Gå til innhold

Jeg har hatt eksamen i 2SK!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer! :hoppe::klappe:Da fikk du samme karakter som jeg fikk i fjor høst. ;)

Hvilket tema hadde du?

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ganske grei oppgave

A-delen var "sammenlign konfliktmodell og harmonimodell og se på hvorfor marxismen er et eksempel på konfliktmodell.

B-delen var "ideologisk makt", og en tekst av en av lærebokforfatterne, et utdrag av en vi har fått helhet, som gikk på maktutredningens Siri et-eller-annet som snakket om språkets makt, og det at maktutredningen mye har konsentrert seg om makt i posisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ganske grei oppgave

A-delen var "sammenlign konfliktmodell og harmonimodell og se på hvorfor marxismen er et eksempel på konfliktmodell.

B-delen var "ideologisk makt", og en tekst av en av lærebokforfatterne, et utdrag av en vi har fått helhet, som gikk på maktutredningens Siri et-eller-annet som snakket om språkets makt, og det at maktutredningen mye har konsentrert seg om makt i posisjoner.

Ahh! Du hadde den gamle eksamensmodellen. Jeg hadde den nye. Trakk læremål 5 i boka Menneske og Samfunn og laget et foredrag. (Drøftingsforedrag)

Jeg drøftet om massemedia kunne være en maktfaktor som kunne påvirke fordelingen av goder i Norge i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? :klø:

:roll:

Teskjemetoden: Det har væt brukt feil modell (altså den gamle) under eksamen, derfor må du og de andre som tok eksamen ved din skole i dag ta den opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg hadde eksamen i 3sk (a)

vet ikke helt hva den a-en i parantes betyr...

jeg fikk uansett karakteren 3, i sk2 og sk3 og eksamen... :s :s vanskelig fag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde eksamen i 3sk (a)

vet ikke helt hva den a-en i parantes betyr...

jeg fikk uansett karakteren 3, i sk2 og sk3 og eksamen... :s :s vanskelig fag....

Ja, den skal jeg ha til sommeren... Har også en A der, men vet ikke hva det betyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...