AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Del Skrevet 29. september 2022 Er det noen her som er i 50 årene? Kjenner jeg gruer meg nå. Hvordan synes dere det er? Anonymkode: 334bf...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Del Skrevet 30. september 2022 Ikke noe å være redd for😄 Anonymkode: 67209...5b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Del Skrevet 30. september 2022 Var når jeg ble 50, jeg merket at jeg ble eldre. Er nok mye psykisk. Men følte meg faktisk ung, helt til jeg passerte 50. Etter det, har det på en måte gått nedover Anonymkode: 5650c...c0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det noen her som er i 50 årene? Kjenner jeg gruer meg nå. Hvordan synes dere det er? Anonymkode: 334bf...b8e Det går overraskende bra. Anonymkode: 13b13...489 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. september 2022 #5 Del Skrevet 30. september 2022 Det er supert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 30. september 2022 #6 Del Skrevet 30. september 2022 Merker ingen forskjell fra 49 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 30. september 2022 #7 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Jeg syns det er bare flott faktisk. Det var skumlere og bli 30 (hjelp jeg er voksen) og 40 (grøss jeg er gammel). Jeg er på et mye bedre sted i livet nå enn hva jeg var da. Jeg er fortsatt sprek og noenlunde frisk, jeg har mindre ansvar og er mer herre over min egen tid. Endret 30. september 2022 av JegMotStrømmen 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var når jeg ble 50, jeg merket at jeg ble eldre. Er nok mye psykisk. Men følte meg faktisk ung, helt til jeg passerte 50. Etter det, har det på en måte gått nedover Anonymkode: 5650c...c0a Jeg merket det også veldig godt da jeg ble 50. Nå er jeg 55, og jeg begynner å føle meg eldre, rett og slett. Neste år blir jeg 56, snart 60, og det er jo gammel dame. Jeg føler på det! Jeg er ikke ung lenger, og det er ikke en lett overgang til å bli den eldre generasjonen, når man nesten fram til nå har blitt omtalt som "ungdommen" fram til nå av sine foreldre, her må jeg flire, for de er over 80 år. Samtidig ser jeg så mange eldre rundt meg, som er rundt 80 år, som har et veldig godt liv. Mine foreldre. De deltar på arrangement, og de spiser frokost og middag på sin terrasse i en enebolig som de bygde selv i 1978. . Min far er 88, min mor er 80, og de har faktisk et mer aktivt liv enn det jeg har. De deltar på arrangement, de pusser opp bolig, og de har reist mye de siste 15 årene. Og den frokosten deres hver dag, der de sitter sammen nesten inntil kl 11, der de prater om ting og nyheter, den er en god greie å ta med seg videre for meg også Det er mange av de jeg kjenner som allerede har gått bort pga kreft eller andre ting. Jeg kan ikke lenger regne med at de jeg vokste opp med lever ennå. Vi har hatt mange som har gått bort i kreft og andre syksommer, og jeg bare tenker at snart er det min tur. Men hittil har jeg vært heldig! Det er nok sånn det er, og jeg tenker å nyte livet Anonymkode: 4d0eb...bce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 30. september 2022 #9 Del Skrevet 30. september 2022 Er skumlere å ikke bli 50. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Del Skrevet 30. september 2022 For min del var det å bli 31 verst. 50 var helt greit. Anonymkode: db207...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Del Skrevet 30. september 2022 JegMotStrømmen skrev (4 timer siden): Jeg syns det er bare flott faktisk. Det var skumlere og bli 30 (hjelp jeg er voksen) og 40 (grøss jeg er gammel). Jeg er på et mye bedre sted i livet nå enn hva jeg var da. Jeg er fortsatt sprek og noenlunde frisk, jeg har mindre ansvar og er mer herre over min egen tid. Det jeg håper på og. Det har vært så tungt rundt oss i de siste årene og ofte tenkt at jeg er litt på bunn i livet (ikke akkurat på bunn livet, men følelsesmessig så har jeg vært der). Pleier å bli bedre når en har passert femti skal man tro på forskningen (da tenker jeg på at kanskje midtlivskrisen er litt over og). Anonymkode: 3a446...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 30. september 2022 #12 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det jeg håper på og. Det har vært så tungt rundt oss i de siste årene og ofte tenkt at jeg er litt på bunn i livet (ikke akkurat på bunn livet, men følelsesmessig så har jeg vært der). Pleier å bli bedre når en har passert femti skal man tro på forskningen (da tenker jeg på at kanskje midtlivskrisen er litt over og). Anonymkode: 3a446...f0f Jeg hadde mye sorg i 30årene, og mye sykdom i 40årene. Nå er jeg midt i 50årene og er sprekere enn hva jeg har følt meg på 15 år. Ungene er voksne og klarer seg selv stort sett, jeg har alt jeg trenger av materielle ting, og selv om jeg ikke har spesielt god økonomi, så klarer vi oss greit uten de store bekymringene. Håper du opplever de glade 50årene, og at den vonde tiden er forbi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 30. september 2022 #13 Del Skrevet 30. september 2022 Enten dør man ung eller gammel. Tenker ikke over det. Bare gjør det du kan siden alle skal dø engang. Ikke ta snarveier og bare kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. september 2022 #14 Del Skrevet 30. september 2022 Nei det er det nok ikke er nå 17 år til jeg blir 50 og gleder meg stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Del Skrevet 1. oktober 2022 Er 52, det er bare helt topp det. Har alltid trent og er i god form. Trives veldig med livet generelt. Voksen med livserfaring, trygghet og tro på meg selv. Barna er voksne og klarer seg veldig bra selv. Tid til å gjøre hva enn jeg vil. 50 årene er virkelig bra, tror jeg aldri har hatt det bedre med meg selv faktisk. Har en god indre ro og bryr meg fint lite om hva andre skulle mene og meg og hva jeg gjør. ❤️ Anonymkode: 6b83b...95f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #16 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jepp, fint å bli gammel (i Norge). Anonymkode: 38e9a...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #17 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg er 49 og gruer meg ikke til å bli 50. 60 derimot... det tror jeg kan bli hardt. Anonymkode: 20036...122 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 4. oktober 2022 #18 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 23.13): Er det noen her som er i 50 årene? Kjenner jeg gruer meg nå. Hvordan synes dere det er? Anonymkode: 334bf...b8e Fælt .. har du ikke jobb når du er 50 vil du få problemer. Kroppen samarbeider ikke like bra som før Dating markedet blir syltynt nei syns ikke noe om det. Foreldrene begynner å dø og man innser at om 20-30 år er det min tur. Plutselig innså jeg at jeg ikke har all verdens tid igjen på jorda. bare noen tanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #19 Del Skrevet 4. oktober 2022 t Anonymkode: 334bf...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #20 Del Skrevet 5. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (22 timer siden): Fælt .. har du ikke jobb når du er 50 vil du få problemer. Kroppen samarbeider ikke like bra som før Dating markedet blir syltynt nei syns ikke noe om det. Foreldrene begynner å dø og man innser at om 20-30 år er det min tur. Plutselig innså jeg at jeg ikke har all verdens tid igjen på jorda. bare noen tanker. Vel, 20-30 år er ikke så lite. Eller, kanskje det blir ille med påfølgende helseproblemer. Life is what you make it Anonymkode: 07836...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå