Gå til innhold

Ravs notater


Rav

Anbefalte innlegg

Gratulera med dagbok. Den hunden virke kjempe søt altså

Takk. :)

Han er nydelig (men alle mammer synes det), flaks for ham siden han er så rampete. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det var litt rart å få svaret "uten bur er det umulig å trene bruks"; jeg kan alltids bære med meg det jævla buret og gå dit jeg - hvis jeg vil nok.
:ler: en liten jente, en stor hund, og et stort bur, observert på skogsbilvei... :ler:

Hm, hvor gammel var hun da?
Ganske nøyaktig akkurat på dagen fem måneder gammel! :ler: Det var ganske greit å sjekke, siden dyrlegen vippet de ut i forbindelse med en vaksine... Men, når du er hos dyrlegen pleier vel denne å også sjekke tenner osv, så hadde det vært noe der, så burde det jo vært observert... Men det går jo an å spørre også ;)

Hehe, ja, han spiser griseører og småbeina til minivalpen i ett jafs. Men kjøpte et slikt gigabein også, og det var borte på en dag.  :forvirret:

Et sånn knokkelbein? Altså ekte bein, ikke oksehud? Oj oj oj, ungjenta spiser også store ting, men bruker litt mer enn en dag på et stort bein... Rense det for kjøtt og sånt går jo ganske fort da :ler:

Løle søl...
HÆ???

Ferie igjen allerede ganske snart?? Har du ikke akkurat kommet hjem fra vift :erter:

uff, jeg gjorde visst noe rart med quoten igjen... ikke helt trent på det enda... :ler:

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten jente, en stor hund, og et stort bur, observert på skogsbilvei...

:ler: Må man, så må man.

Ganske nøyaktig akkurat på dagen fem måneder gammel! Det var ganske greit å sjekke, siden dyrlegen vippet de ut i forbindelse med en vaksine...  Men, når du er hos dyrlegen pleier vel denne å også sjekke tenner osv, så hadde det vært noe der, så burde det jo vært observert... 

Ja, har ikke hørt noe om det, så antar det er kjedsomhetsfakter.

Ferie igjen allerede ganske snart??  Har du ikke akkurat kommet hjem fra vift

Vift og vift! Jeg var riktignok borte, men jobbet mens jeg var der. Så nå er det altså HELT ferie. :danse:

Jeg prøver å kjøpe inn julegaver, men jeg hater shopping. Det er virkelig noe av de mindre morsomme tingene man må gjøre her i verden. Men det må gjøres, og i kveld er det hundetrening. Vet ikke helt hvor det er, så får være tidlig ute - håper ikke Termy oppfører seg som en komplett idiot, slik han gjorde i går. Det er ikke alltid like givende å ha tenåringsbikkjer i hus. :forvirret:

Rødvinskvelden var forøvrig svært så vellykket, og feriefølelsen kommer gradvis sigende. Jeg er konstant trøtt og sover "hele tiden" - kjipt, men ikke verdens undergang. Bortsett fra de like bebreidende blikkene hver morgen fra Veslegutt som gjerne skulle sett at vi hoppet opp og ut på tur rundt klokka seks hver morgen. Dream on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg befunnet (heter det det?) meg i en felles-garderobe nå, hadde jeg nok fått stukket til meg en lapp med telefonnummer til nærmeste krisesenter. Jeg ser mishandlet ut. :grine:

Sånn er det når liten jente skal ha med seg absolutt alle tingene sine akkurat dit hun vil. Jeg er ram. Innser ikke mine egne fysiske begrensninger før det er for sent. Ikke lærer jeg heller.

Jaja.

Ferie nå! :-D

Jeg er i forholdsvis dårlig humør, men satser på at det som trengs er hvile og avslapning. Håper det. Samt pepperkake-mania så klart. :-D Jeg elsker å tulle med pepperkakedeig.

Termy har endelig fått bur - tilvenningen går sikkert greit. Var forøvrig på hundetrening denne uka, og de var veldig godt fornøyde med miljøtreningen han har hatt, mens leken ikke var like overbevisende. :ler: Får jobbe mer med lek. Lek, og enkel, grunnleggende lydighet. Gleder meg til han glir over i neste "periode", som gir litt mer lærings-goodwill.

Fy faen, jeg er så trøtt. :dunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...