev (Akkurat nå):

Rabagasten

Dialekt jeg ikke kjenner til (ekte/fake), skateboard, tagging, klistremerker, akerselva... så var jeg litt ukonsentrert så fikk ikke med meg mer.

Bokse eller bryter-sko på kostymet, ser nesten ut som et sånt bokse-belte rundt halsen?  Kan det være en bryter, bokser eller noe i den duren? En eller annen som er kjent for å bryte regler, havne litt utpå osv? 

Petter Northug?

• Liker 3

Rabagasten

Allstar fra Shrek, kan det være norsk stemme til Shrek?

Og på livesendingen er det en rød knapp, lik den på X-faktor/Norske talenter.

En som både har stemmen til Esel i Shrek og vært dommer, Thomas Gjertsen.

Kan det være Thomas Gjertsen som er Rabagasten?

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1

Annonse

Pølsevann skrev (1 minutt siden):

Rabagasten

Stian Blipp er god i beat boxing :) 

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...