AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Del Skrevet 29. september 2022 Hei. Jeg ble forsjølet i går, hostet og litt urolig mage, hodepine, sliten. Føler meg betydelig bedre i dag. Tok likevel en covid-test og testet positivt. Bare lurer på : hvis jeg føler meg frisk i morgen er det ok å trene som vanlig? Eller bør man være mer forsiktig? Anonymkode: 10b85...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #2 Del Skrevet 29. september 2022 Man bør være forsiktig. Vente 10-14 dager etter at man har blitt frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Del Skrevet 29. september 2022 Så lenge? Selv om man bare har hatt et veldig mildt forløp som bare har vart en 2-3 dager? Anonymkode: 10b85...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Del Skrevet 29. september 2022 Er det annerledes med corona enn andre forkjølelsestilstander? Anonymkode: 10b85...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 29. september 2022 #5 Del Skrevet 29. september 2022 Ville venta med å trene til du får negativ test og begynne rolig den første uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 29. september 2022 #6 Del Skrevet 29. september 2022 For min del gikk det helt fint. Men måtte likevel vente pga en skade jeg hadde før koronaen, som ga meg et ufrivillig opphold på nesten 2 mnd. Jeg har vært litt av og på, men det er ikke pga koroaen. Tror det er ganske individuelt. Går ganske bra nå. Tror du skal lytte til kroppen din, og fokusere på å bli helt frisk først. Du får mer utbytte av treningen når du er frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Del Skrevet 29. september 2022 Flott, da tror jeg planen blir å vente til jeg er symptomfri og tester negativt, og deretter ta en rolig økt eller to og se an hvordan det går 😄 Anonymkode: 10b85...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Del Skrevet 29. september 2022 Skal du trene på senter? For du skjønner vel at du ikke skal det? Anonymkode: 71c14...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skal du trene på senter? For du skjønner vel at du ikke skal det? Anonymkode: 71c14...c7f Ifølge Folkehelseinstituttet er man mest smittsom 1-2 dager før symptomer. Man kan smitte andre opptil 2-3 dager, men da skal det mer til. Jeg har ikke tenkt å trene noe på senter i denne perioden. Men hvis jeg har følt meg frisk i flere dager og har negativ test, så ser jeg da ingen som helst grunn til at jeg ikke skulle kunne trene på senter. Anonymkode: 10b85...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Del Skrevet 29. september 2022 Vær forsiktig og vent til du er helt sikker på at du er 100% frisk. Anonymkode: b8a21...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 17.30): Hei. Jeg ble forsjølet i går, hostet og litt urolig mage, hodepine, sliten. Føler meg betydelig bedre i dag. Tok likevel en covid-test og testet positivt. Bare lurer på : hvis jeg føler meg frisk i morgen er det ok å trene som vanlig? Eller bør man være mer forsiktig? Anonymkode: 10b85...0f4 Jeg ventet en uke med å trene, da hadde jeg bare litt hoste igjen. Anonymkode: 63b73...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå