Nattero Skrevet 28. september 2022 #1 Del Skrevet 28. september 2022 Ønsker meg bare noen fler "skravle" litt med / skrive litt med. Har ikke klart få noen venner rundt her jeg bor nå..( bor litt øde..) Jeg bor i Viken( Buskerud..), og er 46 år. Godt voksen, men fortsatt litt barnet i meg:p Tar ikke ting for høytidelig. Kan til tider være litt lettere deprimert, og ha litt utfordringer...Likevel prøver jeg se litt lyst på livet, og som regel med en porsjon humor...Det bruker hjelpe litt:p Mine intr er natur, foto, dyr, gå litt tur, film, bøker, musikk, reise/ turer, litt shopping, danse (selv om jeg egentlig ikke kan..), mat/drikke, mm...🙂 Dere er dere selv,-ung/ gammel, langt unna/ nærmere....bare dere ikke er helt 100% perfekt - for den går jeg ikke på! 😛 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 29. september 2022 #2 Del Skrevet 29. september 2022 Bare skriv hvis du har lyst. Ønsker også flere å skrive med her på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 3. oktober 2022 #3 Del Skrevet 3. oktober 2022 Bare skriv til meg også. Har lyst til å ha noen å skrive med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde3191 Skrevet 17. oktober 2022 #4 Del Skrevet 17. oktober 2022 Skriv gjerne til meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2023 #5 Del Skrevet 15. januar 2023 Strippemax skrev (8 timer siden): Hei liker å chate litt med faste venner , her inne også på skype, som du ser er jeg stripper, så er kjemme på dagen til 122 på kvelden singel 32 oslo Vel du har vel kanskje skrevet med meg både 1 og 2 ganger før men så forsvinner du og så har vi så totalt forskjellig liv så da blir det vanskelig.. ha ha ha.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intro Skrevet 31. mars #6 Del Skrevet 31. mars Nattero skrev (På 29.9.2022 den 0.44): Ønsker meg bare noen fler "skravle" litt med / skrive litt med. Har ikke klart få noen venner rundt her jeg bor nå..( bor litt øde..) Jeg bor i Viken( Buskerud..), og er 46 år. Godt voksen, men fortsatt litt barnet i meg:p Tar ikke ting for høytidelig. Kan til tider være litt lettere deprimert, og ha litt utfordringer...Likevel prøver jeg se litt lyst på livet, og som regel med en porsjon humor...Det bruker hjelpe litt:p Mine intr er natur, foto, dyr, gå litt tur, film, bøker, musikk, reise/ turer, litt shopping, danse (selv om jeg egentlig ikke kan..), mat/drikke, mm...🙂 Dere er dere selv,-ung/ gammel, langt unna/ nærmere....bare dere ikke er helt 100% perfekt - for den går jeg ikke på! 😛 Hei, ser dette er en gammel tråd, men om du er interessert vil jeg gjerne chatte litt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juni123 Skrevet 17. april #7 Del Skrevet 17. april Hei, jeg er i litt samme situasjon som deg. Ta gjerne kontakt om du ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intro Skrevet 10. mai #8 Del Skrevet 10. mai (endret) Noen som vil bli kjent? send gjerne melding 🙂 Endret 10. mai av Intro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. juli #9 Del Skrevet 26. juli Nattero skrev (På 29.9.2022 den 0.44): Ønsker meg bare noen fler "skravle" litt med / skrive litt med. Har ikke klart få noen venner rundt her jeg bor nå..( bor litt øde..) Jeg bor i Viken( Buskerud..), og er 46 år. Godt voksen, men fortsatt litt barnet i meg:p Tar ikke ting for høytidelig. Kan til tider være litt lettere deprimert, og ha litt utfordringer...Likevel prøver jeg se litt lyst på livet, og som regel med en porsjon humor...Det bruker hjelpe litt:p Mine intr er natur, foto, dyr, gå litt tur, film, bøker, musikk, reise/ turer, litt shopping, danse (selv om jeg egentlig ikke kan..), mat/drikke, mm...🙂 Dere er dere selv,-ung/ gammel, langt unna/ nærmere....bare dere ikke er helt 100% perfekt - for den går jeg ikke på! 😛 Heisann, høres ut som et fint menneske du. Jeg mann 59 år søker og venn / venninne for samtaler, morsomme ting, lite høytidelig og liker natur, dyr og foto, mye av de samme tingene som deg💛 Jeg er ungdommelig, ikke A4, har langt hår, går i stramme jeans og mener jeg har en cool look. Send meg gjerne en PM. Hilsen Kjell Inge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 2. september #10 Del Skrevet 2. september Ønsker gjerne nye venner🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 5. september #11 Del Skrevet 5. september Curlyme skrev (På 2.9.2024 den 10.47): Ønsker gjerne nye venner🙂 Jeg også, søker nye venner😊 Send meg gjerne en pm hvis du vil☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå