AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #241 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vil forholdet med sønnen min noen gang bli bedre ? Anonymkode: 218fa...70f Ja, det vil komme som nesten ut av det blå, men ting endrer seg, en av dere innser noe viktig, og så blir det bedre. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #242 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjønte ikke helt.. jeg får nok ikke tilbud utover det jeg har søkt, og jeg søker bare på det jeg vil. Så svaret er et nei? Jeg får ikke noe? Anonymkode: b8d4a...73c Beklager at det er så uklart, det virker ikke som det blir akkurat det du ville, men et annet tilbud, jeg så ikke mer detaljert. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #243 Del Skrevet 5. oktober 2022 Kommer vi til å flytte før julen i år? Anonymkode: 779d3...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #244 Del Skrevet 5. oktober 2022 On 10/2/2022 at 8:02 PM, AnonymBruker said: Ja! Vurder alle bud nøye og vei det opp mot hva dere ønsker videre. Samboeren din får kanskje ikke den jobben han håpet eller ønsket, men andre tilbud er ikke så ille. Anonymkode: daea5...d4e Tusen takk for svar på dette ❤️ Ser du hvordan tilbud på jobb samboeren min kan få? Anonymkode: 8a8f9...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #245 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal jeg satse på elskeren eller mannen? Anonymkode: 3d1e4...5b4 Ser trygghet og stabilitet, kanskje litt monoton stemning når jeg spør om deg og mannen din. Intensiteten og gnisten har forsvunnet og igjen er bare det praktiske og et forhold fordi det nå er et forhold nærmest. Med elskeren din gnistrer det i alle kanter og kroker, jeg ser det er motsatt og det er mye mellom dere. Valget er ditt, men du bør gjøre et valg for å komme videre. Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #246 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Får jeg ny jobb i løpet av året? Anonymkode: 772df...a31 Ja, og du kommer virkelig til din rett i den jobben der, ser suksess. Vær rask og ikke beskjeden når muligheten byr seg. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #247 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ok, tenkte bare om du ville gjette. Så kunne Jeg oppdatere om det stemte når den tid kommer. Bare for gøy😄 Anonymkode: 8e874...906 Skjønner, men jeg legger helst ikke kort rundt sånne temaer 🙂 Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #248 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil jeg bli gravid? Anonymkode: d9744...cfa Hei, jeg svarer ikke på spørsmål rundt tema om helse osv, ønsker deg alt godt 🙂 Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 5. oktober 2022 #249 Del Skrevet 5. oktober 2022 Bør jeg gå fra mannen eller prøve å sarte på nytt med ham igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #250 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker han meg eller ikke? Anonymkode: 859d9...2e5 Ser ut som han er litt lukket inn i seg selv og sitt, gi det litt tid og avstand og se om han kommer. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #251 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Lurer du på om dere flytter nærmere sammen? det må være formulert som ja/nei spørsmål. Anonymkode: daea5...d4e ja om vi blir boende i samme by hver for oss eller sammen ? Anonymkode: fd6fb...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #252 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har to spørsmål til, om det er ok😊 Kommer eksen min og jeg til å bli venner igjen som møtes og tilbringer tid sammen blant? Kommer den samme eksen til å være sammen med nåværende kjæreste i lang tid? Anonymkode: e64b6...091 Ja, men det er en litt uavklart energi over dette. Pass på at begge i såfall har de samme hensikter så ingen blir såret. Jeg får ikke noe klart svar rundt det andre spørsmålet ditt. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #253 Del Skrevet 5. oktober 2022 Kommer bedriften min til å klare seg over denne kneika? Anonymkode: 6fe94...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #254 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Får jeg meg kjæreste før jeg fyller 30? Anonymkode: 5c3ae...ba8 Ja, men det ser ut som du har noe å rydde opp i først, noe du har vært gjennom og som er over. Men den gode nyheten er at det verste er over og at du må bearbeide det og bygge deg selv litt opp igjen bare. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #255 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser ut som han er litt lukket inn i seg selv og sitt, gi det litt tid og avstand og se om han kommer. Anonymkode: daea5...d4e Takk for svar. Tror du har rett i dette, faktisk. Anonymkode: 859d9...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #256 Del Skrevet 5. oktober 2022 Kommer jeg til å trives i min nye jobb? Begynner i starten av nov. Anonymkode: dc8f4...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #257 Del Skrevet 5. oktober 2022 Ligger en av disse to mennene i kortene for meg? Nr 1. Bor i et annet land, skal flytte tilbake om et par års tid. Jeg har alltid hatt følelser for ham, men aldri turt å prate med ham. Nylig tok jeg kontakt og vi har begynt å prate sammen. Nr 2. En person jeg treffer jevnlig. Som jeg beundrer og ser opp til. Får sommerfugler i magen når vi prater sammen. Bor i nærheten. Anonymkode: 9093c...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #258 Del Skrevet 5. oktober 2022 Fortsetter å svare de spørsmålene som kommer, gledelig at så mange vil hjelpe meg å øve meg. Håper jeg klarer å komme med gode svar. God natt alle sammen 🙂 Anonymkode: daea5...d4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #259 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, men det er en litt uavklart energi over dette. Pass på at begge i såfall har de samme hensikter så ingen blir såret. Jeg får ikke noe klart svar rundt det andre spørsmålet ditt. Anonymkode: daea5...d4e Dette første du skriver stemmer nok veldig, både i forhold til at det er uavklart energi rundt dette, og i forhold til at vi isåfall må passe på at vi har samme hensikt. Det er noen år siden vi hadde kontakt, så det skjer nok ingen endring i nær fremtid, men jeg lever i håpet om at vennskapet kan friskne til igjen. I forhold til det andre spørsmålet, tror jeg nemlig at deres forhold må ta slutt før han evt tar kontakt for noe vennskap. Men det er jo ikke sikkert at det stemmer, kanskje det er han som syns det er ubehagelig å ha kontakt med meg når han er i et annet forhold? Tusen takk for all hjelp her, du har skikkelig gode evner❤️ Anonymkode: e64b6...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #260 Del Skrevet 5. oktober 2022 Kommer jeg til å eie et hus? Anonymkode: b9140...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå