Gå til innhold

Bjølsen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å bo på Bjølsen? Er det lett å komme seg til Blindern og sentrum?

Er det et fint område? Fint å høre deres erfaringer.

(har fått tibud om sio-hybel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bodde på Bjølsen før de bygde sio-hybler der, og stortrivdes. Nå er det mer utbygd; fler butikker og færre lurvete beboere enn da. Synes Bjølsen er et kjempebra område; stillere enn sentrum men likevel sentralt. Det er forsåvidt "østkant", men ligger nær Tåsen, Nydalen o.l. Blindern kan du sykle til. Selv gikk jeg til og fra Adamstuen mens jeg bodde der, men avstandene blir kanskje litt for store til at du kan unngå månedskort, avhengig av hvor fysisk aktiv du er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjølsen er kjempebra. Passe sentralt, men samtidig langt nok unna byen til at det er stille. Jeg går ofte fra Blindern, og med sykkel kommer man seg fortere frem enn med buss/t-bane.

Studentbyen er også veldig hyggelig, men leilighetene er små... Men det er vel alle studentboliger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SiO-hybel på Bjølsen er sikkert bra! Det er stor Maxibutikk, storkiosk og kaffebar/pizzasted i bygget. Hyggelig spasertur (20 minutter) til Blindern, Voldsløkka med joggeløyper, fotball- og sandvolleybaner i nærheten, buss rett ved studentblokka osv. Hvis jeg hadde vært en av studentene mine og skulle bo på SiO-hybel hadde Bjølsen helt klart vært førstevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver under på hva andre har sagt over her. Akkurat passe avstand til sentrum, og bussen dit går vært 5 minutt. Området er også fint, med parker og Akerselva like ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...