MiNNieMooSe Skrevet 12. januar 2006 #501 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei og hopp... Så moro at det går fremover her, alt i rute skjønner jeg! Sambo og jeg skulle egentlig snakke bryllup nå ikveld, men jeg har sovet hele kvelde, (føler meg ikke bra ) og nå er han trøtt, så vi må nok ta dte til helgen.... God natt Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. januar 2006 #502 Del Skrevet 12. januar 2006 Har lagt til songar på MSN til deg, bare trykk på godkjenn når det passar du, stikk på trening no straks eg.. ← Tror du bomma litt, det var meg som fikk sangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #503 Del Skrevet 12. januar 2006 Tror du bomma litt, det var meg som fikk sangene ← Åh, det var ikkje meininga... Sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #504 Del Skrevet 12. januar 2006 Var berre ein vokal som skilde namna dykkar, Epica og Lisee, derfor eg surra.. Men ta kontakt med meg på MSN neste gong du er pålogga, så skal eg få sendt songane til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #505 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Koselig med masse besøk! Jeg sender deg msn veslo! Takk Igår fant vi ut av bordkartet minnimy! Deilig å ha det klart! Ikke så lett nei... Blir nok litt verre for meg, å være uten alkohol, men.. Uansett blir det så å ha en baby i magen, at det gjør nok ikke såmye Blir spennende med UL, hold meg oppdatert! Jeg skal garantert slutte når jeg blir gravid ja! Håper å kutte ned nå og slutte helt på bryllupsreisen Ja Maibrud`06 , det er endel som er single, hvordan det? Vanskelig å få til bordkartet? Trodde aldri det skulle "gå opp" og gjøre alle noenlunde fornøyde. Uff Bethina Er du blitt syk? Håper du får en SUPER helg!! Også må du holde deg frisk nå! Igår leverte vi resten av invitasjonene. Er bare en igjen, som vi skal sende i posten imorgen. Tok noen øl (igjen ) og prøvde å redigere & legge til musikk på en film fra ferien ifjor. Tenker å høre med en kompis av sambo, om han gidder å filme i bryllupet. Kanskje noen andre kan ta bilder her og der.. Ikveld skal vi prøve å få rydda & vaska litt i huset, siden det blir fest imorgen. Blir sikkert noen episoder av ROME serien vi har lastet ned. Røykeslutten gikk i vasken, for jeg var svimmel & rar disse to dagene, jeg orker ikke være i dårlig form på jobb. Nå vet jeg vertfall at jeg klarer å kutte ned, og hvis jeg bare kommer meg over de 3 verste dagene neste gang, så.. Tror kanskje jeg skal slutte i bryllupsferien, for da må jeg ikke tenke på hvordan jeg er på jobb eller noe. Fredag den 13. idag.... Endret 13. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. januar 2006 #506 Del Skrevet 13. januar 2006 oog vet du hva? For de fleste jeg kjenner har blitt gravid rett etter bryllupet. Lille niesa mi er vel unnfanget rett etter bryllupet, og det samme med et par av kusinene mine som har fått barn Så kanskje det skjer med deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #507 Del Skrevet 13. januar 2006 Godt å høre IdaH Hadde jo bare vært såå perfekt.. Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. januar 2006 #508 Del Skrevet 13. januar 2006 jobbe på lørdag og reiselivsmessa på sømdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #509 Del Skrevet 13. januar 2006 Blir gøy på søndag da! Håper du får noen bra tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. januar 2006 #510 Del Skrevet 13. januar 2006 Gjør nok det.. Skal betale flybilletene våres og treffe ei vennine som jobber der.(hun som har ordnet billetene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #511 Del Skrevet 13. januar 2006 Deilig... New York.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. januar 2006 #512 Del Skrevet 13. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 13. januar 2006 #513 Del Skrevet 13. januar 2006 Tjohei! Flinke dere har vært som har laget bordkart! Er nok mye jobbing for at det skal gå opp ja.. Ønsker deg ei super helg, kos deg med venner og sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #514 Del Skrevet 13. januar 2006 Flinke dokke er med planlegginga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #515 Del Skrevet 13. januar 2006 Er så glad bordkart"kabalen" gikk opp tilslutt Litjtuppa Føler meg ganske flink, i det siste veslo.. Nå har jeg bestillt tiara fra IdaC.. Gleder meg å se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #516 Del Skrevet 13. januar 2006 Får håpe ingen melder fråfall til bryllupet dykkar då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #517 Del Skrevet 13. januar 2006 Vi blir 48 stk, er bare en som meldte frafall.. Han er fotballspiller og veldig opptatt med det. Men tror de fleste kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #518 Del Skrevet 13. januar 2006 Vi blir 48 stk, er bare en som meldte frafall.. Han er fotballspiller og veldig opptatt med det. Men tror de fleste kommer! ← Så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #519 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja! :-D Sånn sett veldig greitt at det ikke ligger i typisk ferietid. Helga etter påske kan sikkert de fleste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #520 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) ååååååååå det skal bli skjønt med helg...... Må få ryddet og vasket litt i huset til festen imorgen. Idag er det Idooool, og så blir det kanskje noe av den nye serien. Ellers masse Må ha noe godt til middag idag... Tror jeg skal ha noe rødvin ikveld ... Endret 13. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg