Gå til innhold

Hvorfor vinner ikke Kattnakken tester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mine går også i barnehage hvor de er ute nesten hele tiden. Har kjøpt kattnakken flere ganger og er det vi er mest fornøyd med. 

Anonymkode: efc65...8a5

Hvilken andre har du prøvd?

Anonymkode: 18349...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp kjøpt helårsdressen til Kattnakken nå,så har ikke fått testet den i regnvær enda.

Har hatt Didriksons,todelt, men 3-åringen blir mye våt. Mulig fordi hun er så aktiv og legger seg ned i pyttene? Ikke vet jeg.

Hadde tenkt å kjøpe fleece Didrikson vinterforet, men på grunn av at barnet har blitt mye våt ville jeg nå prøve en heldress,og fikk tak i en på salg nå til 699,-. Så, jeg er spent på vinteren. Dressen er ikke vinterdress, men har ett tynnere for, men vil nok hjelpe mye til vinteren.

Håper dressen er bra!

Anonymkode: 4ff42...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tester? Tester er jo uansett bare synsing. Kattnakken vinterregndress vinner overlegent mine tester, sammenlignet med foret regntøy fra Didriksons og Tretorn. 

Anonymkode: 6354c...15f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det noen som har dokumentasjon på dette her, eller er det bare noe man trøster seg med når man ikke gidder eller har mulighet til å bruke penger på skikkelig klær og utstyr til barn?

Anonymkode: 9548d...87f

Det er skrevet om mange ganger 

Anonymkode: 9275f...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansatt i barnehage som ikke synes de er så bra som enkelte skal ha det til

Anonymkode: 9275f...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er skrevet om mange ganger 

Anonymkode: 9275f...84e

På kg?

Anonymkode: 9548d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ansatt i barnehage som ikke synes de er så bra som enkelte skal ha det til

Anonymkode: 9275f...84e

Hva er bra da?

Anonymkode: 9548d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke tester? Tester er jo uansett bare synsing. Kattnakken vinterregndress vinner overlegent mine tester, sammenlignet med foret regntøy fra Didriksons og Tretorn. 

Anonymkode: 6354c...15f

Det er jo ikke synsing når de har testet de for lekasje, vanntrykk, bevegelsesfrihet osv.

Anonymkode: 18349...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattnakken slår alt annet vi har prøvd ut. Har alltid to regnsett, og kattnakken er det eneste jeg kjøper igjen og igjen av regntøy. 

Anonymkode: 364a0...373

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke tester? Tester er jo uansett bare synsing. Kattnakken vinterregndress vinner overlegent mine tester, sammenlignet med foret regntøy fra Didriksons og Tretorn. 

Anonymkode: 6354c...15f

https://www.klikk.no/foreldre/test-av-regntoy-kattnakken-6812355 

Det er ikke synsing når de har utført fysisk test. 

Anonymkode: 18349...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke tester? Tester er jo uansett bare synsing. Kattnakken vinterregndress vinner overlegent mine tester, sammenlignet med foret regntøy fra Didriksons og Tretorn. 

Anonymkode: 6354c...15f

Hm, mer seriøse tester av regntøy inkluderer testing av stoff og sømmer (hvor vanntett det er), kjøpt fra et akkreditert testlabratorium.

Kattnakken er ikke produsent selskap, men design selskap, produksjonen skjer i Kina, vil tro at man kjøpet kapasitet i en fabrikk som tilvirker mange ulike merken.

Ser ut fra regnskapet som når man kjøper fra dem, så betaler man mye for reklame.

Kult uansett at hun damen fra Stord har gjort det så bra økonomisk de siste par årene. Morsomt når folk lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På kg?

Anonymkode: 9548d...87f

Nei ellers, 

Anonymkode: 9275f...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei ellers, 

Anonymkode: 9275f...84e

Og prisen for den mest informative kg-brukeren går til...

Anonymkode: 9548d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og prisen for den mest informative kg-brukeren går til...

Anonymkode: 9548d...87f

Du klarer vel å Google 

Anonymkode: 9275f...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du klarer vel å Google 

Anonymkode: 9275f...84e

Det triste er at jeg faktisk har prøvd... Får mest om koronatester, en del faktiske tester og noe om falske brukeromtaler. Endte også opp med å lese litt om korrupte byggesaksbehandlere. Jeg er vel bare elendig til å google da.

Anonymkode: 9548d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattnakken har nettside på nynorsk. 😍

Får meg likevel ikkje til å bruka 800 kr på regntøy når eg veit at jenta mi akar rundt på stein i barnehagen og slit hôl i buksebaken etter første dagen. Det går mest i Sport outlet her. Stormberg (testvinnar) synest eg har mykje bra yttertøy, og det fôra settet eg har prøvd, er utruleg mjukt og behageleg å gå med, og tett. Men fordi eg kjøpte ein haust/vår-jakke med elendig glidelås sist eg handla hjå dei, mista eg lysta til å kjøpa Stormberg i år.

Tok eit raskt søk og fann ikkje så mange testar av Kattnakken. Her fekk regntøyet terningkast 4 (testar frå 2019 og 2020), så det er sikkert eit heilt greitt regntøy, men at det er mykje betre enn billegmerke, har eg ikkje trua på.  https://www.klikk.no/foreldre/test-av-regntoy-kattnakken-6812355 og  https://www.klikk.no/foreldre/test-av-regntoy-og-regnsett-2019-6812209

Eg tippar at mykje av grunnen til at det er så populært, er at det er norsk design, og ein vestlending som står bak merket? Det kjennest dermed meir nær og ekte enn andre merke? Og så har det eit spennande namn.

Anonymkode: 58b64...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kjøpt kattanakken vinterregndress til frøkna på 5 som går i utebarnehage. Vi bor på Vestlandet så frem til nå har denne dressen vært helt suveren. Har hatt det meste av regnklær som HH, Didriksons, reima, troll,reflex, div billige fra obs, HM,kaphall osv! Men de har ALLTID endt opp våte med fult klesskift når det har regnet sånn skikkelig, men ikke nå med kattanakken! Ungen var helt tørr, deilig å slippe å drasse med hjem en masse med våte klær.

Jeg har også kjøpt vinterdressen deres 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt regntøy, har prøvd det 2 ganger nå på mine barn, stikk på armen som strammer og kryper oppover armene, også bein, for de under støvlene holder aldri godt, men dette er verre enn verst

prøvde det i 98 og 104

(Sånn at du har en viss mening om hva aktivitet barnet var i)

Anonymkode: aa5e9...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Kattnakken regntøy er veldig bra. Dyrt, men bra. 

Anonymkode: 1d735...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler for namnet og ikkje kvaliteten

Elendig kvalitet. Reflex er f.eks veldig slitesterkt 

Anonymkode: 92ae6...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...