AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg vet Marilyn Manson er "nobody" på radio etc pga voldtekts/overgrepssakene. Fjernet han fra Spotify-listene mine en periode, men jeg savner musikken. Hva gjør dere andre? Hva er akseptabelt som kvinne og mor til døtre? Bør man boikotte sånt? Anonymkode: 375a7...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg hører fortsatt på musikken hans. Men anklagene rettet mot han er jeg delt på. Anonymkode: e5b17...ba9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 Ja jeg har nylig oppdaget musikken hans. Og liker den veldig godt. Anonymkode: fc451...9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Del Skrevet 20. oktober 2022 Nå hører jeg ikke så mye på MM i utgangspunktet, men hvis jeg ønsket å høre på hans musikk så hadde jeg gjort det uavhengig av hva han er anklaget for. Jeg skiller kunsten fra kunstneren. Anonymkode: b95bf...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. oktober 2022 #5 Del Skrevet 20. oktober 2022 Selvfølgelig hører jeg fortsatt på Marilyn Manson - jeg er ikke spesielt glad i denne kanselleringskulturen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Del Skrevet 23. oktober 2022 Ikke ve fan, men han har noen gullkorn. "mOBSCENE" er kul. 😎 Anonymkode: 46996...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 23. oktober 2022 #7 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg hørte litt på han før da jeg var yngre, men oppdaget andre og bedre band/artister så da forsvant han ut. Så for min del har det ingenting med disse anklagene at jeg ikke hører på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg klarer ikke slike menn. Er så lei av at voldelige menn bare får fortsette å bli elsket . Avskyelig. Var fan av han da jeg var i tenåringene, men ikke nå lenger. Samme med Depp, Spacey, Chris Brown, R.Kelly osv. Ser ikke på det som kanselleringskultur heller. Det gjelder mer for folk som sier noe teit på twitter som James Gunn. Det er teit. Men når folk har voldtatt og banket opp, slike ting generelt, da fortjener de ikke verdens beundring lenger. Anonymkode: fd188...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hørte på noen av sangene hans før, men ikke nå lenger. Jeg velger å stå i solidaritet med offeret; for meg er det ikke mulig å skille musikk fra mann. Anonymkode: a92d2...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #10 Del Skrevet 24. oktober 2022 Er han dømt? Eller er rettssaken forestående? Følger ikke med på kjendissladder. Anonymkode: e03af...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #11 Del Skrevet 24. oktober 2022 Nei, jeg har sluttet med det. Det har ingenting med kanselleringskultur å gjøre, musikken hans gir meg ingenting lenger når jeg vet hva han har gjort. Anonymkode: 02814...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #12 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg klarer ikke slike menn. Er så lei av at voldelige menn bare får fortsette å bli elsket . Avskyelig. Var fan av han da jeg var i tenåringene, men ikke nå lenger. Samme med Depp, Spacey, Chris Brown, R.Kelly osv. Ser ikke på det som kanselleringskultur heller. Det gjelder mer for folk som sier noe teit på twitter som James Gunn. Det er teit. Men når folk har voldtatt og banket opp, slike ting generelt, da fortjener de ikke verdens beundring lenger. Anonymkode: fd188...c1d Hør på opptakene av samtalene til Depp og Heard, det finnes timesvis av dem der hun 100% av tiden er den aktive, hun som maser og maser om det samme, skriker, skifter tema, manipulerer og plager han kontinuerlig. Det er helt sykt å høre på. Her f.ex. anklager hun ham for alltid å stikke av istedenfor å "løse problemene deres". Han svarer at han stikker fordi han ikke orker at det utvikler seg til vold "there can be no violence" sier han, mens hun sier at noen ganger blir hun bare så forbanna, og kan ikke love noen ting. Hun er rett og slett sur for at "overgriperen" stikker av fra henne, mens vanlige mennesker ville blitt sjeleglad for at han hadde vett til å forlate rommet før det ble for opphetet. https://youtu.be/aca0KWoHtqQ Disse audioene finnes på flere kanaler, de er strødd utover hele youtube. Time etter time etter time etter time. Og det vi hører hele tiden er Heard som går etter Depp, ikke omvendt. Anonymkode: c76b6...427 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. oktober 2022 #13 Del Skrevet 27. oktober 2022 Nei, aldri likt musikken hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #14 Del Skrevet 27. oktober 2022 Nei, boikotter han, T-Kelly ig MJ. Gidder ikke støtte slike. Anonymkode: 648be...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå