Woah0 Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Den med Charles Bronson ifra 1974? Om du har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ikke det beste av Bronson, The Mechanic er mye bedre i den gata med ham. Har vel sett det meste med Bronson og min favoritt er selvsagt som Harmonica i Once upon a time in the west. Synes det var fint at Sean Penn brukte ham i Indian Runner også, som nok var en av de siste filmene han spilte i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 Lurium skrev (31 minutter siden): Ikke det beste av Bronson, The Mechanic er mye bedre i den gata med ham. Har vel sett det meste med Bronson og min favoritt er selvsagt som Harmonica i Once upon a time in the west. Synes det var fint at Sean Penn brukte ham i Indian Runner også, som nok var en av de siste filmene han spilte i. Den filmen skapte mye debatt da den var ny. Men er bra, men kan se at noen vil kalle det for en realistisk men glorifisert borgervern film. Mens boken tok mer avvik fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Del Skrevet 2. oktober 2022 Var helt grei den Anonymkode: 7c677...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #5 Del Skrevet 2. oktober 2022 Veldig bra film, beste vigilantefilm jeg har sett. 👍👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Del Skrevet 3. oktober 2022 Lenge siden jeg har sett DW filmene men mener å huske at oppfølgeren var bedre en den første. Anonymkode: 1d6ef...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #7 Del Skrevet 3. oktober 2022 Har sett 4 av de 5 filmene med Bronson, samt den tullete remaken med Bruce Willis. Synes film 1 og 3 er ganske bra. De andre? Not so much. Anonymkode: 218d3...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå