Gå til innhold

Betatt av en i kollektivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det noen år sidne jeg var student, men har dere aldri fester/Fors? Det var i alle fall der man fant ut om noen var interessert i noe mer enn vennskap når jeg var student. Da slipper jo folk hemningene. Og det er helt lov, bare gå litt varsomt fram slik at du kan trekke deg med æren i behold hvis hun ikke er interessert. Siden dere skal bo sammen en stund til.

Anonymkode: ecc1c...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå er det noen år sidne jeg var student, men har dere aldri fester/Fors? Det var i alle fall der man fant ut om noen var interessert i noe mer enn vennskap når jeg var student. Da slipper jo folk hemningene. Og det er helt lov, bare gå litt varsomt fram slik at du kan trekke deg med æren i behold hvis hun ikke er interessert. Siden dere skal bo sammen en stund til.

Anonymkode: ecc1c...58c

Har som sagt ikke bodd sammen så lenge, og har vært litt jobbreiser i helgene for min del, så har ikke vært så mye anledning til det enn så lenge. Blir nok mer av det fremover, så da får man se. ✌️

Anonymkode: e3d2a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2022 at 12:59 AM, AnonymBruker said:

Jeg bor i et kollektiv med en del andre, og relativt nylig har det flyttet inn en jente jeg har rukket å bli ganske betatt av. 
 

Grunnen til at jeg har blitt litt betatt er at jeg synes vi har veldig gode samtaler sammen. Når vi møtes på kjøkkenet og stua blir vi ofte sittende å snakke i timevis så vi glemmer tiden, og plutselig er det langt på natt. 
 

Er det idiotisk å prøve på noe med en man bor med? Hvis ikke, hvordan burde man gå frem?

Anonymkode: e3d2a...6f0

Gi jernet på fylla! Kan bli fitte!

Anonymkode: a715c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, personangrep, avsporing og svar til dette.

Mvh. Leselusa,mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...