AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Ble sammen med en mann for 10 mnd siden. Vi er kjærester og er introdusert for barn og familie. Eneste jeg stusser veldig på er at han har veldig mange venninner på face, Insta og snap og at han ALDRI har postet noe om oss to eller tagget meg. Vi går mye på tur, toppturer på fjell, reiser på ferier, han legger alltid ut på SoMe men alltid skriver han «jeg» aldri «vi» eller noe som helst hint om at jeg er med.. begynner å lure på dette.. veldig.. eller overreagerer jeg.? Anonymkode: a407a...10b 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Ja, du overreager. Ikke alle gidder å tagge alle og hvem når dem legger ut bilde fordi det er bare tull.. Må du ha en bekreftelse vær gang han legger ut et bilde at du er med? Om jeg var med noen som var så opptatt av å ha bekreftelse så hadde jeg gitt opp. Anonymkode: 1f1c9...ea8 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Du overreagerer ikke. Høres spesielt ut at du ikke blir nevnt. Virker som han later som han er alene Anonymkode: 29d55...3c2 32 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Ett og annet utsiktsbilde er greit, men poster han flere bilder, og skriver JEG har vært på #### fjelltopp idag, hadde jeg reagert. Klissete kjærestestatuser er kleint, men har du gått opp en fjelltopp, og vil at alle venninnene dine skal se da...da er det med vilje at han ikke nevner deg. Vil ha oppmerksomhet, OG holde mulighetene åpne. Anonymkode: 618c1...1c2 13
Deep Impact Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Ett og annet utsiktsbilde er greit, men poster han flere bilder, og skriver JEG har vært på #### fjelltopp idag, hadde jeg reagert. Klissete kjærestestatuser er kleint, men har du gått opp en fjelltopp, og vil at alle venninnene dine skal se da...da er det med vilje at han ikke nevner deg. Vil ha oppmerksomhet, OG holde mulighetene åpne. Anonymkode: 618c1...1c2 Tull.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du overreager. Ikke alle gidder å tagge alle og hvem når dem legger ut bilde fordi det er bare tull.. Må du ha en bekreftelse vær gang han legger ut et bilde at du er med? Om jeg var med noen som var så opptatt av å ha bekreftelse så hadde jeg gitt opp. Anonymkode: 1f1c9...ea8 Høres ut som kjærestens forsvarstale. "Ærlig talt, vil bare vise de 400 FB damene at jeg er en sprek mann som turer alene. Mamma vet jeg har kjæreste, det får holde" Anonymkode: 618c1...1c2 13 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Deep Impact skrev (1 minutt siden): Tull.. Mye naive folk her. Anonymkode: 618c1...1c2 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Ts igjen; kjenner at det sårer meg siden vi har hatt mange fine opplevelser sammen men han gir aldri inntrykk av at jeg er der sammen med han.. når jeg ba han endre fra singel til i et forhold på Facebook ble det mye styr og det virket som å sitte langt inne, men han gjorde det samme kveld.. føler ikke at han er så stolt over meg .. hvordan skal jeg ta dette opp da..? Uten å virke sutrete .. Anonymkode: a407a...10b 2 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Mye naive folk her. Anonymkode: 618c1...1c2 Nei, folk har viktigere ting å gjøre en å sitte å tagge folk på "facebook" vær gang dem er ute på noe. Slutt å lev hele livet ditt i det sosiale mediaer så kanskje du lærer noe. Anonymkode: 1f1c9...ea8 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #10 Skrevet 4. oktober 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som kjærestens forsvarstale. "Ærlig talt, vil bare vise de 400 FB damene at jeg er en sprek mann som turer alene. Mamma vet jeg har kjæreste, det får holde" Anonymkode: 618c1...1c2 Stakkars deg, hvordan skulle du ha klart deg uten facebook om internet går ned? Skal du da sende et brev til alle vennene dine og "tagge" kjæresten din? Anonymkode: 1f1c9...ea8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #11 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, folk har viktigere ting å gjøre en å sitte å tagge folk på "facebook" vær gang dem er ute på noe. Slutt å lev hele livet ditt i det sosiale mediaer så kanskje du lærer noe. Anonymkode: 1f1c9...ea8 Slik var jeg før.. kunne ikke brydd meg mindre da.. nå derimot; kjæresten er fryktelig opptatt av sosiale medier og pålogget mye.. derfor jeg blir usikker på dette Anonymkode: a407a...10b 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #12 Skrevet 4. oktober 2022 Han er ikke «all in» i forholdet. Kjenner typen.. Anonymkode: 1ff90...07a 15 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #13 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, folk har viktigere ting å gjøre en å sitte å tagge folk på "facebook" vær gang dem er ute på noe. Slutt å lev hele livet ditt i det sosiale mediaer så kanskje du lærer noe. Anonymkode: 1f1c9...ea8 Nå skriver TS at kjæresten legger ut på FB hver gang de gjør noe. Har du dårlig leseforståelse? Anonymkode: 618c1...1c2 17 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #14 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stakkars deg, hvordan skulle du ha klart deg uten facebook om internet går ned? Skal du da sende et brev til alle vennene dine og "tagge" kjæresten din? Anonymkode: 1f1c9...ea8 Skriver du på ett internettforum 😅 Anonymkode: 618c1...1c2 13
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #15 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Høres ut som kjærestens forsvarstale. "Ærlig talt, vil bare vise de 400 FB damene at jeg er en sprek mann som turer alene. Mamma vet jeg har kjæreste, det får holde" Anonymkode: 618c1...1c2 Så fordi han er i et forhold, så må han vise hele verden på facebook hvem han er sammen med? Du forstår kanskje at noen ikke vil legge ut om kjæreste forhold på facebook eller dele dem dem er sammen med? Av grunner til at folk kan begynne å lage helvete, exer som kanskje finner ut at dem er ilag? Min facebook er privat, og det er ingen tvang eller regler som sier at kjæresten må dele hans facebook. Dette er ekstrem sjalusi, skaff dere hjelp. Anonymkode: 68a32...99a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #16 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slik var jeg før.. kunne ikke brydd meg mindre da.. nå derimot; kjæresten er fryktelig opptatt av sosiale medier og pålogget mye.. derfor jeg blir usikker på dette Anonymkode: a407a...10b SoMe oppførsel sier jo veldig mye om en person. Du har rett i å reagere. Se over vennelisten, kommentarer ect. Kan godt være du er den han fikk, men ikke førstevalget. Anonymkode: 618c1...1c2 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #17 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fordi han er i et forhold, så må han vise hele verden på facebook hvem han er sammen med? Du forstår kanskje at noen ikke vil legge ut om kjæreste forhold på facebook eller dele dem dem er sammen med? Av grunner til at folk kan begynne å lage helvete, exer som kanskje finner ut at dem er ilag? Min facebook er privat, og det er ingen tvang eller regler som sier at kjæresten må dele hans facebook. Dette er ekstrem sjalusi, skaff dere hjelp. Anonymkode: 68a32...99a Det er jo tydeligvis du som trenger hjelp, om livet ditt blir ett helvete med en FB tagg. Men det er jo bra at mannen din kan samle på damer og holde god kontakt med de, tilfelle det blir slutt. Anonymkode: 618c1...1c2 4
Fantaa Skrevet 4. oktober 2022 #18 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): SoMe oppførsel sier jo veldig mye om en person. Du har rett i å reagere. Se over vennelisten, kommentarer ect. Kan godt være du er den han fikk, men ikke førstevalget. Anonymkode: 618c1...1c2 TS; vær så snill å ikke ta råd fra denne personen. Noen folk er mere private en andre og deler ikke alt med andre. selv om han ikke tagger deg betyr det ikke at han "holder deg skjult". 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #19 Skrevet 4. oktober 2022 Spør ham rett ut. Kanskje han er redd for å bli forlatt, for at forholdet ikke skal vare et cetera. Noen synes det er flaut at hele Facebook får vite det hvis forholdet ikke varer. Og sånt vet man ofte ikke før det har gått minst et år eller mer. Kanskje han bare trenger å bli mer trygg på forholdet. Selv er jeg sånn. Det betyr ikke at jeg er useriøs i mine forhold, jeg er bare forsiktig og veldig privat på sosiale medier. Eller kanskje han ønsker å se singel ut... Det finner du bare ut av ved å spørre. Svaret hans vil forhåpentligvis gi deg en pekepinn på hvor landet ligger. Anonymkode: da1cd...010 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #20 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo tydeligvis du som trenger hjelp, om livet ditt blir ett helvete med en FB tagg. Men det er jo bra at mannen din kan samle på damer og holde god kontakt med de, tilfelle det blir slutt. Anonymkode: 618c1...1c2 Går helt fint, mitt forhold og liv handler ikke om sosiale mediaer og dette vet kjæresten også og hun har ingen problemer med dette. Hun har tilitt til meg og jeg har tilitt til henne. Du vet at man kan ha et forhold uten å måtte dele alt på facebook ikke sant? Anonymkode: 68a32...99a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå