Gå til innhold

Maskorama 2022

MissStiles

Anbefalte innlegg

IngridM skrev (16 minutter siden):

Takk! Det er nok tvilsomt at det er nok en roer med i konkurransen. Så du hvor mange årer det var? Jeg fikk umiddelbart knekt ribbein-vibber. Rabagasten har vel hentydet at han har blitt skadet, kanskje knekt ribbein kan være skaden? 

Pølsa Pettersen har hatt samarbeid med Birgit Skarstein, så mulig årene hinter til det.

Ellers kan det kanskje være snakk om blodårer. Pølsa har hatt hjernehinneblødning (oppstår når en pulsåre i hodet sprekker) Vi ser den knekte åra idet Rabagasten sier: «Flere vil kanskje kalle meg griseheldig» 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Winterbird skrev (2 minutter siden):

Pølsa Pettersen har hatt samarbeid med Birgit Skarstein, så mulig årene hinter til det.

Ellers kan det kanskje være snakk om blodårer. Pølsa har hatt hjernehinneblødning (oppstår når en pulsåre i hodet sprekker) Vi ser den knekte åra idet Rabagasten sier: «Flere vil kanskje kalle meg griseheldig» 

Den er ikke dum! Jeg googlet litt nå, og er tilbake på Emil Meek. Han knakk nemlig ribbein under en UFC kamp han vant i Toronto, Canada. Hintene på Rabagasten kan passe godt mot både Emil og Pølsa, men heller mot Pølsa med 90 graderen- hintet. Mulig de har gjort det slik for å villede 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngridM skrev (3 minutter siden):

Den er ikke dum! Jeg googlet litt nå, og er tilbake på Emil Meek. Han knakk nemlig ribbein under en UFC kamp han vant i Toronto, Canada. Hintene på Rabagasten kan passe godt mot både Emil og Pølsa, men heller mot Pølsa med 90 graderen- hintet. Mulig de har gjort det slik for å villede 🤔

De har vært flinke med hintene i år syns jeg! Det meste kan tolkes i forskjellige retninger, alt etter hvilken kjendis man syns man gjenkjenner stemmen til. Maskorama sørger for underholdning (og endeløs googling 😅) hele uka! 👌🏻

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sa han på scenen under konserten sent lørdag kveld 29 oktober (han sa det på norsk, men tixsuperfan har oversatt) Tipper hun også vet når han kom på scenen den kvelden.

image.thumb.png.4b44344bc3ee77781972f97fb7f6005a.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winterbird skrev (13 minutter siden):

De har vært flinke med hintene i år syns jeg! Det meste kan tolkes i forskjellige retninger, alt etter hvilken kjendis man syns man gjenkjenner stemmen til. Maskorama sørger for underholdning (og endeløs googling 😅) hele uka! 👌🏻

Er glad for at det er ferdig på lørdag, kanskje jeg får ryddet i huset igjen....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Tix-konsert, som startet kl 19, og Tix skulle komme kl22 men var forsinka og kom kl 23. 

Jeg har hatt Tix siden start, men endret sist uke til kvammen. Tenkte ikke på at Tix kunne rekke konsert etterpå. Men det kan han 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (34 minutter siden):

Jeg har vært på Tix-konsert, som startet kl 19, og Tix skulle komme kl22 men var forsinka og kom kl 23. 

Jeg har hatt Tix siden start, men endret sist uke til kvammen. Tenkte ikke på at Tix kunne rekke konsert etterpå. Men det kan han 😉

Så da er det ikke lenger utenkelig at TIX er ulven pga konserten! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaia skrev (13 minutter siden):

Legg også merke til de 3 stjernene han har rundt halsen. Snur man rundt på de får man bokstavene T I X...

Stjerner kan også vise til at han deltok på MGP?  

Jeg føler at visst det er Tix, så må det komme noen hint om MGP, det er tross alt en stor del av han også. Andre ting man kan lete etter er at det ble så mye oppmerksomheten rundt han og Efendi på MGP. Ikke minst sangen hans, som omhandler mobbingen av tixene hans, og har det vært noe hint om engler/englevinger? Den engelsken tittelen på sangen var jo Fallings Angel og han hadde jo englevinger i videoen og på MGP finalen?

Jeg synest det er spennende at det fortsatt er litt diskusjon om hvem Ulven er. Jeg har også tenkt Kvammen, men husker i starten at jeg tenkte Tix pga. kåpen til ulven. Kåpen til Tix er jo kjennemerke. Interessant teori om at hatten er en russelue og ikke militærhatt. Om man ser på formen på hatten så synest jeg det minner mye mer om en russelue!

Skal definitivt se litt på dette med nye briller og se om det kan være flere Tix hint. 

Synest også det er et veldig godt poeng med årstallet 2015 og gjennombruddet hans.

Tix har også vært med i Paradise Hotel og vært programleder nå sist, så det burde kanskje være noen hint knyttet til det om det er han. Kanskje noe om Mexico?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tenkt på rabagasten som Odda (Odd-Magnus Wiliamson)?

Den halve gullmyntet står det libe T. På taggeveggen står det hjerte T. Alle veit om hans løøøøøve for Tinashe . 

Det står "røyking forbudt" Hva om det hinter til hans datter Ziggy ?

På taggeveggen står det "du ser, du ler, du dør" Odda har laget en film om en komiker som dør.

Moren til Odda er inspirasjonen hans, til ovennevnte film

Han drev/driver twitterkontoen: kongendin

Løvbladet = hinter til Kontikis film som ble vist på Toronto film festival (stor ære)

De "råtne" årene på slutten, kan hinte til filmen Kontiki.

Han kan mye om lite og har sterke meninger : Tina og Bettina

Min egen betraktning av Odda er at han kan være en fyr som sier WOW yeah cool og capow og har sikkert sagt det i div intervjuer. 

Men er en del hint som jeg ikke klarer å koble til han og, så vet jo ikke helt..

Endret av diam0nd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 time siden):

Oi!! Bra og viktig info!! Kult at du kan bekrefte at han gikk på klokka 23 🙌🙌

Lurer på om man kan finne heliokopter info på typ Avinor... skal sjekke det ut. :)

Endret av Henikka
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (7 minutter siden):

Oi!! Bra og viktig info!! Kult at du kan bekrefte at han gikk på klokka 23 🙌🙌

Lurer på om man kan finne heliokopter info på typ Avinor... skal sjekke det ut. :)

Kan ikke bekrefte at han gjorde det denne dagen altså!! Men at det har vært slik på andre konserter med Tix. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (40 minutter siden):

Stjerner kan også vise til at han deltok på MGP?  

Jeg føler at visst det er Tix, så må det komme noen hint om MGP, det er tross alt en stor del av han også

Kan det at han sang duett med Gaute (Subwoolfer?) være et hint? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (5 minutter siden):

Kan ikke bekrefte at han gjorde det denne dagen altså!! Men at det har vært slik på andre konserter med Tix. 

Ååå da misforstod jeg, trodde det var på denne du mente🙈

Takk for oppklaring 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (6 minutter siden):

Den konserten var jo på et kjøpesenter og skulle være klokka 20. veldig rart hvis den begynte veldig seint 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (4 minutter siden):

Den konserten var jo på et kjøpesenter og skulle være klokka 20. veldig rart hvis den begynte veldig seint 

Kanskje vi bare må sende en mail til Sørlandssenteret å spørre 😅

Redigert.

[jeg sendte dem en melding nå]

Endret av Henikka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
rosemarin skrev (3 minutter siden):

Ute eller inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (6 minutter siden):

Den startet etter stengetid, det var et jubileum av noe slag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...