Gå til innhold

44 år og fest...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å ja. Logisk. At jeg blir oppgitt over at du utviser forakt for kvinner ved å kalle dem desperate, bekreftet at de dine beskrivelser er korrekte? Desperasjon etter sex er det samme som oppgitthet over menn som setter negative merkelapper på kvinner. Skjønner. Bra vi har deg da, som skjønner disse sammenhengene. 

Anonymkode: 03952...265

Menn er selvsagt mer ute etter sex.. det er jo vårt naturlig driv selvsagt. Slik har det vært siden vår ekssitens :) Men steeeeikj kor dise nysingle 40-åroge damer overgår dette til de grader. Seriøst... 

 

Anonymkode: 1df8b...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn er selvsagt mer ute etter sex.. det er jo vårt naturlig driv selvsagt. Slik har det vært siden vår ekssitens :) Men steeeeikj kor dise nysingle 40-åroge damer overgår dette til de grader. Seriøst... 

 

Anonymkode: 1df8b...053

Det er jo bra de forbarmer seg over taperne vi andre ikke vil ha.

Endret av Anonym Brukar0
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn er selvsagt mer ute etter sex.. det er jo vårt naturlig driv selvsagt. Slik har det vært siden vår ekssitens :) Men steeeeikj kor dise nysingle 40-åroge damer overgår dette til de grader. Seriøst... 

 

Anonymkode: 1df8b...053

Det er godt noen tar en for en laget når vi andre heller sitter hjemme med hekletøyet. Men hva har dette med ts problem å gjøre? At du puler desperate damer? Er jo en privatsak mener jeg da.

Til ts, hvis du ikke vil ut på byen så sier du bare nei, og kommer med andre forslag. 

Anonymkode: 59ba9...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sier ikke at dette er tilfelle.. men jeg har hatt mine år ute på byen... og tro meg, disse nyskilte damene i 40-50 årene er de mest desperate der ute! Det er ikke noe jeg finner på, det er erfaring. Ikke bare jeg som synnes det, men det er noe generelt alle i min vennekrets har intrykk av. 

Anonymkode: 1df8b...053

So what, om de har lyst til å leve litt, evt ha sex, flørte etter mange år i sofaen i et dårlig ekteskap... hvorfor skal du shame dem for det? Er det ikke bra de kommer seg ut? Plager det egt deg?

Anonymkode: 68238...389

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (17 timer siden):

Det vil hun helt sikkert, men de mennene hun drar med det der, er neppe kjærestemateriale.

Det er er gammel myte. Jeg traff mannen i mitt liv på byen. Hadde både utringning og miniskjørt😇

Anonymkode: ae251...bbc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Som mann får jeg litt lite respekt for denne type kvinnfolk. joda, jeg skjønner at hun er singel, men å være så desperat på å kom seg ut på byen, feste og finne nye mannfolk forteller litt om henne.. men men.. det er no bare min mening, så ikke ta det som fasit.

Anonymkode: 1df8b...053

Du vet at møte nye mennesker og snakke med de ikke er det samme som å ha ONS/pule rundt?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For en idiotisk setning. Hensikten med flørting er jo å prøve seg.

Anonymkode: 241a3...bee

Nei. Flørting er gøy men er ikke nødvendigvis for å prøve seg

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri for sent å gjenoppleve de glade tenårene om igjen, men om det er like sjarmerende å se på en 45-åring som tror at vi er i 1992 og Nirvana er siste skrik, er en annen sak.

a5484cce2914bcfdcc707aa6d4535a3f--old-la

Anonymkode: 4e0a3...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er aldri for sent å gjenoppleve de glade tenårene om igjen, men om det er like sjarmerende å se på en 45-åring som tror at vi er i 1992 og Nirvana er siste skrik, er en annen sak.

a5484cce2914bcfdcc707aa6d4535a3f--old-la

Anonymkode: 4e0a3...087

Du vet vi ikke blir hjernedød ved fylte 30, eller?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (På 5.10.2022 den 10.00):

Ingen av de nyskilte damene jeg kjenner ønsker å finne seg ny mann, men de er ute på byen og flørter med menn. Å flørte betyr ikke automatisk at man er desperat etter å få seg mann, det betyr at man morer seg. 

Men det er typisk mannfolk å oppfatte flørting som at damene prøver seg.

Åh hva er flørting da da?

Noe en ikke bør respondere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å være gammel for å være ferdig med utelivet. Jeg er 30 og festet nok i 20-årene og syns rett og slett ikke det er så gøy lenger. En sjelden gang er greit, men om det blir mas hver helg så sier jeg bare nei. 

Anonymkode: dfbad...343

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 22.37):

Jeg liker å gå ut uansett sivil status. Elsker å treffe nye mennesker, danse, ta en drink på en bar, se på mennesker..
Synes det er altfor mange kjedelige nordmenn som bare vil sitte hjemme hos seg selv i helgene. Høy terskel for å invitere folk også har vi. 
Synes du skal gå med henne, ja. Du vil gjøre henne glad. Kan jo være hun treffer noen andre å snakke med, om du vil gå hjem tidlig. Du kan også risikere å få en gøy kveld.

Anonymkode: 499f5...62f

Jeg og er sånn. 😊 Liker og gå ut! Men samtidig er hjemmekvelder også herlig 😊 Eller filmkveld med venner, lange skravle kvelder, kaffe med ei venninne på en cafe osv. Så liker heldigvis ting med og uten alkohol 😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg digger deg som venninne, og jeg er utrolig glad i deg. Denne festingen som du driver med, liker jeg ikke. Du må gjerne feste og kose deg, men jeg har ikke lyst til å være med. De gangene du evt vil ha en rolig vinkveld hjemme, vil jeg gjerne være med. På de andre planene, setter jeg pris på at du er sammen med andre. Dersom jeg plutselig får lyst til å være med ut, lover jeg at du er den første jeg ringer. Jeg håper at du kan respektere dette, for det føles så dumt for meg hver gang du spør meg om å bli med. Jeg har rett og slett ikke lyst, fordi jeg ikke liker å gå ut."

Anonymkode: f4d97...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS,

Du har ikke lyst på fest på byen.

Du har en venninne som har behov for å ha med en støttekontakt når hun skal på byen.

Hvor ofte er dette? Som du tror du ønskes som støttekontakt på byen? Og hvor god venninne er hun?

Du kan kanskje prøve med enn positiv innstilling? Se om du faktisk klarer å ha det gøy? Er vel hva jeg hadde sagt til min kone hvis hun hadde presentert samme problemstilling.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 22.42):

Å, en klassisk smådesperat, nysingel dame på godt over 40 år som skal ut å erobre byen som en 20-åring, gjerne iført et altfor dristig antrekk i forhold til alder. Så sjarmerende.

Anonymkode: 1e1c8...7ce

Ja, for det MÅ jo være sånn…. 

Anonymkode: 00089...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2022 den 12.30):

Joda, jeg kan bekrefte dette. Riktignok noen år siden nå men...  De absolutt letteste å få til sengs som 25-30 åring, var nyskilte damer i 40-50 åra. De likte oppmerksomhet og bekreftelse fra yngre menn. Man gikk etter de hvis man var kåt, og ikke orket for mye "styr" før man kom i gang.  Var ganske vanlig i kompisgjengen.

Anonymkode: 88743...abe

Takk. Greit å vite hvem man lett avviser da iallfall

Anonymkode: 7be13...910

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flintis skrev (6 timer siden):

Åh hva er flørting da da?

Noe en ikke bør respondere på?

Flørting er oppmerksomhet, latter og kribling i magen. Så går man etterhvert hjem, lett til bens, med et smil om munnen - like alene som når man dro ut, men med litt bedre selvtillit og i mye bedre humør!

Anonymkode: 99e44...92a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er er gammel myte. Jeg traff mannen i mitt liv på byen. Hadde både utringning og miniskjørt😇

Anonymkode: ae251...bbc

Gratulerer!😊 

Vet om mange som har møtt sin utkårede på byen, i ulike aldersgrupper. Byens utesteder har alltid vært en arena for flørt og romantikk, og er ikke ensbetydende med ons, som noen her er overbevist om. Men det sier vel mer om den personen. Kjenner også til mange tilfeller der ons var inkludert i møtet mellom to som ble sammen og fortsatt er det år etterpå. Men det kommer vel mye an på hvem de som møtes er. Det skulle lyst opp i panna på de som bruker hver bytur og date til å bare få sex med en ny person hver gang. Da hadde man sluppet så mye skuffelse, og sluppet å endt opp med å holde tilbake sex for x antall treff eller i verste fall kjølnet helt….

Anonymkode: 7be13...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Flørting er oppmerksomhet, latter og kribling i magen. Så går man etterhvert hjem, lett til bens, med et smil om munnen - like alene som når man dro ut, men med litt bedre selvtillit og i mye bedre humør!

Anonymkode: 99e44...92a

Eller litt ille til mote fordi det var ei hyggelig morsom dame en aldri ser igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (8 minutter siden):

Eller litt ille til mote fordi det var ei hyggelig morsom dame en aldri ser igjen.

Det kan også skje. Poenget mitt var at flørt trenger ikke bety at man skal pule.

Anonymkode: 99e44...92a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...