AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #181 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Om det er mulig å stille to spørsmål til, , får vi solgt huset vi bor i nå, og vil samboer og jeg få jobb? Anonymkode: 8a8f9...bae Ja! Vurder alle bud nøye og vei det opp mot hva dere ønsker videre. Samboeren din får kanskje ikke den jobben han håpet eller ønsket, men andre tilbud er ikke så ille. Du får jobb, fortsett å legge innsats i å få en, så vil du få en du vil føle deg veldig godt i. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #182 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Angrer eksen min? Anonymkode: fd6fb...54e Ja, men virker som det prøves å gå videre og ta lærdom av det. Men det er sterk ja her for anger. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #183 Del Skrevet 2. oktober 2022 Spiren skrev (18 timer siden): Vil vi finne tilbake til hverandre igjen? Det ser veldig stabilt og rolig ut nå, samtidig som det er muligheter for endringer og en ny start. Vanskelig å si annet enn at jeg tror du må vente og se, men det er ikke et nei. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #184 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er han verdt å ta sjansen på? Anonymkode: 4a8cb...8ab Ja! Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #185 Del Skrevet 2. oktober 2022 Fortsetter med dere som ikke har fått svar fremover, ha en god kveld alle. 🙂 Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #186 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kommer jeg noen gang til å få svar på hva som hendte? Anonymkode: 3c4e2...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #187 Del Skrevet 2. oktober 2022 Finner vi tilbake til hverandre ? Anonymkode: fd6fb...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #188 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ser fred og ro og det å kunne legge problemer og sorger bak seg. Anonymkode: daea5...d4e Nå ble jeg glad!! Tusen takk for svar❤️ Anonymkode: e64b6...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #189 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser ut som det går bra i og for seg, men det ser ut til at du finner ut at det er flere valg. Anonymkode: daea5...d4e Flere valg? Som i flere menn å velge mellom mener du? 😅😅 Anonymkode: 3b1fa...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 3. oktober 2022 #190 Del Skrevet 3. oktober 2022 Kommer vi til å flytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #191 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Beklager at jeg ikke kom frem til deg før nå, håper du vant! Svaret på spørsmål om bolig er ja, men det krever en del innsats og du er alt på vei. Tenk utenfor boksen her. Anonymkode: daea5...d4e Takk for svar, skal ta til meg rådet ditt Anonymkode: 591f7...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #192 Del Skrevet 3. oktober 2022 Kommer jeg til å bli sammen med noen som er fra et annet land? Anonymkode: c4fc4...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MashMish Skrevet 3. oktober 2022 #193 Del Skrevet 3. oktober 2022 Er det lurt av meg å ta høyere utdanning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #194 Del Skrevet 3. oktober 2022 Får jeg jente eller gutt? Anonymkode: 8e874...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 3. oktober 2022 #195 Del Skrevet 3. oktober 2022 Skal vi pusse opp huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #196 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 18.59): Meldingen er litt uklar, men det er nei, fordi en endring som dette hadde ikke gjort det bedre for deg, eller medført det du håpet på. Anonymkode: daea5...d4e Tusen takk for svar, du er god 🌻 Ser du om eg burde øke stillingsprosenten min eller fortsette som no? Anonymkode: 21afd...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #197 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 20.09): Ja! Anonymkode: daea5...d4e Tusen takk for svar 😍 Jeg slenger på et til, håper det er greit. Når det gjelder denne mannen; har jeg noe konkurranse (noen han liker like godt som meg eller bedre)? Anonymkode: 4a8cb...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #198 Del Skrevet 4. oktober 2022 Jeg spør et spørsmål til jeg, hvis det er greit😊 Det gjelder en venninne på N: Ser hun på oss to som nære venner, eller litt mer fjernere venner? Jeg ser på henne som en nær venn, og setter stor pris på henne, men har i mange år følt at hun har mange andre hun prioriterer først, og dermed kan det hende hun ser på meg som en litt fjernere venn? Kommer vi nærmere hverandre med tiden, eller sklir vi mer og mer fra hverandre nå? Anonymkode: e64b6...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #199 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hei dere alle, håper dere kan vente tålmodig på svar litt til, omstendigheter har gjort så jeg ikke får fortsette før i morgen, men skal svare alle. Takker for alle tilbakemeldinger også. 🙂 Anonymkode: daea5...d4e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #200 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 15.59): Kommer jeg til å finne meg en leilighet i den nye byen snart som jeg får råd til? Anonymkode: f2531...268 Ja, det blir kanskje ikke akkurat som du ønsker deg, vær obs og kjenn på magefølelsen, men det kan bli veldig bra likevel. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå