AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hei. Pp2 hos oss etter pilleslutt. Jeg har ikke begynt med eggløsningstester enda, derfor jeg gjerne vil høre deres erfaringer😊 Ifølge kalenderen skal EL være i dag, cd 14. På torsdag begynte jeg å få mensmurringer, var oppblåst og hadde mye luft i magen, dette var da cd 11. På fredag (cd 12) var smertene mer intense til tider, med mens-lignende smerter, oppblåsthet og ømhet. I går, lørdag (cd 13) og i dag (cd 14) er smertene avtatt noe, men har derimot vært/er fremdeles veldig, veldig øm nederst i magen bare… Samleie har vært vanskelig og gjennomføre både i går og i dag, hvert fall med dype støt🙈 Så hvordan er deres erfaringer med el-smerter kontra når el faktisk inntreffer?? Anonymkode: 070d0...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly888 Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hos meg var el smertene like før el, altså innenfor 24 timer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Del Skrevet 5. oktober 2022 Her starter smertene noen få dager før positiv eggløsningstest. Ved positiv test kan det jo fortsatt ta et døgn+(?) før eggløsning faktisk skjer. Anonymkode: 8c297...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud2014 Skrevet 7. oktober 2022 #4 Del Skrevet 7. oktober 2022 Ikke godt å si, men jeg fikk EL-smerter 2 dager etter samleie sist. Ei jente på snart 10 mnd ligger ved siden av meg nå❤️ Så vil ikke tro at EL hos meg er lenge etter smertene i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 16.23): Hei. Pp2 hos oss etter pilleslutt. Jeg har ikke begynt med eggløsningstester enda, derfor jeg gjerne vil høre deres erfaringer😊 Ifølge kalenderen skal EL være i dag, cd 14. På torsdag begynte jeg å få mensmurringer, var oppblåst og hadde mye luft i magen, dette var da cd 11. På fredag (cd 12) var smertene mer intense til tider, med mens-lignende smerter, oppblåsthet og ømhet. I går, lørdag (cd 13) og i dag (cd 14) er smertene avtatt noe, men har derimot vært/er fremdeles veldig, veldig øm nederst i magen bare… Samleie har vært vanskelig og gjennomføre både i går og i dag, hvert fall med dype støt🙈 Så hvordan er deres erfaringer med el-smerter kontra når el faktisk inntreffer?? Anonymkode: 070d0...45d Hos meg begynner el-smertene noen dager før eggløsning. Det, i kombinasjon med økende utflod som blir mer og mer som eggehvite. Smertene avtar litt før utfloden tørker inn, og vil tippe at egget slipper da. Dette er rundt dag 13-14. Anonymkode: 19198...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå