AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg er sengeliggende etter en operasjon og føler meg litt deppa. Trenger tips til bøker som kan få meg i bedre humør, eller krimbøker jeg ikke vil legge fra meg! Gjerne noen som ikke er splitter nye slik at jeg kan låne på biblioteket. 😁 På forhånd tusen takk! 🌺 Anonymkode: eab06...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Arnhild Lauvnes med i morgen var jeg alltid en løve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 Sankta Psyko av Johan Theorin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Del Skrevet 2. oktober 2022 https://aschehoug.no/litteratur/bokmagasin/ungdom/den-morke-materien Egentlig er det vel barne/ungdomsbøker, men jeg leste disse for første gang i voksen alder og ELSKET de. Serien på HBO også. Litt annerledes tips enn hva du ber om, men du kan jo google om det vil være noe for deg Anonymkode: 3b02c...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Del Skrevet 2. oktober 2022 "Gode varsler" av Neil Gaiman. Les boka og følg opp med den fantastiske serien som kom ut i 2020. Sesong 2 er like rundt hjørnet. Anonymkode: 1c666...538 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2022 #6 Del Skrevet 2. oktober 2022 Erlend O. Nødtvedt - Mordet på Henrik Ibsen. Noe av det morsomste jeg har lest i år, og på sett og vis med et snev av krim også... Arne Ruset - Ikkje ein sporv til jorda. Bygdekrim, med noe av det mest realistiske bilde av politiarbeid jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. oktober 2022 #7 Del Skrevet 2. oktober 2022 Krim. Pascal Engmann sin serie om Vanessa Frank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Del Skrevet 2. oktober 2022 Terry Pratchett! Starter du på Discworld-serien så har du mye moro foran deg Anonymkode: db03b...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 2. oktober 2022 #9 Del Skrevet 2. oktober 2022 Krim= elskede barn av romy husmann eller bak lukkede dører av B.A paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #10 Del Skrevet 2. oktober 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Terry Pratchett! Starter du på Discworld-serien så har du mye moro foran deg Anonymkode: db03b...166 Helt enig! Et sted å begynne er med heksebøkene, f.eks "Hekser på tur" Anonymkode: 1c666...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #11 Del Skrevet 3. oktober 2022 Tusen hjertelig takk for alle tips!❤️ Anonymkode: eab06...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. oktober 2022 #12 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hvilke bøker liker du fra før da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 3. oktober 2022 #13 Del Skrevet 3. oktober 2022 The hitchhiker’s guide to the galaxy. Veldig artig! Finnes også oversatt til norsk hvis du foretrekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3. oktober 2022 #14 Del Skrevet 3. oktober 2022 Den Andre av Kristin Solberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #15 Del Skrevet 6. oktober 2022 Skaff deg digital bruker på nærmeste bibliotek og last ned Bookbites-appen. Der kan du låne bøker rett til telefon eller pad helt gratis. Jeg har flira godt av «julebrevpikene» og «kineserene kommer», begge av samme forfatter. Dora Heldt har skrevet «ikke si det til pappa», og der flirte både jeg og mamma Anonymkode: 83c7a...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volbec Skrevet 8. oktober 2022 #16 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jeg liker Erlend Loe - Doppler veldig godt! Lettlest og kort, med flere humoristiske kommentarer. Litt filosofisk også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå