AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #41 Del Skrevet 6. oktober 2022 Tenker dette er en typisk "nybegynnerfeil" 😅 Da jeg kjøpte mitt første hus tenkte jeg ikke noe over at tomten var liten og naboene tett innpå, men etter hvert ble det en plage. Det er herlig med nytt og moderne hus, men eldre hus har ofte større og mer sentrale tomter! Store vinduer og veldig mye innsyn er også typisk nye boligfelt, i alle fall er det slik i de to største nye boligfeltene i mitt område. Man ser virkelig rett inn på folk, gjennom svære panoramavinduer, uansett om de sitter i sofaen, ved spisebordet eller holder på på kjøkkenet. Mareritt! Jeg skulle gjerne hatt slike vinduer om huset lå helt usjenert, men jeg fatter ikke at folk vil bo slik i trange boligfelt. Og til den som skrev over her at folk ikke glaner og at folk ikke bryr seg om hva man gjør hjemme og i sin egen hage: bor du i en mindre by, så jo, da kan du banne på at folk følger med på "alt" du gjør! Løsningene er vel: - screens, beplantning, gardiner og annen skjerming slik at innsynet blir mindre (og det blir utsikten også) - slutte å bry dere om at folk ser hva dere holder på med til enhver tid - flytte Med nytt hus som dere er fornøyd med, så er det som flere skriver lurt å forsøke å "bo dere inn" en god stund, men det er jo noe i det, at det er beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet som teller. Også innad på tomta og innad i nabolaget. Anonymkode: 735c7...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå