Cookie123 Skrevet 19. november 2022 #3141 Del Skrevet 19. november 2022 Ang Daniel Kvammen; har aldri hørt noe musikk av han (ikke det jeg vet). Men hadde hørt navnet før, lagt merke til det siden jeg vet om en annen som heter akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. november 2022 #3142 Del Skrevet 19. november 2022 Cookie123 skrev (8 minutter siden): Ang Daniel Kvammen; har aldri hørt noe musikk av han (ikke det jeg vet). Men hadde hørt navnet før, lagt merke til det siden jeg vet om en annen som heter akkurat det samme. Hvis du husker Jan Thomas i dag lese fra sine notater om arket med ordene 'en sjanse til', så viste han til sangen 'Ventar på mirakelet'. Det er en flott juleduett med Daniela Reyes. Ettersom vi nå går mot jul, så kommer du garantert til å høre mer av denne låten framover på radio - og kanskje også TV. Og liker du denne låten, så vil du også like mye av det andre Daniel Kvammen har gjort. 🐺 https://www.facebook.com/danielkvammen.no/videos/daniel-kvammen-daniela-reyes-ventar-på-mirakelet-live-på-humoraksjonen/210908234526437/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattlykt Skrevet 19. november 2022 #3143 Del Skrevet 19. november 2022 Kanskje æ veit noka om dæ hintet til kvammemann. Hva betydde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 19. november 2022 #3144 Del Skrevet 19. november 2022 Nattlykt skrev (2 minutter siden): Kanskje æ veit noka om dæ hintet til kvammemann. Hva betydde det? Det er et sitat fra janteloven. han har en låt som heter «janteloven» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattlykt Skrevet 19. november 2022 #3145 Del Skrevet 19. november 2022 rosemarin skrev (Akkurat nå): Det er et sitat fra janteloven. han har en låt som heter «janteloven» Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 19. november 2022 #3146 Del Skrevet 19. november 2022 Håper denne sesongen viste produksjonen at de som ikke er sangere lager vel så mye show og morro, sånn at neste sesong blir den første i rekka hvor en deltager uten sangerfaring vinner 🌟 Savner litt av produksjonen fra den første sesongen hvor de var mere kreative med sangene. Sånn som at «Dovregubbens hall» ble mikset inn i låtene til Trollet, det likte hvertfall jeg veldig godt! Men så er det jo kostymene som avgjør om sånt er mulig, det er såklart lettere med et troll enn en zombie. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. november 2022 #3147 Del Skrevet 19. november 2022 Smurfii skrev (51 minutter siden): Silje var så fin ikveld😍 wow! Den kjolen😍🌟 Ja, hun var helt nydelig, både kjolen og håret var helt fantastisk ❤️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. november 2022 #3148 Del Skrevet 19. november 2022 Sola de skrev (2 timer siden): Greit nok pølsa, maud, roeren. Men Alexandra Joner er vel ikke særlig kjent om man ikke er opptatt av hva nå enn hun driver med. Han som var Ulven har jeg aldri hørt om. Mens jeg derimot har aldri hørt om Pølsa, men kjenner til Alexandra Joner selv om jeg ikke følger noen norske bloggere/influensere. Jeg ser ikke norsk Tv for det meste, hører ikke på radio, og er ganske ute av det meste. Synes likevel Maskorama er veldig morsomt, tror det har mye med egen innstilling. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff82 Skrevet 19. november 2022 #3149 Del Skrevet 19. november 2022 Takk for iår. Veldig mange flinke her . Ga meg når jeg hadde de 5 siste. Var overraskende lett iår. Føler kanskje en del her overanlyserer litt... Med alle de hintene som passet til pølsa var det absolutt ingen tvil. Rosiner,bakevarer,sennep,ketchup,lønneblad,plaster i panna,konge,røyking forbudt,tapt veddemål og spikeren i kista 90graderen. Likevel nektet mange😁 God jul 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff82 Skrevet 19. november 2022 #3150 Del Skrevet 19. november 2022 Og må si i mine øyne er ulven årets vinner. Lagde mest show og sang variert. Zombien Sto rett opp ned og sang kjedelige ballader hver lørdag zzzzz og alle visste det var Bilal fra dag 1 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 19. november 2022 #3151 Del Skrevet 19. november 2022 Det er et barneprogram. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. november 2022 #3152 Del Skrevet 19. november 2022 Duff82 skrev (35 minutter siden): Og må si i mine øyne er ulven årets vinner. Lagde mest show og sang variert. Zombien Sto rett opp ned og sang kjedelige ballader hver lørdag zzzzz og alle visste det var Bilal fra dag 1 Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokwo Skrevet 19. november 2022 #3153 Del Skrevet 19. november 2022 Stavangebrud2012 skrev (3 timer siden): Helt enig! Trodde aldri det var en artist Og du som var så sikker på at det IKKE var Kvammen🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokwo Skrevet 19. november 2022 #3154 Del Skrevet 19. november 2022 Hvilken plass kom dere på maskorama-profeten? Vil skryte litt av meg selv her, ble nr 33! Nr 20 i fjor da🤪 Begynner å bli rutinert i gamet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. november 2022 #3155 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Peppa88 skrev (4 timer siden): Kompani Lauritzen. Daniel Kvammen har vært mye rundt i landet på konserter, vært på mange festivaler osv. Men hvis man ikke er så interessert i musikk så er han kanskje ikke så kjent. Har jeg sagt jeg ikke er interessert i musikk? 🤔 Jeg er veldig interessert i musikk. Signaturen min her på KG bl.a. er fra en bra sang av ett bra band. Mulig du ikke har hørt den.. Jeg er også ofte på konserter. Sist var på Biffy Clyro i Oslo for et par uker siden. Ser ikke på Kompani Lauritzen og hører ikke på P3 og P4 om det er i slike kanaler han spilles. Jeg skrev at når jeg hører på radio er det radio rock. Ikke hørt ham der. Det finnes andre steder å høre på musikk enn de dritkjedelige mainstreamkanalene der! Endret 20. november 2022 av loffen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. november 2022 #3156 Del Skrevet 20. november 2022 Ok. Takk for meg, og takk for følge i denne tråden. Neste år driter jeg i å se på. Blir for dumt med Fantoragen og det tullet der de står og klapper 'ta av deg maska' 100 ganger. Et teit barneprogram, egentlig. 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2022 #3157 Del Skrevet 20. november 2022 Pølsa skulle vunnet. Alle visste at zombien var bilal fra dag 1. pluss jeg orker ikke bilal. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2022 #3158 Del Skrevet 20. november 2022 loffen skrev (5 timer siden): Ok. Takk for meg, og takk for følge i denne tråden. Neste år driter jeg i å se på. Blir for dumt med Fantoragen og det tullet der de står og klapper 'ta av deg maska' 100 ganger. Et teit barneprogram, egentlig. 😅 Egentlig enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2022 #3159 Del Skrevet 20. november 2022 Silje er utrolig vakker og strålende i Maskorama da.🥰🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 20. november 2022 #3160 Del Skrevet 20. november 2022 Jokwo skrev (7 timer siden): Og du som var så sikker på at det IKKE var Kvammen🤪 Ja, jeg trodde ikke han hadde så dårlig timing eller sangstemme🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå