Traveller Skrevet 5. oktober 2022 #21 Del Skrevet 5. oktober 2022 2 år og 3 mnd etter fødsel, menstruasjonen kom uken etter ammeslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #22 Del Skrevet 5. oktober 2022 3 måneder etter fødsel og helt nøyaktig ett år etter siste menstruasjon. 😂 Anonymkode: bb430...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #23 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 3 måneder etter fødsel og helt nøyaktig ett år etter siste menstruasjon. 😂 Anonymkode: bb430...31a Forresten så fullammet jeg frem til ungen begynte med smaksprøver, og delammet frem til hun var 2 år, så amming var ingen hindring her. Anonymkode: bb430...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #24 Del Skrevet 5. oktober 2022 2,5 mnd etter fødsel, men har ikke fått den igjen siden og nå er baby snart 7 mnd. Så lurer på når den kommer tilbake 🤔 fullammet, men får smaksprøver nå da fra 6 mnd. Anonymkode: c2f83...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orangutangen Skrevet 5. oktober 2022 #25 Del Skrevet 5. oktober 2022 Fullammet og mensen kom tilbake etter 2,5 mnd., følte meg snytt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #26 Del Skrevet 5. oktober 2022 Ganske nøyaktig ett år. Fullammet til 6 mnd og ammet fortsatt en del ved ett år. Anonymkode: e45ae...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #27 Del Skrevet 5. oktober 2022 Fullammet og mensen kom etter 4 uker. Noe som var veldig uheldig. Jeg har kraftig endometriose og måtte ha IVF for å bli gravid. Jeg fikk beskjed om at det var viktig at jeg fullammet for å holde mensen unna så lenge som mulig for å bli kvitt endometriosen. Anonymkode: 6a9b4...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #28 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fullammet og mensen kom etter 4 uker. Noe som var veldig uheldig. Jeg har kraftig endometriose og måtte ha IVF for å bli gravid. Jeg fikk beskjed om at det var viktig at jeg fullammet for å holde mensen unna så lenge som mulig for å bli kvitt endometriosen. Anonymkode: 6a9b4...27c Hehe.. samme her. IVF, og endo. Så håper jeg klarer å holde den unna lengst mulig. Gruver allerede til smertene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #29 Del Skrevet 5. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: 2,5 mnd etter fødsel, men har ikke fått den igjen siden og nå er baby snart 7 mnd. Så lurer på når den kommer tilbake 🤔 fullammet, men får smaksprøver nå da fra 6 mnd. Anonymkode: c2f83...8ba Er du sikker på at du ikke er gravid igjen? 😉 Anonymkode: 5e10a...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chicchi Skrevet 5. oktober 2022 #30 Del Skrevet 5. oktober 2022 Åtte uker etter fødsel. Fullammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #31 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du sikker på at du ikke er gravid igjen? 😉 Anonymkode: 5e10a...793 Jepp, tatt 2 tester. Tok den siste bare for noen dager siden 😂 Anonymkode: c2f83...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #32 Del Skrevet 7. september Baby snart 7 mnd og jeg ønsker nr to men kroppen er ikke med på det enda Anonymkode: 6b19c...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #33 Del Skrevet 8. september Etter 6-7 mnd og ble gravid med en gang i mens jeg fortsatt fullammet🙈 Anonymkode: c112e...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #34 Del Skrevet 8. september To år Anonymkode: 3b5ad...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #35 Del Skrevet 8. september Barn 1 : 6 mnd barn 2 : 8 uker😱 barn 3 : 13 mnd Anonymkode: 3b20a...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #36 Del Skrevet 8. september 2 måneder Anonymkode: 4c7b6...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #37 Del Skrevet 8. september Med første kom den rett etter renselsen var over, så rundt 6 uker etter fødsel, fullammet. Nå fullammer jeg baby på 4,5 mnd og den er enda ikke tilbake, håper det varer slik lenge. Får kramper og «feber» når jeg har mens, så den kan bare holde seg vekke. Anonymkode: cc266...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå