Tutte Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Er det noen som vet hvor godt og evt hvordan disse blir sjekket før de kommer inn i forskjellige land? Håper det er trygt å ta de inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Sjekket for hva da? Om de er spioner eller terrorister liksom? Hvis Putin vil sende spioner så er det bare å sende de som turister, mange (de fleste(?)) land i Europa har fremdeles åpent for det. Fram til bare for to-tre uker siden så var det ingen land som nektet russere å komme som turister. Har hatt mange måneder på seg. Ser ikke noen grunn til å mistenke de som flykter vervinga mer enn noen andre russere. Heller mindre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Det er heller et større problem at disse Russiske 'asylsøkerne' nå er tatt i å tagge symboler på bygninger, trakassere ukrainske kvinner og barn osv. i landene de kommer til. Jeg tror man helst skulle holdt dem i Russland hvor de kan øke presset på gjøken som leder dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 27. september 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 27. september 2022 Nicathv skrev (7 timer siden): Sjekket for hva da? Om de er spioner eller terrorister liksom? Hvis Putin vil sende spioner så er det bare å sende de som turister, mange (de fleste(?)) land i Europa har fremdeles åpent for det. Fram til bare for to-tre uker siden så var det ingen land som nektet russere å komme som turister. Har hatt mange måneder på seg. Ser ikke noen grunn til å mistenke de som flykter vervinga mer enn noen andre russere. Heller mindre. Var bare en tanke jeg fikk. Putin snakker om mobilisering, og nå flykter tusenvis av soldater som er vervet inn i krigen til forskjellige land. Satser på at det bare er mine tanker, og at de blir sjekket for alt som er. Er skeptisk til mye når det kommer til Russland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 Hvis du snakker om Russere som ikke støtter Putins krig, så synes jeg de gjør det rette. På lik linje som Vietnam krigen. Uansett støtter de fult ut https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Q7xV3P/slik-har-putins-mobilisering-feilet-vil-ikke-vaere-kanonfoede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå