Gå til innhold

44 år og fest...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har bikket 40 og forstår helt ærlig ikke hvordan det er mulig å være så hjelpeløs. 

Gidder du ikke, så si 'ikke noe for meg'. 

Gi teflon-forklaringer som ikke kan diskuteres. 

Maser hun, så ignorer henne et par dager eller mer. 

Blir det 'dårlig stemning'... for det første, hvor? Bor hun hjemme hos deg? For det andre, hva så? La henne boycotte deg i protest hvis hun er så føkkings fornærmet. 

Anonymkode: 36d6e...396

TS er åpenbart utrustet med både samvittighet og et ønske om å stille opp for sin venninne, men det vil gå på bekostning av hennes egne ønsker om hvordan tilbringe den lille fritiden man har til rådighet mellom alt annet av plikter.

Mulig du ikke synes det er noe problem å blankt avvise nære venninner når de er i en ny livssituasjon og trenger litt støtte. Livet er enkelt for de som er blottet for empati og omtanke for nære venner. Gratulerer til deg.

Anonymkode: 380e5...14f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For en idiotisk setning. Hensikten med flørting er jo å prøve seg.

Anonymkode: 241a3...bee

Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45, godt gift og syns det er gøy å gå på byen å danse med venninner. Gjør det fordi det er gøy å være pussa, snakke skit og danse litt. Liker også å sitte hjemme med gubben med ost og vin men ikke ALLTID. (Slik du vil) Man trenger ikke gå på stedene hvor ungdommen går men andre steder hvor det er mer hyggelig. 

Er overhode ikke interessert i å «treffe og flørte» med menn. Venninnene mine er mer enn godt nok selskap. Syns det er skikkelig trist for din venninne at du er så imot hennes forslag. Må være kjipt for ho. 

Anonymkode: 03952...265

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om sivilstatus, men om hva man vil. Jeg er singel og 45 og vil ikke gå ut. venninna mi som er gift gikk gjerne ut en tur da hun var på en alderen og hadde det litt gøy. Det handler om preferanser. Du får bare lære deg å si nei, det er jeg ikke interessert i. 

Anonymkode: d704a...5dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg bikker snart 45, er gift og har store barn som begge går på vgs. Jeg har for lengst lagt fra meg festlivet, og liker meg best hjemme, evt borte hos venner med mat og vin og hyggelig rolig stemning. 

Nå har det seg sånn at jeg har ei venninne som nylig har blitt singel. Og hun vil "hele tiden" ha meg med ut på byen, hvor hun vil drikke, danse og ha det gøy. Hun blir fornærmet når jeg ikke har lyst, og det blir dårlig stemning. 

Det er så utrolig vanskelig. Jeg føler vi er i to ulike livssituasjoner, eller det er vi jo, men at jeg er den kjedelige.

Mest av alt har jeg lyst å drikke vin hjemme med mannen, til nød inviterer 2-3 venninner på ost og kjeks og vin- IKKE ut å danse.... Hun har lite forståelse på at jeg helst vil være hjemme. Føler meg nesten tvunget til å bli med noen ganger bare for å gjøre henne til lags. Æsj.... nå må jeg altså ut på byen på lørdag, for hun ville ikke gi seg på at jeg ikke hadde god nok unnskyldning 😳 

Er det noen som har det slik som meg, altså Om har vanskeligheter å si nei? Hva gjør dere i slike situasjoner? 

Anonymkode: d2336...768

Vi er alle forskjellige og det er bra men noen liker å gå ut på byen og ha det gøy og det er vel opptil hver enkelt. Hver helg er mye men en gang i blant er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Å, en klassisk smådesperat, nysingel dame på godt over 40 år som skal ut å erobre byen som en 20-åring, gjerne iført et altfor dristig antrekk i forhold til alder. Så sjarmerende.

Anonymkode: 1e1c8...7ce

For en motbydelig forakt for damer over 40 du bare tillegger intensjoner og egenskaper etter ditt eget hode.

Anonymkode: d704a...5dd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda, jeg kan bekrefte dette. Riktignok noen år siden nå men...  De absolutt letteste å få til sengs som 25-30 åring, var nyskilte damer i 40-50 åra. De likte oppmerksomhet og bekreftelse fra yngre menn. Man gikk etter de hvis man var kåt, og ikke orket for mye "styr" før man kom i gang.  Var ganske vanlig i kompisgjengen.

Anonymkode: 88743...abe

Nææææmlig... men enkelter"fine damer med verdighet" her på KG vil ikke ta dette innover seg. Kan stå her å prate i dagesvis.. men nyskilte dame i kombinasjon med par dringer på byen er en bilett rett til sengs! :)

Anonymkode: 1df8b...053

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

For en idiotisk setning. Hensikten med flørting er jo å prøve seg.

Nei. Ofte er hensikten kun oppmerksomhet. I hvert fall for meg. 

Anonymkode: fd36b...82a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nææææmlig... men enkelter"fine damer med verdighet" her på KG vil ikke ta dette innover seg. Kan stå her å prate i dagesvis.. men nyskilte dame i kombinasjon med par dringer på byen er en bilett rett til sengs! :)

Morsomt at du hardnakket påstår at de damene du har sjanse til å få til sengs er desperate 🤷‍♀️

Endret av Anonym Brukar0
Endret svar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er det desperat at en kvinne vil ha sex men den mannen som like villig blir med på sex - han er «lur» og kløktig som klarer å skalte ut hvem av kvinnene som vil ligge med han? 

To mennesker som vil ha sex, finner hverandre på byen og oppnår det de vil. What’s the difference? Har du et særlig behov for å tråkke ned folk, snakke stygt om andre for å føle deg bedre eller hva? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor er det desperat at en kvinne vil ha sex men den mannen som like villig blir med på sex - han er «lur» og kløktig som klarer å skalte ut hvem av kvinnene som vil ligge med han? 

To mennesker som vil ha sex, finner hverandre på byen og oppnår det de vil. What’s the difference? Har du et særlig behov for å tråkke ned folk, snakke stygt om andre for å føle deg bedre eller hva? 

Kvinnfolk altså... :) Slapp helt av du no. kastet meg inn i diskusjonen bare for å terge dere litt. En annen ting som er fakta: Kvinner tar alltids denne type spøk 100% på alvor.. dere går alltid på :) Enig med deg ellers... to som vil pule puler :) Ferdig snakka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kvinnfolk altså... :) Slapp helt av du no. kastet meg inn i diskusjonen bare for å terge dere litt. En annen ting som er fakta: Kvinner tar alltids denne type spøk 100% på alvor.. dere går alltid på :) Enig med deg ellers... to som vil pule puler :) Ferdig snakka 

Ja så hyggelig med enda en «jeg forkler min forakt som spøk! Ta en spøk da dere, teite kvinnfolk» 🙄 Den er ny…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva gjør dere i slike situasjoner? 

Sier nei. Hver gang. Og sier klart nei, tror ikke mange gidder å spørre meg om samme tingen mer enn to ganger ;) 

Vi kan gjerne ta en fest hjemme (hos meg, noe annet er uaktuelt for meg), men jeg orker ikke gå ut på byen. Blir sliten bare av tanken. 

Anonymkode: 92fc7...b44

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja så hyggelig med enda en «jeg forkler min forakt som spøk! Ta en spøk da dere, teite kvinnfolk» 🙄 Den er ny…

Din engasjement og irritason bekrefter bare at det jeg sier stemmer... takk for at du som kvinne endelig bekrefter disse påstandene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (1 time siden):

Nope.

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Nei. Ofte er hensikten kun oppmerksomhet. I hvert fall for meg. 

Anonymkode: fd36b...82a

Hvis dere oppriktig mener at hensikten med flørt ikke er å prøve seg, da er det ikke rart at menn mistolker damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan jo være enda bedre som nysingel

Anonymkode: 499f5...62f

Ja, hvis det er det hun vil, så er jo ingenting bedre enn det, men min erfaring er at når single, voksne kvinner er ute og fester mye, er det gjerne fordi de vil finne seg en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonym Brukar0
ti10 skrev (4 minutter siden):

Ja, hvis det er det hun vil, så er jo ingenting bedre enn det, men min erfaring er at når single, voksne kvinner er ute og fester mye, er det gjerne fordi de vil finne seg en kjæreste.

Jeg er singel og voksen og har vært mye ute og festet, men jeg er ikke interessert i å finne meg type eller ons. Jeg vil bare ut å treffe andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (16 minutter siden):

Jeg er singel og voksen og har vært mye ute og festet, men jeg er ikke interessert i å finne meg type eller ons. Jeg vil bare ut å treffe andre folk.

og dermed er du fasiten? Her snakker vi faktisk om erfaring generelt.. ikke hva du mener og tenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

og dermed er du fasiten? Her snakker vi faktisk om erfaring generelt.. ikke hva du mener og tenker :)

Hvor skrev jeg at jeg er fasiten? 

Er det bare de som jatter med din nedlatende holdning til damer på byen som skal få lov å svare i den tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Din engasjement og irritason bekrefter bare at det jeg sier stemmer... takk for at du som kvinne endelig bekrefter disse påstandene :)

Å ja. Logisk. At jeg blir oppgitt over at du utviser forakt for kvinner ved å kalle dem desperate, bekreftet at de dine beskrivelser er korrekte? Desperasjon etter sex er det samme som oppgitthet over menn som setter negative merkelapper på kvinner. Skjønner. Bra vi har deg da, som skjønner disse sammenhengene. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...