fluesopp Skrevet 14. desember 2005 #41 Del Skrevet 14. desember 2005 jeg får min på julaften. for det er det vi altid har brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. desember 2005 #42 Del Skrevet 14. desember 2005 Vi, og faktisk alle jeg kjenner, har pleid å få den på morgenen julaften. Litt av poenget var jo nettopp å ha noe å knaske på til alle juleprogrammene på TV mens vi ventet på at tiden skulle gå. Husker det alltid var så koselig å stå opp tidlig på julaften og når vi kom opp til stua hadde julenissen vært med alle gavene under treet og ved peisen lå det to stappfulle julestrømper. Det er vel ingenting som er rett eller galt her, man gjør akkurat som det passer og jeg tror nå barna synes at selve julestrømpen er viktigst, ikke dagen de får den. ← Å ja, sånn var det hos oss og da vi var små. Og sånn skal det være for mine barn og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 14. desember 2005 #43 Del Skrevet 14. desember 2005 På morgenen på Julaften. Må jo ha noe å kose seg med til tegnefilmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 14. desember 2005 #44 Del Skrevet 14. desember 2005 Da jeg bodde hjemme fikk jeg det julaften-morgenen. Det samme skal jeg gjøre for barna mine i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #45 Del Skrevet 17. desember 2005 Vær så snill alle sammen; heng den opp natt til julaften, eller så må jeg komme tilbake natten etter. På forhånd takk, og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå