AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 Ser de fleste kvinner i programmet er glattbarbert nedentil og lurer på dette og det gjør sikkert også flere. Er dette i anledning programmet, eller gjør de fleste det når de skal på date. Bare lurer. Anonymkode: 0bf5c...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Ja, jeg er glattbarbert hele tiden. Vil ikke ha en skog nedentil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Vil tro at "normen" er glattbarbert blant damer generelt. Anonymkode: d1632...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser de fleste kvinner i programmet er glattbarbert nedentil og lurer på dette og det gjør sikkert også flere. Er dette i anledning programmet, eller gjør de fleste det når de skal på date. Bare lurer. Anonymkode: 0bf5c...1ef De er jo bare barnslige mennesker som er med. Unaturlig er visst tingen. Anonymkode: 5c823...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 Tror det er veldig vanlig, nå for tiden skal det naturlige ut og alle skal være glattbarberte. Anonymkode: 980a4...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6 Del Skrevet 27. september 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Ja, jeg er glattbarbert hele tiden. Vil ikke ha en skog nedentil. Hvordan kan du være glattbarbert " hele tiden" med mindre du barberer hver dag eller vokser. Hvis du ikke barberer hver dag er det stubber dagen etter. Med voksing må du ha hår for å kunne vokse. Anonymkode: 0bf5c...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Del Skrevet 28. september 2022 Jeg er 32 år og alltid barbert nedentil. Har inntrykk av at det er veldig vanlig for kvinner rundt min alder, i hvert fall. Anonymkode: c3561...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Del Skrevet 28. september 2022 Hvilke tanker har dere som fjerner hår om det å ikke klare å godta seg selv og hverandres kropper som de er? Redsel for å være naturlig? Redsel for å skille dere ut og ikke følge moten? Det er underlig at så mange ikke tåler seg selv som de er og i tillegg må tatovere seg og stikke huller over alt på kroppen, kun for å være "kule". Det er bare trist. Ikke er det vakkert eller spennende heller. Anonymkode: b9760...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Del Skrevet 28. september 2022 Tror ikke deltagerne i "Naked Attraction" på noen måte gjenspeiler gjennomsnittet av befolkningen. Omtrent alle er barbert; både menn og kvinner. Det gjenspeiler ikke virkeligheten; i hvert fall ikke for guttas del. I tillegg er de fleste mer eller mindre kraftig tatovert og mange er temmelig tett piercet. De har heller ikke all verdens deltagere å spille på, i hvert fall ikke i Norge. Noen er jo med flere ganger. Anonymkode: 88871...9cd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 32 år og alltid barbert nedentil. Har inntrykk av at det er veldig vanlig for kvinner rundt min alder, i hvert fall. Anonymkode: c3561...325 Jeg ser noen unngikk å svare så jeg spør deg. Hvordan klarer du å " alltid" være barbert. Blir du ikke sår av å barbere dagen etter fra å barbere stubber? Anonymkode: 0bf5c...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Del Skrevet 29. september 2022 I min gjeng(20+ jenter) er vi alle glattbarbert. Ingen av oss er glad i hår utenom på hodet. Vi barberer/vokser/tar laser på alt. Det er også normer på jenter rundt min all alder. Ikke det at jeg ser fitter så ofte, men det er mange år siden jeg har sett ei ung jente med mye hår mellom bena. Anonymkode: afd74...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #12 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke det at jeg ser fitter så ofte, men det er mange år siden jeg har sett ei ung jente med mye hår mellom bena. Anonymkode: afd74...fe2 Da er det på tide. La det bli mote, så kommer dere nok etter en etter en. Anonymkode: b9760...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 29. september 2022 #13 Del Skrevet 29. september 2022 Eh ser mange menn er glattbarbert også innenfor pung. Har ikke sett mer enn en sesong og litt av sesong 2 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #14 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da er det på tide. La det bli mote, så kommer dere nok etter en etter en. Anonymkode: b9760...ab5 Huff aldri. Kommer aldri til å få full busk, synes det er ekkelt og det er faktisk alle i gjengen her enig i. Det er en grunn til hvorfor barbert er mest populært. Anonymkode: afd74...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #15 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Huff aldri. Kommer aldri til å få full busk, synes det er ekkelt og det er faktisk alle i gjengen her enig i. Det er en grunn til hvorfor barbert er mest populært. Anonymkode: afd74...fe2 Må jo ikke være full busk Syns det er et pes å være barbert hele tiden, og voks kommer ikke i nærheten av mine sensitive områder. Syns og det er mer kvinnelig med litt busk, liker heller ikke at menn er helt glattbarbert. Litt trimmet er fint Barberer legger,lår og under armene..men ikke hele tiden. Trår til med glatte lepper og trimmet venusberg nå og da Anonymkode: 9271f...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #16 Del Skrevet 30. september 2022 Full busk når jeg er single. Men shaver en liten sak (ikke glattbabert) hvis jeg skal på date. Anonymkode: b3270...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #17 Del Skrevet 30. september 2022 20 hours ago, Woah0 said: Eh ser mange menn er glattbarbert også innenfor pung. Har ikke sett mer enn en sesong og litt av sesong 2 da Innenfor pungen? Liksom, barbert bare på baksiden? Anonymkode: 6456d...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå