Gå til innhold

Hvordan tør folk?


Skid_raw

Anbefalte innlegg

Hva mener du hvordan tør folk? Dating er ikke som å svømme med haier 

Nesten hele befolkningen har gjeld 

En av tre har hatt, har eller kommer til å få psykiske problemer 

Dating er et positivt tilskudd i livet og noe jeg unner alle 

Er mere rare de som ser på dating som noe bare perfekte mennesker kan gjøre, da tenker jeg de sliter med selvfølelsen sin og burde komme litt ned på jorda å innse at dating ikke er så skummelt eller big deal

Anonymkode: de73d...84b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skid_raw skrev (3 timer siden):

Jeg er ganske undrende til folk som kaster seg ut på dating uten at livene deres er stabile. For eks. folk som har gjeldsproblemer eller psykiske problemer. Jeg hadde aldri våget å date noen og samtidig hatt selvpåførte gjeldsproblemer. Det hadde vært for skamfullt og jeg hadde nok signalisert at jeg ikke klarte å disponere pengene mine klokt. Da hadde jeg først og fremt kvittet meg med gjelden før jeg hadde våget å date. 

Tja. 

Jeg har en del gjeld etter sykdom, rehabilitering og videreutdanning. Jeg skammer meg ikke over dette, lever ikke over evne (jobber meg tvert imot nesten ihjel, fikk fast jobb i år), spiser First Price og bruker mye av lønna mi på å betale ned gjeld. Men du tror kanskje at bare folk som "disponerer penger uklokt", kan ha gjeld? 

Hvis jeg skulle kvitta meg med gjeld og så data, kunne jeg ikke ha data i det hele tatt. 

Anonymkode: 8750e...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nesten hele befolkningen har gjeld 

Anonymkode: de73d...84b

Vedkommende mener nok usikret gjeld/forbrukslån. Heldigvis har ikke alle det. Vanlig huslån er jo bare bra å ha. 

Anonymkode: 8750e...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pådratt meg noe tullete gjeld med høy rente. Men sliter ikke med det. Betaler avdragene. Og skal ikke bo sammen med noen. Men kan gjerne ha kjæreste. Min gjeld går ikke ut over han. Men skjønner det kan bli ett problem hvis man skal bo sammen. Ellers ikke

Anonymkode: 1d060...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen tusen i usikret gjeld, men har ingen problemer med å betale den, da jeg har en jobb der jeg tjener godt. Mener du fortsatt at jeg ikke er oppegående og ikke bør date?

Jeg vurderer de jeg dater ut fra utseende, personlighet og evne til å ta tak i problemene. Om de har gjeld de ikke skjønner de må betale ned på, eller av andre grunner bevisst lar vær å betale ned på, så er det ikke noen jeg anser for å være en passende partner for meg.

Anonymkode: 70a3e...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle trenger og fortjener kjærlighet, enkelt og greit. 

Anonymkode: 9bef2...995

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skid_raw skrev (11 timer siden):

Jeg er ganske undrende til folk som kaster seg ut på dating uten at livene deres er stabile. For eks. folk som har gjeldsproblemer eller psykiske problemer. Jeg hadde aldri våget å date noen og samtidig hatt selvpåførte gjeldsproblemer. Det hadde vært for skamfullt og jeg hadde nok signalisert at jeg ikke klarte å disponere pengene mine klokt. Da hadde jeg først og fremt kvittet meg med gjelden før jeg hadde våget å date. 

Javisst kan forelskelse være en faktor som kan redusere depresjonsplager osv. Det er bare å lese poster på KG. Den sjarmerende mannen som kvinnen fant på Tinder og som hun møtte, viste seg å ha problemer med økonomien osv. da de ble kjærester. Eller kvinnen som sliter med problemer med en eks. Ja, hvordan tør folk?

Jeg har cptsd, sa ++ og glad jeg turde, nå var jeg ikke på jakt men fant meg likevel en livspartner 

Er glad jeg ikke droppet det pga psyken min

Anonymkode: 7e046...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - holder meg unna da jeg har gjeld. Irriterer meg at jeg har det men litt mangel på impulskontroll og belønning. Jeg er fullstendig klar over det og jobber med det og i alder av 40 har jeg fått adhd diagnose. Medisiner har gjort at verden er ny inni hodet. 
 

heldigvis har jeg veldig god jobb og en del over gjennomsnittlig lønn så klarer greit p betale ned samtidig være med på ting. 

Anonymkode: 8f27e...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, nedsettende ytringer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fordi alle trenger og fortjener kjærlighet, enkelt og greit. 

Anonymkode: 9bef2...995

Enkelt og greit ja. Vil det si det er en menneskerettighet? Kjærlighet kan være så mangt. Det trenger nødvendigvis ikke være en partner. 

Anonymkode: ab26d...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...