Avstand Skrevet 27. september 2022 #21 Del Skrevet 27. september 2022 Fryktelig stygt på mange! På noen ser det fint ut. Noen har også ganske naturlige bryn som de bare fyller på litt ekstra. Men mange kvinner ser latterlig stygge ut! Ser alt for godt at de har tegnet brynene sine, gjort de mye tykkere enn de egentlig er også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. september 2022 #22 Del Skrevet 27. september 2022 Kommer an på hva man mener med tegner. Det er vel relativt vanlig blant kvinner å bruke en eller annen form for sminke på brynene for å markere dem, det kan se alt fra helt naturlig ut til helt krise Veldig tydelig oppstreking synes jeg sjelden er vellykka - enten man vil ha dem til å se tynne eller tjukke ut. Nå er vel den trenden med veldig tjukke bryn litt på vei ned, men for et par år siden så man jo ofte unge kvinner med øyenbryn over halve panna. Synes det er hakket verre enn sånne tynne streker. Har man ikke øyenbryn fordi man har mista håra av en eller annen grunn, skjønner jeg jo at man vil ha noe der. Men sånne tatoveringer o.l. blir ofte ganske stygge, veldig unaturlig farge på mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 27. september 2022 #23 Del Skrevet 27. september 2022 mjaus skrev (28 minutter siden): Dere som sier dette har jo null peiling på sminke og overdriver til de grader.. se er foreksempel, det er mye penere på nr2. Alle som tegner på gjør det ikke hardt og firkantet. Er så utrolig dumt. Dette er vanlig bruk av mascara, ikke tegning som TS snakker om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #24 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tenkt på det samme selv. Det ser så innihampen stygt ut 😆 Anonymkode: 9b5cb...b55 Og fillers i tillegg😆 Anonymkode: f858e...866 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #25 Del Skrevet 27. september 2022 Påtegna øyenbryn ser utrolig dumt ut. Det er trist også, for det gir litt psycho-vibber. Anonymkode: 154e7...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 27. september 2022 #26 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) spinner skrev (21 minutter siden): Dette er vanlig bruk av mascara, ikke tegning som TS snakker om Det kan være både, jeg tegner på mine bryn med veldig lyst brynspudder og det ser helt naturlig ut. eller nei jeg så bedre etter nå, dette er påtegna. ikke noe maskara, kanskje på selve hårene men om man ser nøye etter er dette påtegnet Endret 27. september 2022 av mjaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #27 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hårene man napper ut kommer jo tilbake etter noen uker 😅. Da har du jo overnappet absolutt hele livet? Anonymkode: fece7...6de Hos meg tok det tre år før de flest hårene var tilbake, så nå fyller jeg bare inn. De av oss som var unge på slutten av 90-tallet har jo over apper noen år. Anonymkode: 01d2b...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #28 Del Skrevet 27. september 2022 Folk er så kunnskapsløse og tror all brynsminke er helt lik. Jeg bruker et askeblondt pudder, samme farge som brynhårene mine har naturlig, og fyller forsiktig ut ytterst der hvor det er en del mindre hår. Gjør de verken mørkere eller tykkere. Anonymkode: b9fd7...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. september 2022 #29 Del Skrevet 27. september 2022 Mine har vært elendige hele livet, og verre har de blitt med alderen. Jeg både farger mine, og fyller inn med blyant mellom hårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #30 Del Skrevet 27. september 2022 Fordi om man ikke tegner de så vil gutter spørre om man er syk for de syns ikke naturlige jenter er pene Anonymkode: be8d1...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. september 2022 #31 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg tegner ikke øyebryn, jeg fyller inn der hvor jeg mangler hår. Har veldig høydeforskjell på brynene mine,så må fylle inn litt ekstra i siden på det ene for å få de 'like'🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #32 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg har overhodet ikke øyenbryn og ser helt latterlig ut naturlig. Altså, jeg har hår, om enn ikke så mye, men de er så lyse at de ikke synes. Ser ut som om jeg har fjerna de med høvel🙄 Så jeg bruker et pudder som legger seg på brynene, og litt touchup med blyant ved behov, og det blir tatt for å være naturlig. En kollega trodde ikke på meg at de ikke var ekte så jeg viste henne et bilde av meg uten sminke. Jeg siterer: Oiiii... Okei. Såpass ja. Anonymkode: 75863...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå