Gå til innhold

Kan vi dele erfaringer med EL-smerter??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Pp2 hos oss etter pilleslutt. Jeg har ikke begynt med eggløsningstester enda, derfor jeg gjerne vil høre deres erfaringer😊 

Ifølge kalenderen skal EL være i dag, cd 14. På torsdag begynte jeg å få mensmurringer, var oppblåst og hadde mye luft i magen, dette var da cd 11. På fredag (cd 12) var smertene mer intense til tider, med mens-lignende smerter, oppblåsthet og ømhet. I går, lørdag (cd 13) og i dag (cd 14) er smertene avtatt noe, men har derimot vært/er fremdeles veldig, veldig øm nederst i magen bare… Samleie har vært vanskelig og gjennomføre både i går og i dag, hvert fall med dype støt🙈

Så hvordan er deres erfaringer med el-smerter kontra når el faktisk inntreffer?? 

Anonymkode: 070d0...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her starter smertene noen få dager før positiv eggløsningstest. Ved positiv test kan det jo fortsatt ta et døgn+(?) før eggløsning faktisk skjer. 

Anonymkode: 8c297...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å si, men jeg fikk EL-smerter 2 dager etter samleie sist. Ei jente på snart  10 mnd ligger ved siden av meg nå❤️ Så vil ikke tro at EL hos meg er lenge etter smertene i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 16.23):

Hei. Pp2 hos oss etter pilleslutt. Jeg har ikke begynt med eggløsningstester enda, derfor jeg gjerne vil høre deres erfaringer😊 

Ifølge kalenderen skal EL være i dag, cd 14. På torsdag begynte jeg å få mensmurringer, var oppblåst og hadde mye luft i magen, dette var da cd 11. På fredag (cd 12) var smertene mer intense til tider, med mens-lignende smerter, oppblåsthet og ømhet. I går, lørdag (cd 13) og i dag (cd 14) er smertene avtatt noe, men har derimot vært/er fremdeles veldig, veldig øm nederst i magen bare… Samleie har vært vanskelig og gjennomføre både i går og i dag, hvert fall med dype støt🙈

Så hvordan er deres erfaringer med el-smerter kontra når el faktisk inntreffer?? 

Anonymkode: 070d0...45d

Hos meg begynner el-smertene noen dager før eggløsning. Det, i kombinasjon med økende utflod som blir mer og mer som eggehvite. Smertene avtar litt før utfloden tørker inn, og vil tippe at egget slipper da. Dette er rundt dag 13-14.

Anonymkode: 19198...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...