Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

ForumMaria skrev (53 minutter siden):

Kan du si hva dette rumpe-slikking bildet er? Altså er det bokstavelig talt det du skriver?😅 Har du bilde? OMG🤭

Det var bilde av henne og SE hvor SE hadde tungen ute, ved ræva til nevnte person. Lå på enten SE sin IG eller hun andre. Bildet ble delt på SE sin tråd her på KG, men jeg vet ikke om det ble moderert bort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (27 minutter siden):

Det var bilde av henne og SE hvor SE hadde tungen ute, ved ræva til nevnte person. Lå på enten SE sin IG eller hun andre. Bildet ble delt på SE sin tråd her på KG, men jeg vet ikke om det ble moderert bort. 

Kopiert inn fra Sophie Elise-tråden

 

486F21F0-FDE7-4F8C-8397-E9337F8DD6B9.jpeg

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (50 minutter siden):

Kopiert inn fra Sophie Elise-tråden

 

486F21F0-FDE7-4F8C-8397-E9337F8DD6B9.jpeg

Off. Det er så fælt og utrolig lite sexy egentlig. Herlighet så mye jeg syns er mer sexy enn dette🙄

  • Liker 32
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pommeline skrev (27 minutter siden):

Herregud😳

Stakkars kongepar😔

Flaut

Enig… Er ikke mye klasse og stil over kongehuset lengre. De er som oss.. Og da kan kongehuset bare være. 

  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (2 timer siden):

Kan du si hva dette rumpe-slikking bildet er? Altså er det bokstavelig talt det du skriver?😅 Har du bilde? OMG🤭

Nei har ikke bilde. Men ja, SE sitter på huk bak rumpa til Nora ja, og «sleiker» mot den….

edit: ups så nå du hadde fått flere svar på det. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (2 timer siden):

Kopiert inn fra Sophie Elise-tråden

 

486F21F0-FDE7-4F8C-8397-E9337F8DD6B9.jpeg

Et ekkelt bilde rett og slett …

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
FruJohansen skrev (6 minutter siden):

Poenget mitt her er ikke å henge ut hvordan hun ser ut, og jeg ber om at de som har sterke meninger om det nyeste bildet holder dem for seg selv. Alle velger selv hvordan de ønsker å se ut, og Nora har tydeligvis følt at hun hadde forbedringspotensiale i forhold til sitt eget utgangspunkt. Jeg håper at hun er fornøyd selv.

Det jeg syns er helt utrolig trist, er at hun, i likhet med Sophie Elise og alle som trekkes mot disse inngrepene påvirker hverandre til å foreta nøyaktig de samme injeksjonene, de samme tannfasettene, og de samme løftene i ansiktene. Ved å være offentlige personer, påvirker de andre igjen, og til slutt er vi en haug kopier hele gjengen.

Bildekilde: Nora sin Instagram 

PhotoCollage_1652298625647.jpg

Så søt hun var på før-bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (4 minutter siden):

Så søt hun var på før-bildet.

Helt nydelig faktisk 🥰

  • Liker 25
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

Poenget mitt her er ikke å henge ut hvordan hun ser ut, og jeg ber om at de som har sterke meninger om det nyeste bildet holder dem for seg selv. Alle velger selv hvordan de ønsker å se ut, og Nora har tydeligvis følt at hun hadde forbedringspotensiale i forhold til sitt eget utgangspunkt. Jeg håper at hun er fornøyd selv.

Det jeg syns er helt utrolig trist, er at hun, i likhet med Sophie Elise og alle som trekkes mot disse inngrepene påvirker hverandre til å foreta nøyaktig de samme injeksjonene, de samme tannfasettene, og de samme løftene i ansiktene. Ved å være offentlige personer, påvirker de andre igjen, og til slutt er vi en haug kopier hele gjengen.

Bildekilde: Nora sin Instagram 

PhotoCollage_1652298625647.jpg

For ei nydelig jente på det første bildet. Hun er åpenbart naturlig pen. Trist at hun er så til de grader har endret utseende sitt. 

  • Liker 40
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

Poenget mitt her er ikke å henge ut hvordan hun ser ut, og jeg ber om at de som har sterke meninger om det nyeste bildet holder dem for seg selv. Alle velger selv hvordan de ønsker å se ut, og Nora har tydeligvis følt at hun hadde forbedringspotensiale i forhold til sitt eget utgangspunkt. Jeg håper at hun er fornøyd selv.

Det jeg syns er helt utrolig trist, er at hun, i likhet med Sophie Elise og alle som trekkes mot disse inngrepene påvirker hverandre til å foreta nøyaktig de samme injeksjonene, de samme tannfasettene, og de samme løftene i ansiktene. Ved å være offentlige personer, påvirker de andre igjen, og til slutt er vi en haug kopier hele gjengen.

Bildekilde: Nora sin Instagram 

PhotoCollage_1652298625647.jpg

Det er trist at vi lever i et samfunn hvor mennesker med særegen skjønnhet og personlighet, dras mot å se ut som ett ideal som har blitt skapt i Photoshop. 

  • Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wild Eyes skrev (54 minutter siden):

Det er trist at vi lever i et samfunn hvor mennesker med særegen skjønnhet og personlighet, dras mot å se ut som ett ideal som har blitt skapt i Photoshop. 

Kunne ikke vært mer enig. Kjenner mye folk av begge kjønn og mulig jeg har spesiell smak - men det er så mange nydelige personer av alle slags utseende. Den trenden (som jeg håper snart tar slutt) hvor alle skal fikse seg like skjønner jeg absolutt ingen ting av. Det er bare kjedelig og totalt uinteressant …

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (11 timer siden):

Enig… Er ikke mye klasse og stil over kongehuset lengre. De er som oss.. Og da kan kongehuset bare være. 

Jeg er veldig enig i dette. Kongehuset er en eldgammel tradisjon vi sponser. Hele poenget med det, er at det skal være høytidelig og litt "over-mennesker". Hvis de ikke lenger skal være det, så er det bortkastede skattepenger å fortsette å sponse dette. 

Jeg forstår dem selvsagt. Vi lever i 2022 og en viss "modernisering" av selv monarkier må vi tåle. Men det er rett og slett slik at hvis de ønsker å være hvermansen de også, så må de bytte jobb. 

Kronprinsparet kan ikke styre hva deres høyst "ukongelige" sønn/stesønn foretar seg. Men der har man litt av det som skjer når det blir for mye "mannen i gata" inn på slottet. 

Akkurat nå er det mange flauser i det Norske monarkiet! Det bildet av Nora og Sophie Elise er noe av det mer vulgære og tacky jeg har sett. 

  • Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius er ikke en del av kongehuset, så jeg skjønner ikke hvorfor folk skal blande inn kjæresten hans i en debatt om kongehuset de absolutt ikke er en del av? 

Klarer ikke folk det skillet? 

Han er ikke kongelig. Han er ikke en offentlig person. La han nå ha de kjærestene han vil ha. Hva kongehuset måtte mene og tro er helt irrelevant, han er fri til å gjøre hva han vil. Han skal ikke straffes for at hans mor valgte å gifte seg med en kongelig. 

https://www.kongehuset.no/nyhet.html?tid=139967&sek=26939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I all verden for en stygg tråd dette er, en skikkelig mobbetråd. Voksne kvinner som skriver at "Nora ser trans ut lol", sender spy-emojis og generelt er ekle (nei, jeg snakker ikke frujohansens innlegg.) 

Har dere fremdeles ikke forstått at internett er virkeligheten? Tenker dere ikke på at Nora og hennes nære kommer til å lese dette? Hvorfor bryr dere dere om andre kvinners utseende? Og kan det tenkes at Nora er et supert menneske selv om dere ikke liker hvordan hun ser ut? 

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (36 minutter siden):

Marius er ikke en del av kongehuset, så jeg skjønner ikke hvorfor folk skal blande inn kjæresten hans i en debatt om kongehuset de absolutt ikke er en del av? 

Klarer ikke folk det skillet? 

Han er ikke kongelig. Han er ikke en offentlig person. La han nå ha de kjærestene han vil ha. Hva kongehuset måtte mene og tro er helt irrelevant, han er fri til å gjøre hva han vil. Han skal ikke straffes for at hans mor valgte å gifte seg med en kongelig. 

https://www.kongehuset.no/nyhet.html?tid=139967&sek=26939

Nja, men han har ikke akkurat gått stille i dørene og fått goder av sin mors rolle.

 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/q9QJE/morskjaerligheten-gjoer-vel-selv-en-kommende-dronning-utilregnelig-i-gjerningsoeyeblikket

Endret av Glufseguri
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (1 time siden):

I all verden for en stygg tråd dette er, en skikkelig mobbetråd. Voksne kvinner som skriver at "Nora ser trans ut lol", sender spy-emojis og generelt er ekle (nei, jeg snakker ikke frujohansens innlegg.) 

Har dere fremdeles ikke forstått at internett er virkeligheten? Tenker dere ikke på at Nora og hennes nære kommer til å lese dette? Hvorfor bryr dere dere om andre kvinners utseende? Og kan det tenkes at Nora er et supert menneske selv om dere ikke liker hvordan hun ser ut? 

Enda mer facebook logikk… 🥱 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Undrende123 skrev (1 time siden):

I all verden for en stygg tråd dette er, en skikkelig mobbetråd. Voksne kvinner som skriver at "Nora ser trans ut lol", sender spy-emojis og generelt er ekle (nei, jeg snakker ikke frujohansens innlegg.) 

Har dere fremdeles ikke forstått at internett er virkeligheten? Tenker dere ikke på at Nora og hennes nære kommer til å lese dette? Hvorfor bryr dere dere om andre kvinners utseende? Og kan det tenkes at Nora er et supert menneske selv om dere ikke liker hvordan hun ser ut? 

Tror du ikke Noras nærmeste reagerer på utseendet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...