AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Del Skrevet 29. september 2022 For meg er det denne. Jeg hører på den sjelden ganger. Og den er catchy nok. Men tror det er noe med stemmen som gjør at jeg ikke klarer å høre på den for ofte. Er liksom mer at den høres fin ut engang og så må jeg koble litt av Anonymkode: 3d85c...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #2 Del Skrevet 1. oktober 2022 Rosa Linn - Snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 1. oktober 2022 #3 Del Skrevet 1. oktober 2022 Alt av U2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 1. oktober 2022 #4 Del Skrevet 1. oktober 2022 What does the fox say.. spesielt dette: Ring-ding-ding-dingeringding. Gering-ding-ding….osv og: Wa-pa-pa- pa-pa-pa-pow! Osv…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 1. oktober 2022 #5 Del Skrevet 1. oktober 2022 Forelska i lærer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå