Gå til innhold

Typisk oppførsel hos utro menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Meg igjen, kom på flere ting:

Sluttet å kommentere ting jeg la ut i sosiale medier, bilder av meg, barna etc.

Han sluttet selv å legge ut bilder også.

Sendte aldre memes eller skrev til meg i feks Messenger slik han pleide.

Om man spurte hva han ønsket seg til feks bursdag; «ingenting».

TOTAL avmelding rett og slett!

Anonymkode: 6cc96...1eb

Får skikkelig vondt av deg / dere 😰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Dette med telefon var likt her. Han blånektet for alt og nektet meg å låne telefonen «da han følte det som helt sykt at jeg skulle sjekke den». Da ble jeg kalt sykelig kontrollerende og sjalu. Mot å tidligere hatt kode og fri tilgang på telefonen hans..

Anonymkode: 6cc96...1eb

Mhm... Alle hans exer var sykelig sjalue, OG utro, derfor måtte han ha full tilgang til min tlf, pc etc for å føle seg trygg. Samtidig som jeg var sjalu og kontrollerende når jeg ba om å få se på hans tlf. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingelinge skrev (Akkurat nå):

Mhm... Alle hans exer var sykelig sjalue, OG utro, derfor måtte han ha full tilgang til min tlf, pc etc for å føle seg trygg. Samtidig som jeg var sjalu og kontrollerende når jeg ba om å få se på hans tlf. 

Yes! De var vel utroe før oss også..

Sjelen min er såret som F.

Anonymkode: 6cc96...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som de andre skriver. Ble sintere på småting og generelt sur, ikke bare på meg, men på ting som skjedde rundt seg, sur på folk på jobben, sur i trafikken. Dro mye ut på byen og drakk. Kunne starte en meningsløs krangel, hånlig se på meg bli sint, så si at han ikke orka mer, stikke på byen og bli borte til langt på natt.

Passet også på telefonen sin og sa at jeg måtte lære meg å stole mer på ham, og at min mangel på tillit var det som ødela forholdet vårt.

I begynnelsen av forholdet snakket han mye om hvor forferdelig eksen var mot ham og hvor kontrollerende hun var. Det virket så overbevisende, men jeg har jo skjønt hva det handla om nå.

Anonymkode: f0f98...c93

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret hans var veldig svingende. Ble lett sur på meg og barna. Var generelt sur og likegyldig hele tiden egentlig. Var ikke så interessert i meg i senga. Ofte var det jeg som måtte ta initiativet. 

Anonymkode: 697f0...94c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke selv blitt utsatt for utroskap, men er god venn med en som bedriver utroskap. Han forlot mora ti sitt barn fordi hun var så sykelig kontrollerende. Det samme med hans neste kjæreste. Han måtte bare gå for hun var så kontrollerende og sjalu. Uten grunner? Neppe..

Anonymkode: 86a00...875

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke selv blitt utsatt for utroskap, men er god venn med en som bedriver utroskap. Han forlot mora ti sitt barn fordi hun var så sykelig kontrollerende. Det samme med hans neste kjæreste. Han måtte bare gå for hun var så kontrollerende og sjalu. Uten grunner? Neppe..

Anonymkode: 86a00...875

Ja er det ikke rart med det. Alle damene til utro menn var sykelig sjalu og kontrollerende.

Sjalu med god grunn tenker jeg, sykelig blir man når man herjes med slik, og utifra slik oppførsel kan man nok ende opp med å bli «kontrollerende», i den utros øyne…

«Hun vil vite hvor jeg var i går da jeg slo av telefonen min i 4 timer - jævla psykopatkjærring!»

LOL

Anonymkode: 6cc96...1eb

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I begynnelsen av forholdet snakket han mye om hvor forferdelig eksen var mot ham og hvor kontrollerende hun var. Det virket så overbevisende, men jeg har jo skjønt hva det handla om nå.

Dette tror jeg man bør styre unna. Altså menn som sier slikt. Det reflekterer rett på dem i 9/10 tilfeller.

Anonymkode: 6cc96...1eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Barberte pungen, noe han aldri hadde gjort før.

- La aldri ut noe på sosiale medier der jeg var med, og ville ikke tagges i det jeg la ut.

- Ble veldig påpasselig med telefonen. Hadde den klistra til kroppen. 
- Ble lite interessert i å finne på noe sammen med meg.

- La planer uten å innvolvere meg. 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanel1 skrev (1 time siden):

- Barberte pungen, noe han aldri hadde gjort før.

- La aldri ut noe på sosiale medier der jeg var med, og ville ikke tagges i det jeg la ut.

- Ble veldig påpasselig med telefonen. Hadde den klistra til kroppen. 
- Ble lite interessert i å finne på noe sammen med meg.

- La planer uten å innvolvere meg. 

 

Det er helt dejavu å lese alt det der alle legger ut. Skremmende likt for de fleste av oss.

Anonymkode: 6cc96...1eb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dette tror jeg man bør styre unna. Altså menn som sier slikt. Det reflekterer rett på dem i 9/10 tilfeller.

Anonymkode: 6cc96...1eb

Ja, det er definitivt et rødt flagg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 17.33):

Min brukte lenger tid på do.

Mer tid på mobilen, og satte seg ofte opp og vekk fra meg da han skulle "se på Facebook".

Ble mer sint. Tror kanskje han innerst inne hadde dårlig samvittighet og var sint på seg selv. Prøvde kanskje å provosere frem en krangel og brudd? Det endte i brudd til slutt.

Han var mer på fest, og overnattet hos "kompis" og mobilen ladet ut. Kompisen kunne selvsagt ikke låne han mobil. Kun til å ringe taxi 🙄

Trene mer

 

Anonymkode: a80e2...fc1

Trene mer kjøper jeg ikke. Resten kjøper jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (6 minutter siden):

Kvinner og tegn da?

Ville opprettet en egen tråd med samme spørsmål, bare til kvinner. Får nok bedre respons da☺️

Anonymkode: 6cc96...1eb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (12 timer siden):

Trene mer kjøper jeg ikke. Resten kjøper jeg 

Hvorfor kjøper du ikke trener mer? 

Anonymkode: d57d3...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke dette er tegn folk begynner å se etter hos alle😅. Jeg er ikke utro i forhold, men jeg har telefonen ned og lyd avslått fordi jeg ikke vil forholde meg til den når jeg ikke har den i hånda. Jeg trener mye og bruker lang tid på do. Men det er vel endringen i mønstrene som avgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var utrolig gjenkjennelig😅😭 Jeg trenger ikke si noe, for det var akkurat som det er sagt.

Anonymkode: b08da...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (17 timer siden):

Håper ikke dette er tegn folk begynner å se etter hos alle😅. Jeg er ikke utro i forhold, men jeg har telefonen ned og lyd avslått fordi jeg ikke vil forholde meg til den når jeg ikke har den i hånda. Jeg trener mye og bruker lang tid på do. Men det er vel endringen i mønstrene som avgjør.

Helt riktig:) adferdsendringene som avgjør

Anonymkode: 6cc96...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...