AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 Hei. Vet ikke hvor ellers jeg skulle lagt ut dette.. men jeg har helt noja for å bli gravid på nytt. Fødte mitt andre barn for 8 mnd siden, ikke fått mens enda, og har kobberspiral. I går og i dag så har jeg vært veldig kvalm så fort jeg har spist noe, skikkelig akutt kvalme. Går over etter en liten stund, fremtil jeg spiser noe igjen.. jeg er «ung» og veldig fruktbar, derfor har jeg litt noja for å bli gravid… i går kveld og i dag har jeg hatt rosa-brunlig utflod, litt murringer, og som sagt da kvalm. Er kvalme et pms-symptom? Aldri hatt det før..! testet meg nå formiddag, men denne testen ser jo negativ ut for meg. Så derfor spør jeg igjen, noen som har vært gravide med negativ test? Og er kvalme et pms-symptom evt? Anonymkode: a95f3...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Jepp! Tar litt tid før den ganger opp HCG Anonymkode: 7fe65...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg fikk aldri positiv test men var så absolutt gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jepp! Tar litt tid før den ganger opp HCG Anonymkode: 7fe65...166 Men hvis man har symptomer bør vel det kunne gi utslag på en test? Anonymkode: a95f3...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Kobber spiral gjør jo at egget ikke kan feste seg . Vet du når du hadde eggløsning. Endret 27. september 2022 av Sofakona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6 Del Skrevet 27. september 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Kobber spiral gjør jo at egget ikke kan feste seg . Vet du når du hadde eggløsning. Nei, ikke hatt noen syklus enda av det jeg veit Anonymkode: a95f3...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 27. september 2022 #7 Del Skrevet 27. september 2022 Har du brukt kondom? Sjanse for å bli gravid på kobberspiral er jo liten, og symptomer du har kan jo være at mensen kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Del Skrevet 27. september 2022 Svigermor har født 3 barn hvor hun hadde kobberspiral alle tre gangene, så det kan være lurt å følge med 😊 Anonymkode: 6808c...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #9 Del Skrevet 27. september 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Men hvis man har symptomer bør vel det kunne gi utslag på en test? Anonymkode: a95f3...45c Noen som kan svare på denne? Ble nysgjerrig ☺️ Eller er det ikke HCG som f.eks gir større bryster ved graviditet? Anonymkode: b022e...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Del Skrevet 27. september 2022 Like effektiv som medaljongen til Durek Anonymkode: b022e...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. september 2022 #11 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som kan svare på denne? Ble nysgjerrig ☺️ Eller er det ikke HCG som f.eks gir større bryster ved graviditet? Anonymkode: b022e...e81 Nei...men symptomer kan begynne rett etter eggløsning ( ikke pga gravid) Du kan også få symptomer pga mensen vil komme. Så dessverre vil ikke symptomer vøre tegn på noe før eventuell test blir positivt. Pluss større pupper vil komme mye seinere..eks uke 8+. Det er jo da pga kroppen er full av hormoner og noen vil ikke få store pupper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #12 Del Skrevet 28. september 2022 9 hours ago, Sofakona said: Nei...men symptomer kan begynne rett etter eggløsning ( ikke pga gravid) Du kan også få symptomer pga mensen vil komme. Så dessverre vil ikke symptomer vøre tegn på noe før eventuell test blir positivt. Pluss større pupper vil komme mye seinere..eks uke 8+. Det er jo da pga kroppen er full av hormoner og noen vil ikke få store pupper. Takk Anonymkode: b022e...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 29. september 2022 #13 Del Skrevet 29. september 2022 MarianneE skrev (På 27.9.2022 den 12.16): Jeg fikk aldri positiv test men var så absolutt gravid. Kan jeg spørre; Hvor lenge ut i svangerskapet testet du før du fant ut av at du var gravid tross negative tester?😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2022 #14 Del Skrevet 29. september 2022 Newbee skrev (5 timer siden): Kan jeg spørre; Hvor lenge ut i svangerskapet testet du før du fant ut av at du var gravid tross negative tester?😊 Hjemmetestet tre ganger i 2. og 3. mnd. Var så og si uten symptomer med unntak av manglende mens (noe som ikke er uvanlig for meg). Fikk ikke positiv før jeg leverte urinprøve hos legen og da var jeg godt inn i 4. måned. Ungen er nå 15 så det er en stund siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. september 2022 #15 Del Skrevet 29. september 2022 MarianneE skrev (43 minutter siden): Hjemmetestet tre ganger i 2. og 3. mnd. Var så og si uten symptomer med unntak av manglende mens (noe som ikke er uvanlig for meg). Fikk ikke positiv før jeg leverte urinprøve hos legen og da var jeg godt inn i 4. måned. Ungen er nå 15 så det er en stund siden. Bare husk at dette er med skjeldenheten...du kan få for mye hgc og da slår de ikke ut på tester. Husker ikke hva det het igjen Ts du har jo kobber spiral så sjansen er jo minimal. Når hadde du sex uten kondom sist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2022 #16 Del Skrevet 29. september 2022 Sofakona skrev (1 time siden): Bare husk at dette er med skjeldenheten...du kan få for mye hgc og da slår de ikke ut på tester. Husker ikke hva det het igjen Takk for mulig forklaring på noe jeg har tenkt (litt) på siden den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. september 2022 #17 Del Skrevet 29. september 2022 Når hadde du sex ( uten kondom) sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #18 Del Skrevet 30. september 2022 Sofakona skrev (På 29.9.2022 den 21.02): Når hadde du sex ( uten kondom) sist? Jeg er gift, så vi bruker ikke kondom. Og vi har sex 2-3 ganger hver uke, så det er litt vanskelig å svare på for den saken egentlig… og når mensen ikke har meldt sin ankomst er det desto vanskeligere egentlig.. ts. Anonymkode: a95f3...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. oktober 2022 #19 Del Skrevet 1. oktober 2022 Ok men skulle mensen komme burde dere begynne å å bruke kondom. Spiral er ikke 100% sikkerhet om du ikke vil bli gravid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #20 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg hadde gravidsymptomer (de var helt like som første gang) i over 1 uke før testen slo ut positivt. Jeg tester annenhver dag fra jeg fikk symptomer til jeg fikk positiv test. Aner ikke når eggløsning var, eller jeg har jo mine mistanker da vi ikke var så aktive den perioden akkurat 😂 Anonymkode: de3df...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå