Gå til innhold

Betatt av en i kollektivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i et kollektiv med en del andre, og relativt nylig har det flyttet inn en jente jeg har rukket å bli ganske betatt av. 
 

Grunnen til at jeg har blitt litt betatt er at jeg synes vi har veldig gode samtaler sammen. Når vi møtes på kjøkkenet og stua blir vi ofte sittende å snakke i timevis så vi glemmer tiden, og plutselig er det langt på natt. 
 

Er det idiotisk å prøve på noe med en man bor med? Hvis ikke, hvordan burde man gå frem?

Anonymkode: e3d2a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hun hadde prøvd seg på noe hvis hun følte noe.

Anonymkode: b2030...68a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det. Kan bli veldig kleint for dere begge hvis hun ikke er interessert.  Og samme hvis det blir noe, men kortvarig. 

Anonymkode: 5b810...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror hun hadde prøvd seg på noe hvis hun følte noe.

Anonymkode: b2030...68a

Javel?

Anonymkode: e3d2a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bor i et kollektiv med en del andre, og relativt nylig har det flyttet inn en jente jeg har rukket å bli ganske betatt av. 
 

Grunnen til at jeg har blitt litt betatt er at jeg synes vi har veldig gode samtaler sammen. Når vi møtes på kjøkkenet og stua blir vi ofte sittende å snakke i timevis så vi glemmer tiden, og plutselig er det langt på natt. 
 

Er det idiotisk å prøve på noe med en man bor med? Hvis ikke, hvordan burde man gå frem?

Anonymkode: e3d2a...6f0

Jeg synes at du skal la være. Av den grunn av at det kan bli veldig vanskelig og komplisert hvis det skulle bli aktuelt å være kjærester og bo sammen. Og så går det skeis etter en stund. Da må sannsynligvis en av dere flytte ut for å komme videre i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal se ann litt , vist du er veldig forelsket og har god tro så prøv deg! Drit i det mennesket som skrev hun hadde gjort det vist hun var interessert får sjeldent vet man selv eller merker man at det er det som skjer 🤪 dessuten mange som ikke tørr å prøve. Men da må du også huske at det kan bli kleint , du må kunne lese henne sånn at vist hun ikke liker det så stopper du. I værstefall kan en av dere måtte flytte.. jeg hadde fortsatte som nå å latt det gå naturlig frem , endten blir det automatisk mer eller så gjør det ikke det. Man trenger ikke styre så mye alltid 😊

Anonymkode: b7d65...d1a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten tilleggsopplysning er at jeg nok skal flytte ut innen 6 mnd uansett. 
 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du skal se ann litt , vist du er veldig forelsket og har god tro så prøv deg! Drit i det mennesket som skrev hun hadde gjort det vist hun var interessert får sjeldent vet man selv eller merker man at det er det som skjer 🤪 dessuten mange som ikke tørr å prøve. Men da må du også huske at det kan bli kleint , du må kunne lese henne sånn at vist hun ikke liker det så stopper du. I værstefall kan en av dere måtte flytte.. jeg hadde fortsatte som nå å latt det gå naturlig frem , endten blir det automatisk mer eller så gjør det ikke det. Man trenger ikke styre så mye alltid 😊

Anonymkode: b7d65...d1a

Hva mener du her?

Anonymkode: e3d2a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Tror hun hadde prøvd seg på noe hvis hun følte noe.

Anonymkode: b2030...68a

Jeg er enig i dette. Hvis hun var interessert ville hun jo vist det eller prøvd seg

Anonymkode: 6b222...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig den her.  Du er allerede betatt, og fallhøyden øker for hver dag.  Faren er stor, for at du allerede har satt deg selv godt fast i vennefella.  Det blir avgjort veldig tidlig, og hvis du ikke klargjør at du ser på henne som romantisk eller seksuelt materiale, så er du fort uaktuell. Unntak finnes jo selvsagt. 

Du kan begynne å trekke deg unna, og hvis hun spør hvorfor, så forklarer du det med begynnende følelser.

Anonymkode: af515...73c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig i dette. Hvis hun var interessert ville hun jo vist det eller prøvd seg

Anonymkode: 6b222...5c6

Jeg har levd lenge i landet, og vet at det finnes passive mennesker av begge kjønn. Noen vil heller dø på seg, enn å gjøre seg sårbare. 

Anonymkode: af515...73c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er enig i dette. Hvis hun var interessert ville hun jo vist det eller prøvd seg

Anonymkode: 6b222...5c6

Selvfølgelig ikke.. ts er jo også interessert men har ikke vist det enda? Kan jo åpenbart være tilfelle omvendt også? 
 

ts.. jeg ville sett det litt an, kanskje du kan spørre om hun har lyst til å finne på noe? Bli med på en eller anna aktivitet? Og så ser du hvordan det utvikler seg😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du gutt eller jente, TS? 

Anonymkode: c9c77...d8e

Jeg er gutt. 
 

1 hour ago, mintgrønn said:

Selvfølgelig ikke.. ts er jo også interessert men har ikke vist det enda? Kan jo åpenbart være tilfelle omvendt også? 
 

ts.. jeg ville sett det litt an, kanskje du kan spørre om hun har lyst til å finne på noe? Bli med på en eller anna aktivitet? Og så ser du hvordan det utvikler seg😄

Har faktisk avtalt en ukentlig aktivitet fremover, så får se hvordan det blir. 

Anonymkode: e3d2a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har faktisk avtalt en ukentlig aktivitet fremover, så får se hvordan det blir

Med mindre det består av tett dansing, eller annen kroppskontakt, så fortsetter du bare enda lengre inn i vennefella. 

Anonymkode: af515...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med mindre det består av tett dansing, eller annen kroppskontakt, så fortsetter du bare enda lengre inn i vennefella. 

Anonymkode: af515...73c

Høres ut som om du har lest 1 PUA bok for mye for å være ærlig. 

Anonymkode: f8464...c09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Med mindre det består av tett dansing, eller annen kroppskontakt, så fortsetter du bare enda lengre inn i vennefella. 

Anonymkode: af515...73c

Du glemmer at jeg er veldig kjekk 😉

Anonymkode: e3d2a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har levd lenge i landet, og vet at det finnes passive mennesker av begge kjønn. Noen vil heller dø på seg, enn å gjøre seg sårbare. 

Anonymkode: af515...73c

 

mintgrønn skrev (5 timer siden):

Selvfølgelig ikke.. ts er jo også interessert men har ikke vist det enda? Kan jo åpenbart være tilfelle omvendt også? 
 

ts.. jeg ville sett det litt an, kanskje du kan spørre om hun har lyst til å finne på noe? Bli med på en eller anna aktivitet? Og så ser du hvordan det utvikler seg😄

Dere må ha med dere at hun vet hvordan TS er, de bor sammen. Om en jente hadde følt noe for en hun var sammen med så mange timer hver dag hadde hun gjort det tydelig at hun er interessert.

Anonymkode: b2030...68a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere ts?

 

jeg skjønner meg ikke på folk som skriver at du hadde visst det dersom hun likte deg. Nå er jeg litt eldre, men tviler på at jeg hadde vist til en gutt  som jeg kun hadde kjent i to uker at jeg likte han når jeg var student og i starten av 20 årene..Da hadde det i såfall måttet vært alkohol innabords😜

Anonymkode: 3061e...42a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gamle er dere ts?

20-årene. Jeg er et par år eldre enn henne. 

7 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg skjønner meg ikke på folk som skriver at du hadde visst det dersom hun likte deg. Nå er jeg litt eldre, men tviler på at jeg hadde vist til en gutt  som jeg kun hadde kjent i to uker at jeg likte han når jeg var student og i starten av 20 årene..Da hadde det i såfall måttet vært alkohol innabords😜

Anonymkode: 3061e...42a

Nei, jeg skjønner meg ikke helt på det jeg heller. 

Anonymkode: e3d2a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

 

Dere må ha med dere at hun vet hvordan TS er, de bor sammen. Om en jente hadde følt noe for en hun var sammen med så mange timer hver dag hadde hun gjort det tydelig at hun er interessert.

Anonymkode: b2030...68a

Her må du nesten utdype litt. Hva hadde hun gjort? og hvordan kan du vite?

Anonymkode: 5e608...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...