Salt Skrevet 25. oktober 2006 #41 Del Skrevet 25. oktober 2006 I år kjøper vi felles julegave til hverandre; en uke i varmere strøk rundt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 25. oktober 2006 #42 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kom forresten på en ting til. Han ler seg skakk av Senkveld, så tenkte at når neste sesong begynner, så får han en tur inn til Oslo for å være med på selve opptaket. Så det går også an; billetter til revy, fotballkamper el.l. Jeg kunne tenkt meg å se Alt for Rognan på chat noir jeg, så kanskje det blir noe sånt til meg selv faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 25. oktober 2006 #43 Del Skrevet 25. oktober 2006 Prosjektorvekkeklokke. ← Fikk dette selv til bursdagen i år, og det var skikkelig stilig!!! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 25. oktober 2006 #44 Del Skrevet 25. oktober 2006 Til jul skal han bl.a. få seg whiskyglass, ettersom han er blitt bitt av whisky-basillen (ja, det er faktisk en basill som heter det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. oktober 2006 #45 Del Skrevet 25. oktober 2006 I år skal vi ikke kjøpe noe til hverandre. Vi har akkurat kjøpt leilighet, og da er det ikke mye penger til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #46 Del Skrevet 3. november 2006 Lurer på en ting.... Hve er en prosjektorvekkeklokke og hvor kan man få tak i en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2012 #47 Del Skrevet 11. desember 2012 Til dem som kanskje er glade i fisketurer og den slags, har jeg tenkt å kjøpe ett 3-manns telt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuline Skrevet 13. desember 2012 #48 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har jobbet mye ekstra i høst, så i år slår jeg på stortromma (i forhold til det jeg pleier å kjøpe i alle fall) - samboeren fortjener det absolutt beste! Lego evolution t-skjorte: Android-docking: Nexus 7 32GB (som er det eneste han snakker om for tida) og BBC-serien life på Blu-ray: Kom på ca 3000,- tilsammen - det er vel omtrent 3 ganger mer enn jeg pleier å bruke, men syns jeg har fått mye for pengene! Har på følelsen at jeg kommer til å ha en mer eller mindre ekstatisk samboer i jula i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå