CAPS LOCK Skrevet 27. mars 2023 #21 Del Skrevet 27. mars 2023 @Bombasi Jeg er enig i alt du skriver, så jeg vil ikke kommentere annet enn at Liverpool fortjener definitivt ingen 4. plass, men samtidig har jo også Chelsea skuffet voldsomt, og det irriterer meg litt at Newcastle allerede denne sesongen ser ut til å klare topp 4. De kommer til å ha klippekort på topp 4 de neste 25 sesongene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 27. mars 2023 #22 Del Skrevet 27. mars 2023 Kågebruker skrev (8 minutter siden): Declan Rice og Tielemans for masse masse penger kanskje? Jeg tror egentlig at Alexander-Arnold er mulig å løse for dere bare ved å ha en fungerende midtbane. Det virker som at de på topp ikke er like i pressespillet, Mane var nok viktig. Ja, Arnold kan være et symptom på en midtbane som ikke fungerer. Og en Salah som er litt for offensiv og slapp i det defensive, så Arnold blir mye alene der ute. Nunez på sin side hjelper Robertson ganske ofte i forsvar, selv om Manè var hakket vassere. Skulle gjerne sett at vi prøvde 3-4-1-2 med Arnold og Robertson som rene vingbacker, men det vil tydeligvis ikke Klopp. Tielemans er definitivt er godt alternativ, men tror ikke Rice er det. Rice er sterkt overpriset og spiller ren DM, og det tror jeg ikke vi trenger. Rice koster fort 1 mrd, og går man så høyt i pris så har man nesten halve fotballverdenen som alternativ, og det finnes mye bra der ute til halvparten. Jeg blir ikke overrasket hvis vi henter et par spillere fra Frankrike eller Tyskland i sommer. Der er mye kvalitet for lite. CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): @Bombasi Jeg er enig i alt du skriver, så jeg vil ikke kommentere annet enn at Liverpool fortjener definitivt ingen 4. plass, men samtidig har jo også Chelsea skuffet voldsomt, og det irriterer meg litt at Newcastle allerede denne sesongen ser ut til å klare topp 4. De kommer til å ha klippekort på topp 4 de neste 25 sesongene Ja det er mange som har levert under pari. Og det med Newcastle synes jeg er rart. Nye eiere med enorm kapital, ny manager og et par spillere av god kvalitet, så har dem plutselig gått fra å være en middelhavsfarer til topp 4. Skulle nesten tro at optimismen har gitt hele det "gamle" laget en evne til å gå på vannet, som en placeboeffekt. Tror fort at neste år kan bli tøffere for dem! For da bør Liverpool og Chelsea være mer strukturert og klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mars 2023 #23 Del Skrevet 28. mars 2023 CAPS LOCK skrev (9 timer siden): @Bombasi Jeg er enig i alt du skriver, så jeg vil ikke kommentere annet enn at Liverpool fortjener definitivt ingen 4. plass, men samtidig har jo også Chelsea skuffet voldsomt, og det irriterer meg litt at Newcastle allerede denne sesongen ser ut til å klare topp 4. De kommer til å ha klippekort på topp 4 de neste 25 sesongene Hvorfor irriterer det deg? Newcastle har jo brukt pengene smart og har ikke sløst like mye som feks Chelsea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #24 Del Skrevet 9. april 2023 Tanker rundt Liverpool - Arsenal i dag? Anonymkode: ff5ca...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. mai 2023 #25 Del Skrevet 21. mai 2023 Da er det bare å gratulere det største jukselaget i England, Manchester City, med nok en Premier League-tittel. Synd Arsenal ikke klarte å holde formen ut sesongen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #26 Del Skrevet 21. mai 2023 Bombasi skrev (5 minutter siden): Da er det bare å gratulere det største jukselaget i England, Manchester City, med nok en Premier League-tittel. Synd Arsenal ikke klarte å holde formen ut sesongen. Liverpool fan her. Glad for at City vant og ikke Arsenal. Anonymkode: ff5ca...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. mai 2023 #27 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Liverpool fan her. Glad for at City vant og ikke Arsenal. Anonymkode: ff5ca...fad Jeg er også Liverpool-fan. Unner ikke Man City noe, og håper egentlig at de får seg en skikkelig knekk snart. En sesong eller to der de skikkelig underpresterer, og får litt panikk. Ala Chelsea og Liverpool i år. Tror vi nå står foran et heidundrende overgangsvindu. Et overgangsvindu vi aldri har sett maken til. Post-Covid-økonomi-vindu. Liverpool har lidd av kjøpevegring i mange år, troppen er blitt gammel, mister mange spillere og må fornye i de fleste ledd. Nyrike Newcastle skal sikkert sprenge sjekkboken for å få på plass mer kvalitet. Man Utd må handle spillere til sentrale posisjoner (midtstopper og spiss) og ellers rydde i og fornye stallen. Man City har alltids 2-3 gode kjøp hver sommer. Chelsea er som sagt i panikkmodus, må selge for å unngå brudd på FFP, samt sikkert bytte ut et par bomkjøp med nye. Arsenal må renske litt i stallen og fornye for å holde seg oppe. Tottenham mister kanskje Kane (til Man Utd?), og må da også kjøpe nytt. Milliardene vil få fart på seg! Endret 21. mai 2023 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #28 Del Skrevet 21. mai 2023 Bombasi skrev (1 time siden): Jeg er også Liverpool-fan. Unner ikke Man City noe, og håper egentlig at de får seg en skikkelig knekk snart. En sesong eller to der de skikkelig underpresterer, og får litt panikk. Ala Chelsea og Liverpool i år. Tror vi nå står foran et heidundrende overgangsvindu. Et overgangsvindu vi aldri har sett maken til. Post-Covid-økonomi-vindu. Liverpool har lidd av kjøpevegring i mange år, troppen er blitt gammel, mister mange spillere og må fornye i de fleste ledd. Nyrike Newcastle skal sikkert sprenge sjekkboken for å få på plass mer kvalitet. Man Utd må handle spillere til sentrale posisjoner (midtstopper og spiss) og ellers rydde i og fornye stallen. Man City har alltids 2-3 gode kjøp hver sommer. Chelsea er som sagt i panikkmodus, må selge for å unngå brudd på FFP, samt sikkert bytte ut et par bomkjøp med nye. Arsenal må renske litt i stallen og fornye for å holde seg oppe. Tottenham mister kanskje Kane (til Man Utd?), og må da også kjøpe nytt. Milliardene vil få fart på seg! Hvorfor er Ox, Milner og Firmino ferdige i klubben? Anonymkode: ff5ca...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. mai 2023 #29 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er Ox, Milner og Firmino ferdige i klubben? Anonymkode: ff5ca...fad Alle 3 er på utgående kontrakter. Ox har manglet tillit og prestasjonene har vært under pari, og ønsket nytt beite. Milner har fått tilbud fra andre Premier League-klubber som frister mer enn å være en rotasjonsspiller for Liverpool. Milner har en kamprekord å slå, og det er ikke sikkert han har fått de lovnadene om spilletid som han ønsket. Firmino ønsket å prøve noe nytt etter mange år i klubben, og så sitt snitt til å få seg en tur til varmere strøk (Spania) i sine siste sesonger i karrièren. Keita har vært en skadeplaget flopp fra dag èn, og han skjønner sikkert at han bør flytte på seg for å få liv i karrièren igjen, herav på et lag med mindre intensitet slik at han tåler belastningen. Det var for øvrig på høy tid å rullere noen ut, og det er naturlig at det var disse fire. De har alle høy lønn, og Ox, Milner og Firmino har nådd en bra alder nå, så det er ikke sikkert at de fikk et særlig godt kontraktstilbud, da Liverpool har vært bevisst på å tilby aldrende spillere lavere lønn enn de hadde. Unntaket er Salah, men å la han gå gratis ville vært dårlig butikk. Tror for øvrig at Salah enten selges i sommer eller neste sommer for å cashe han inn før han blir for gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #30 Del Skrevet 21. mai 2023 Bombasi skrev (26 minutter siden): Alle 3 er på utgående kontrakter. Ox har manglet tillit og prestasjonene har vært under pari, og ønsket nytt beite. Milner har fått tilbud fra andre Premier League-klubber som frister mer enn å være en rotasjonsspiller for Liverpool. Milner har en kamprekord å slå, og det er ikke sikkert han har fått de lovnadene om spilletid som han ønsket. Firmino ønsket å prøve noe nytt etter mange år i klubben, og så sitt snitt til å få seg en tur til varmere strøk (Spania) i sine siste sesonger i karrièren. Keita har vært en skadeplaget flopp fra dag èn, og han skjønner sikkert at han bør flytte på seg for å få liv i karrièren igjen, herav på et lag med mindre intensitet slik at han tåler belastningen. Det var for øvrig på høy tid å rullere noen ut, og det er naturlig at det var disse fire. De har alle høy lønn, og Ox, Milner og Firmino har nådd en bra alder nå, så det er ikke sikkert at de fikk et særlig godt kontraktstilbud, da Liverpool har vært bevisst på å tilby aldrende spillere lavere lønn enn de hadde. Unntaket er Salah, men å la han gå gratis ville vært dårlig butikk. Tror for øvrig at Salah enten selges i sommer eller neste sommer for å cashe han inn før han blir for gammel. Og hva gjør vi uten Firmino og Salah? Anonymkode: ff5ca...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. mai 2023 #31 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og hva gjør vi uten Firmino og Salah? Anonymkode: ff5ca...fad Vi har Nunez, Jota, Gakpo, Diaz og Carvalho, og ryker de begge to ut i sommer må vi vel hente inn en spiller av klasse til. Men tror vi har Salah en sesong til, selv om jeg tror neste sesong blir hans siste. Blir dog ikke overrasket om han blir solgt i sommer. Lønnen hans svir nok mer enn vi vil innrømme, og vi kan få godt med penger for han i sommer. Endret 21. mai 2023 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #32 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 19.05): Liverpool fan her. Glad for at City vant og ikke Arsenal. Anonymkode: ff5ca...fad Hvorfor? Anonymkode: 7f530...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 25. mai 2023 #33 Del Skrevet 25. mai 2023 Heldigvis ble det 4 plass for Manchester United i år. Og dermed Champions League neste år. Dessverre ble Antony skadet i kveld, jeg håper det ikke er alvorlig. Men jeg skjønner jo veldig godt at Mohammed Salah er veldig knust og skuffet over at 4 plassen glapp for Liverpool i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #34 Del Skrevet 25. mai 2023 Men det var gøy å se at Dantro David Fofana fikk spilletid i dag for Chelsea. Dessverre klarte han ikke å score. Vi får håpe han får noen mål neste sesong, så det blir flere mål for dem. Et lag som har brukt vanvittig mye penger,men som egentlig ikke har bygget et lag med alle innkjøpene sine. Haaland har vel omtrent like mange mål som hele Chelsea alene. Anonymkode: bdce7...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #35 Del Skrevet 25. mai 2023 DelvisPresley skrev (På 27.3.2023 den 21.33): Det blir sånn når det er City som er best. Fins ikke City-fans. Uansett hvor dårlig Man United gjør det, er vi størst og storebroren i byen😀 Det er flere City fans i Manchester enn United fans. At det er flere United fans i Norge er jo totalt uinteressant. Det er et turistlag. Anonymkode: 1189b...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 26. mai 2023 #36 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men det var gøy å se at Dantro David Fofana fikk spilletid i dag for Chelsea. Dessverre klarte han ikke å score. Vi får håpe han får noen mål neste sesong, så det blir flere mål for dem. Et lag som har brukt vanvittig mye penger,men som egentlig ikke har bygget et lag med alle innkjøpene sine. Haaland har vel omtrent like mange mål som hele Chelsea alene. Anonymkode: bdce7...ba2 Tror med de kommer seg neste år med Pochettino som trener, regner i hvert fall med de kommer til å klatre litt på tabellen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. mai 2023 #37 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 0.07): Det er flere City fans i Manchester enn United fans. At det er flere United fans i Norge er jo totalt uinteressant. Det er et turistlag. Anonymkode: 1189b...3a5 Ja, du kan jo tro på det. Vi får se om det blir stort oppstyr når de vinner trebelen (for det gjør de). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå