Gjest Spent & utålmodig! Skrevet 30. november 2005 #1 Del Skrevet 30. november 2005 Ventet mens for ca. fire dager siden, den har enda ikke kommet. Var på apoteket i dag etter jobb og kjøpte en dobbeltpakning med ClearBlue. Er det noen sjans for at den kan påvise en eventuell graviditet i kveld, eller bør jeg vente til i morgen tidlig for mest riktig resultat? I og med at jeg har en dobbeltpakning kan jeg jo prøve både i kveld og i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 30. november 2005 #2 Del Skrevet 30. november 2005 Det kan du, men den KAN vise feilaktig negativt resultat fordi konsentrasjonen ac HCG-hormonet ikke er høy nok. Ikke drikk så mye før og prøv å hold deg litt før du tester, så er sjansene større for at det går bra. Og hvis du får negativt svar, er det jo bare å prøve igjen i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. november 2005 #3 Del Skrevet 30. november 2005 clerablue skal jo teste riktig når som helst på døgnet då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. desember 2005 #4 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvordan gikk det? Når man tester andre tider enn på morgenen er det anbefalt å ikke drikke masse for å "opparbeide behov for å gå på do" fordi det naturlig nok vanner ut urinen, og å "holde seg" i noen timer. På den måten får du grei konsentrasjon på urinen likevel. Det burde gå bra, særlig 4 dager over tiden. Vi er spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 6. desember 2005 #5 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan gikk det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå