AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 Altså føler alt nå må være dramatisert. Vil ikke bli sjokkert om det blir en TV drama film over smerten av å drite. Det er liksom så kjedelig og føler det dreier seg mer om regisøren sin smerte enn å underholde. Blir bare litt lei av for mye av slikt. 1990 tallet og tidlig 2000 tallet så var det mye gøye filmer. Tror kanskje det var sykt mye da. Du får litt slikt nå men superhelt filmer er knapt noe jeg liker med tights og veldig barnslig konsept. Anonymkode: 9661f...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til. Marvel er jo et godt eksempel på filmer som ikke tar underholdning så alvorlig? Anonymkode: ac3b8...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Savner politisk ukorrekte filmer som f.eks. Me, myself and Irene, der man tuller med alt og alle. Ingen slapp unna å bli tullet med, noe som egentlig er veldig inkluderende. Anonymkode: 6f565...b19 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til. Marvel er jo et godt eksempel på filmer som ikke tar underholdning så alvorlig? Anonymkode: ac3b8...bb6 Ja men det blir som å prise Barbie Dukker siktet til voksne for å ikke ta underholdning så alvorlig. Er et barnslig konsept Anonymkode: 9661f...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Savner politisk ukorrekte filmer som f.eks. Me, myself and Irene, der man tuller med alt og alle. Ingen slapp unna å bli tullet med, noe som egentlig er veldig inkluderende. Anonymkode: 6f565...b19 Ja jeg skjønner hva du mener. Alt skal være så overdramatisk eller politisk korrekt for tiden. Anonymkode: 9602c...63b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. september 2022 #6 Del Skrevet 28. september 2022 Føler at drama ble lagt på en bedre måte før. Som "My Girl", er jo en koselig men kjempe trist film 🫣 Filmer som omtrent kunne blitt reality innspilt i en vennegjeng, liker jeg ikke. Konflikt, baksnakking, må møtes med en bro langt vekke for en prat på 5 min pga noe drama og konflikt som har skjedd osv. Elsker selv komedie fra den tiden. You, me and Dupree! Elsker den😂🧡 mens Step brothers blir jeg så irritert av og se på. Føler mange komedier idag er så anstrengt og at det virker som regissør prøver for hardt. Men elsker Melissa McCarthy 🧡🧡 Tøff dame som minner meg om venninnen min 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Del Skrevet 28. september 2022 Det er fortsatt tøysete filmer som blir laget, og det var seriøse filmer på 90-tallet også. Det som er mest forandret er publikum, som ser en blooper og kritiserer det som plothole. Og plutselig er filmen den dårligste noen sinne. Eller en film har vitser i , så den er for barn. Anonymkode: 8bd88...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Del Skrevet 28. september 2022 For å ta et eksempel på hvordan filmer har utviklet seg til å bli dårlige. F eks Jurassic park. Den første filmen var spektakulær på en nøktern måte, det var nok å vise dinosaurene i seg selv og ha vanlig spenning rundt det. Ja jeg vet at alt var nytt, men likevel. Den nyeste filmen er skikkelig dårlig. Skuespillerne overspiller/overdriver noe helt grusomt. Politiske poeng kommer som perler på en snor. Tilfeldigvis er alle heltene/ de snille mørkhudete. Det brukes sadistisk vold/tortur, i stedet for den naturlige villskapen fra dinosaurene og alt skal vises i detaljer. Biljakter og menneskelig ondskap tar helt av- kidnapping og organiserte kriminelle. Jeg synes faktisk at alle de andre jurassic park filmene har vært gode (kanskje med unntak av filmen før denne) og har likt å se hver eneste en av dem, så at dette handler om en film som går på tomgang er jeg uenig i. Det er mye de kunne spilt på i denne filmen, men de endte med tomme poenger, overspilling og overdreven vold. Anonymkode: 9602c...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er fortsatt tøysete filmer som blir laget, og det var seriøse filmer på 90-tallet også. Det som er mest forandret er publikum, som ser en blooper og kritiserer det som plothole. Og plutselig er filmen den dårligste noen sinne. Eller en film har vitser i , så den er for barn. Anonymkode: 8bd88...25e Du har ikke skjønt poenget. Det handler om overdrivelser og overdramatisering. Ikke om en film er seriøs eller ikke. Ei heller humoristisk. Anonymkode: 9602c...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2022 #10 Del Skrevet 28. september 2022 Maestro skrev (12 timer siden): Men elsker Melissa McCarthy 🧡🧡 Tøff dame som minner meg om venninnen min 😂 Hun er kjempebra, særlig i Spy (selv om Jason Statham stjeler showet med den mest ondsinnede parodien på seg selv jeg har sett noen Hollywoodstjerne gjøre noensinne 😆) og Bridesmaids. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 28. september 2022 #11 Del Skrevet 28. september 2022 Savner og savner, joda, jeg syns det ble laget utrolig mange gode filmer før, 80-90 tallet, og kunne godt tenkt med at det ble laget flere lignende filmer i dag. Nå syns jeg kulturen med remakes er litt vel mye, en ting er restaurering av originalmaterialet, men ikke remakes. Jeg har det siste året sett omatt en god del eldre filmer fra de tiårene, og konkluderer med at jeg storkoser meg med dem enda. Men jeg kan også sette pris på nyere filmer, litt lengre mellom de jeg virkelig liker enn hva det var før, men noe gull finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 28. september 2022 #12 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 12.08): Altså føler alt nå må være dramatisert. Vil ikke bli sjokkert om det blir en TV drama film over smerten av å drite. Det er liksom så kjedelig og føler det dreier seg mer om regisøren sin smerte enn å underholde. Blir bare litt lei av for mye av slikt. 1990 tallet og tidlig 2000 tallet så var det mye gøye filmer. Tror kanskje det var sykt mye da. Du får litt slikt nå men superhelt filmer er knapt noe jeg liker med tights og veldig barnslig konsept. Anonymkode: 9661f...514 Artig du nevnte at du ikke vil bli sjokkert om det kommer en film om smerten av å drite. Kunstneren Vegard Vinge spruter maling ut av rumpa og selger verkene for høye summer. Malingen må nok sprøytes inn før den drites ut. Han har også tisset på scenen og kastet avføring på publikum. At han får 3 millioner i året i kunstnerstøtte for å gjøre det bør det lages en film om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. september 2022 #13 Del Skrevet 28. september 2022 Entern skrev (6 timer siden): Hun er kjempebra, særlig i Spy (selv om Jason Statham stjeler showet med den mest ondsinnede parodien på seg selv jeg har sett noen Hollywoodstjerne gjøre noensinne 😆) og Bridesmaids. Jeg digger henne i den hun starter på samme college som dattera 😂😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #14 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 14.11): For å ta et eksempel på hvordan filmer har utviklet seg til å bli dårlige. F eks Jurassic park. Den første filmen var spektakulær på en nøktern måte, det var nok å vise dinosaurene i seg selv og ha vanlig spenning rundt det. Ja jeg vet at alt var nytt, men likevel. Den nyeste filmen er skikkelig dårlig. Skuespillerne overspiller/overdriver noe helt grusomt. Politiske poeng kommer som perler på en snor. Tilfeldigvis er alle heltene/ de snille mørkhudete. Det brukes sadistisk vold/tortur, i stedet for den naturlige villskapen fra dinosaurene og alt skal vises i detaljer. Biljakter og menneskelig ondskap tar helt av- kidnapping og organiserte kriminelle. Jeg synes faktisk at alle de andre jurassic park filmene har vært gode (kanskje med unntak av filmen før denne) og har likt å se hver eneste en av dem, så at dette handler om en film som går på tomgang er jeg uenig i. Det er mye de kunne spilt på i denne filmen, men de endte med tomme poenger, overspilling og overdreven vold. Anonymkode: 9602c...63b Tror eneste grunnen å se nye Jurassic Park er Jeff Goldblum. Men utenom det ser jeg hva du mener Anonymkode: 9661f...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå