Sola de Skrevet 20. november 2022 #3161 Del Skrevet 20. november 2022 Entern skrev (45 minutter siden): Silje er utrolig vakker og strålende i Maskorama da.🥰🥰🥰🥰 Alle de vakre antrekkene! Likte især godt en rosa dress hun hadde på seg i program 2 tror jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2022 #3162 Del Skrevet 20. november 2022 Sola de skrev (5 minutter siden): Alle de vakre antrekkene! Likte især godt en rosa dress hun hadde på seg i program 2 tror jeg. Ja utrolig stilige antrekk hun har i programmet, både kjolene og dressene 🤩🤩🤩🤩🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig9876 Skrevet 20. november 2022 #3163 Del Skrevet 20. november 2022 Interessant hvordan mange av dere klager på at hintene er alt for vanskelige og vage, men allikavel synes det blir for lett til slutt? Selvfølgelig vil man etter seks sendinger komme til en konklusjon. Så kanskje neste år kan vi droppe å klage over hintene, når vi vet at vi vil finne ut de siste maskene uansett? 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 20. november 2022 #3164 Del Skrevet 20. november 2022 Solveig9876 skrev (27 minutter siden): Interessant hvordan mange av dere klager på at hintene er alt for vanskelige og vage, men allikavel synes det blir for lett til slutt? Selvfølgelig vil man etter seks sendinger komme til en konklusjon. Så kanskje neste år kan vi droppe å klage over hintene, når vi vet at vi vil finne ut de siste maskene uansett? Jeg synes det er bra med hint som kan være litt vanskelige, noe man må gruble på, men samtidig ikke så vage at det kan passe 80% av norges befolkning. Maskorama er egentlig litt mer morsomt når nesten alle deltagerne gjenstår, for da er det mye å diskutere og gruble på enda, mens det på slutten er nesten ren "plankekjøring", var vel null spenning i finalen fordi alle visste hvem deltagerne var 🙂 Morsomt er det likevel og jeg gleder meg til neste sesong. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 20. november 2022 #3165 Del Skrevet 20. november 2022 KTK skrev (13 minutter siden): Jeg synes det er bra med hint som kan være litt vanskelige, noe man må gruble på, men samtidig ikke så vage at det kan passe 80% av norges befolkning. Maskorama er egentlig litt mer morsomt når nesten alle deltagerne gjenstår, for da er det mye å diskutere og gruble på enda, mens det på slutten er nesten ren "plankekjøring", var vel null spenning i finalen fordi alle visste hvem deltagerne var 🙂 Morsomt er det likevel og jeg gleder meg til neste sesong. Har jo ikke akkurat vært plankekjøring fra start, så bra sesong syns jeg. Vanskelig men ikke umulig. Og selvsagt litt kjedelig med de maskene man skjønner med en gang, men var totalt sett vanskligere i år. Var mye diskusjoner om både frøya rabagasten og ulven. Og ulven helt til siste sekund! Sånn har det ikke vært før 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 20. november 2022 #3166 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) rosemarin skrev (42 minutter siden): Har jo ikke akkurat vært plankekjøring fra start, så bra sesong syns jeg. Vanskelig men ikke umulig. Og selvsagt litt kjedelig med de maskene man skjønner med en gang, men var totalt sett vanskligere i år. Var mye diskusjoner om både frøya rabagasten og ulven. Og ulven helt til siste sekund! Sånn har det ikke vært før På slutten skrev jeg vel.....og det var det vel for mange, de fleste hadde vel låst seg på de 4 siste og slik ble det. Men lite spenning på slutten er bare noe man på venne seg til, slik vil det være i kommende sesonger også, ville bare poengtere at det er morsommere tidligere i sesongen med flere deltagere hvor man ikke har klart å nøste opp i alt enda. Endret 20. november 2022 av KTK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 20. november 2022 #3167 Del Skrevet 20. november 2022 jenny_d_b skrev (12 timer siden): Den som imponerte meg mest / viste et skjult talent var Øystein «Pølsa» Pettersen! Gøy at han både kan synge og rappe såpass godt. Akkurat sånt som dette som er gøy med Maskorama! Helt enig. Han overrasket mest av de 3 som var igjen. Øystein Pettersen var veldig musikalsk. Hadde aldri trodd det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 20. november 2022 #3168 Del Skrevet 20. november 2022 Valyria83 skrev (2 minutter siden): Helt enig. Han overrasket mest av de 3 som var igjen. Øystein Pettersen var veldig musikalsk. Hadde aldri trodd det. Helt enig med dere. I tilegg synes jeg Birgit Skarstein var veldig flink til å synge, synd hun ikke kom lengre. Ingrid Gjessing Linhave synes jeg overrasket, hun sang bra og lurte meg trill rundt med hvem hun var, jeg ble nok litt "overtalt" av Marion også til å tro at det var Bertine Zetlitz. I tilegg hadde det vært morsomt å se hva som hadde skjedd om Fantorangen var i finalen, da hadde det kanskje ikke blitt så enkelt på slutten, selv om vi da hadde fått flere hint osv..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 20. november 2022 #3169 Del Skrevet 20. november 2022 KTK skrev (31 minutter siden): I tilegg hadde det vært morsomt å se hva som hadde skjedd om Fantorangen var i finalen, da hadde det kanskje ikke blitt så enkelt på slutten, selv om vi da hadde fått flere hint osv..... Han hadde kanskje vært der hvis konseptet var at de som ble avslørt røk ut, og at de vanskelige sto igjen til sist. Jeg så ikke første sesong av maskorama, så da jeg kom på ballen i fjor skjønte jeg ingenting da de som mange hadd gjettet riktig på fremdeles var med sending etter sending. Jeg trodde konseptet var å ikke bli avslørt. Jeg skjønner ikke helt konkurransen når det ikke er sånn det er satt opp. Zombien ble avslørt etter program én, og likevel kunne han vinne. Håper de legger det opp annerledes neste år. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 20. november 2022 #3170 Del Skrevet 20. november 2022 Mollert skrev (11 minutter siden): Han hadde kanskje vært der hvis konseptet var at de som ble avslørt røk ut, og at de vanskelige sto igjen til sist. Jeg så ikke første sesong av maskorama, så da jeg kom på ballen i fjor skjønte jeg ingenting da de som mange hadd gjettet riktig på fremdeles var med sending etter sending. Jeg trodde konseptet var å ikke bli avslørt. Jeg skjønner ikke helt konkurransen når det ikke er sånn det er satt opp. Zombien ble avslørt etter program én, og likevel kunne han vinne. Håper de legger det opp annerledes neste år. SÅÅÅ enig!!! Hadde vært en mye mer spennende måte å gjøre det på!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. november 2022 #3171 Del Skrevet 20. november 2022 I alle tre sesongene med Maskorama har det vært mye spekulasjon om hvorvidt Ylvis-gutta har vært med. Neste år håper jeg at minst en av dem kan være med, men gjerne begge to i hver sin rolle. 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. november 2022 #3172 Del Skrevet 20. november 2022 Mollert skrev (15 minutter siden): Han hadde kanskje vært der hvis konseptet var at de som ble avslørt røk ut, og at de vanskelige sto igjen til sist. Jeg så ikke første sesong av maskorama, så da jeg kom på ballen i fjor skjønte jeg ingenting da de som mange hadd gjettet riktig på fremdeles var med sending etter sending. Jeg trodde konseptet var å ikke bli avslørt. Jeg skjønner ikke helt konkurransen når det ikke er sånn det er satt opp. Zombien ble avslørt etter program én, og likevel kunne han vinne. Håper de legger det opp annerledes neste år. Mye enig i dette. Det beste for spenningens skyld hadde vært at den som flest gjettet riktig på i hver episode måtte forlate Maskorama. Da hadde man sittet igjen med de vanskeligste til slutt, og man hadde fått mange interessante diskusjoner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 20. november 2022 #3173 Del Skrevet 20. november 2022 NordicViking skrev (8 minutter siden): I alle tre sesongene med Maskorama har det vært mye spekulasjon om hvorvidt Ylvis-gutta har vært med. Neste år håper jeg at minst en av dem kan være med, men gjerne begge to i hver sin rolle. 😀 hehe, tenkte det samme. Det er noen som blir gjettet i alle sesonger og Ylvis-gutta definitivt blant dem. Maskorama er såpass populært at det er mange sesonger igjen, og da kommer nok disse til å bli spurt, før eller senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. november 2022 #3174 Del Skrevet 20. november 2022 Siste episode av NRK Maskoramapodkasten i årets sesong er klar. https://radio.nrk.no/podkast/maskoramapodkasten/l_84242507-7818-43cc-a425-07781813ccb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 20. november 2022 #3175 Del Skrevet 20. november 2022 NordicViking skrev (1 time siden): Mye enig i dette. Det beste for spenningens skyld hadde vært at den som flest gjettet riktig på i hver episode måtte forlate Maskorama. Da hadde man sittet igjen med de vanskeligste til slutt, og man hadde fått mange interessante diskusjoner. Ja, og tenk i starten, eller også etter hvert, når man er sikker på ei maske, og forventer avsløring av den, men så er det en annen maske plutselig, som flest har gjettet riktig på og som heller avsløres. Da blir det sånn «what her henger jeg etter!». Synes tanken på det er litt gøy òg. Eller om det er er 1% forskjell på antall riktige gjett osv. Jaja, vi får se om programmet utvikler seg i den retningen, eller om de beholder det som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 20. november 2022 #3176 Del Skrevet 20. november 2022 Da kan vi forvente at Tomine Harket, Henrik Thodesen, Ylvis brødrene, Petter Nortug, Marta Louise, Stian Blipp, Thomas Numme, Gaute Ormåsen og alle som er blitt nevnt av dommeren muligens er med i neste års sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2022 #3177 Del Skrevet 20. november 2022 Ice-91 skrev (40 minutter siden): Da kan vi forvente at Tomine Harket, Henrik Thodesen, Ylvis brødrene, Petter Nortug, Marta Louise, Stian Blipp, Thomas Numme, Gaute Ormåsen og alle som er blitt nevnt av dommeren muligens er med i neste års sesong Hadde vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2022 #3178 Del Skrevet 20. november 2022 Mollert skrev (2 timer siden): Han hadde kanskje vært der hvis konseptet var at de som ble avslørt røk ut, og at de vanskelige sto igjen til sist. Jeg så ikke første sesong av maskorama, så da jeg kom på ballen i fjor skjønte jeg ingenting da de som mange hadd gjettet riktig på fremdeles var med sending etter sending. Jeg trodde konseptet var å ikke bli avslørt. Jeg skjønner ikke helt konkurransen når det ikke er sånn det er satt opp. Zombien ble avslørt etter program én, og likevel kunne han vinne. Håper de legger det opp annerledes neste år. Helt enig!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 20. november 2022 #3179 Del Skrevet 20. november 2022 Personlig synes jeg at produksjonen kunne lagt opp løpet litt annerledes. Ikke overøse oss med hint, også skal man som seer klare å skille mellom fiktive og reelle hint. Jeg hadde heller likt at alle hintene faktisk var ordentlige, slik at jeg ikke må bruke tid på å finne ut om hintet er ekte eller ikke. Alle deltagerne er jo prima eksempler på at selv de reelle hintene er nok til å forvirre oss, når alle gjetter forskjellige personer. Har man låst seg på en person, så legger det alltid føringer på hvordan man tolker hintene. Så vi som seere forvirrer oss selv mest, og det er dét som er gøy. Da oppstår det forskjellige teorier, og alle argumenterer for sine synspunkt. Så derfor mener jeg at det hadde vært nok å bare gi oss reelle hint, ikke stappe hintvideoene med ting som er ment for å villede - For vi villeder oss selv mer enn nok med reelle hint også 🕺🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 20. november 2022 #3180 Del Skrevet 20. november 2022 Nysgjerrigpernille skrev (38 minutter siden): Personlig synes jeg at produksjonen kunne lagt opp løpet litt annerledes. Ikke overøse oss med hint, også skal man som seer klare å skille mellom fiktive og reelle hint. Jeg hadde heller likt at alle hintene faktisk var ordentlige, slik at jeg ikke må bruke tid på å finne ut om hintet er ekte eller ikke. Alle deltagerne er jo prima eksempler på at selv de reelle hintene er nok til å forvirre oss, når alle gjetter forskjellige personer. Har man låst seg på en person, så legger det alltid føringer på hvordan man tolker hintene. Så vi som seere forvirrer oss selv mest, og det er dét som er gøy. Da oppstår det forskjellige teorier, og alle argumenterer for sine synspunkt. Så derfor mener jeg at det hadde vært nok å bare gi oss reelle hint, ikke stappe hintvideoene med ting som er ment for å villede - For vi villeder oss selv mer enn nok med reelle hint også 🕺🏻 Men er ikke «alt» et slags hint da? At de kan passe på fler er jo ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå