AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #21 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg kjenner tre Hege, og den yngste er 3 år og den eldste er 40. De to voksne er begge lærere, flinke i jobben sin. Også vokste jeg opp med en Hege, hun er i midten av 30-årene og i følge FB er hun ridelærer. Anonymkode: ff683...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #22 Del Skrevet 25. september 2022 Kjenner to Hege. Ei på 14 år og ei på 40. 14 åringen er blid, hyggelig, skoleflink. 40 åringen er 3 barnsmor, samboer. I fast jobb. Liker en fest titt og ofte. Glad i familien sin og vennene sine. Anonymkode: 3e86f...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #23 Del Skrevet 25. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi vet at Hege er omtrent 50 år. Det var ingen som kalte ungene sine det hverken før eller etter. Så hvordan er den Hege DU kjenner? Ert hun sympatisk, har hun familie, har hun en god jobb, har hun et godt forhold til familie og naboer? Tar hun vare på sine foreldre, og sine barn og barnebarn? Har hun barn som har kommet seg fram i livet, og tatt god utdanning? Tok hun selv god utdanning? Hege er bare et navn som var populært ei viss tid. Så Heger er kanskje litt representative for sin tid, ettersom mange ble døpt Hege for 50 år siden, men hverken før eller siden. Så hva er din erfaring med din Hege? Anonymkode: 04d21...499 Jeg kjenner flere Hege og de er ca 35 år. Anonymkode: 7e80d...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #24 Del Skrevet 25. september 2022 Hege 1. Er 52 år, litt «white trash» har 2 barn med sin mann som hun er gift med. Ufør med Fibromyalgi, litt overvektig. Enkel sjel, men snill og god. Hege 2. Er 48 år jobber som avdelingsleder og er godt likt av sine medarbeidere. Samfunnsengasjert, aktiv og klok. Er gift og har 2 barn. Anonymkode: 0fedf...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #25 Del Skrevet 25. september 2022 Kom på en til Hege jeg kjenner. Hun er i starten av 50-årene, uføretrygdet og veldig snill og morsom. Hun jobber litt deltid og frivillig. Anonymkode: c3591...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #26 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi vet at Hege er omtrent 50 år. Det var ingen som kalte ungene sine det hverken før eller etter. Så hvordan er den Hege DU kjenner? Ert hun sympatisk, har hun familie, har hun en god jobb, har hun et godt forhold til familie og naboer? Tar hun vare på sine foreldre, og sine barn og barnebarn? Har hun barn som har kommet seg fram i livet, og tatt god utdanning? Tok hun selv god utdanning? Hege er bare et navn som var populært ei viss tid. Så Heger er kanskje litt representative for sin tid, ettersom mange ble døpt Hege for 50 år siden, men hverken før eller siden. Så hva er din erfaring med din Hege? Anonymkode: 04d21...499 de 6 hege ene jeg kjenner er de veldig fine mennesker alle 6, jeg er veldig nær 4 av de, 2 av de er i familie til mannen. de er fra 35-70 Anonymkode: fe4ac...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #27 Del Skrevet 26. september 2022 Kjenner 2 Hege’r, begge er 50 og blir 51 i år! Pene damer. Ikke alltid like enkle å forholde seg til. Anonymkode: 361a0...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #28 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg er i den alderen der annenhver jente het Hege, Line og Monica, så jeg kjenner utrolig mange av dem. Hege er både snill og ikke så snill. Hun er mørk og lys. Hun er kronisk syk og normalt frisk. Hun er slank og overvektig. Hun er gift, ugift og skilt. Hun har barn med én mann eller med flere. Det eneste som "mine" Heger har til felles er at de kommer fra arbeiderklasse og har holdt seg i arbeiderklasse/lavere middelklasse, alle sammen. Min generasjon var den første der "alle" gikk en eller annen linje på videregående, og de fleste hadde mulighet til høyere utdanning. Hege har max en treårig, yrkesrettet høyskoleutdanning (typ vernepleier eller barnehagelærer), men som regel jobber hun i butikk eller har en annen jobb som ikke krever formalkompetanse. Anonymkode: 37425...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #29 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg kjenner til tre med navnet Hege som jeg kommer på: En venninne av meg som er noe redusert mentalt, ufør, bruker rullestol. Mye humor, og omsorg, men mangler av og til litt på hva som er «sosialt passende». Uansett utrolig fin. Hun er 41år. Lillesøster til en tidligere klassevenninne heter også Hege. Hun er ca 30 år, gift, barn, utdannet Ergoterapeut og har det meste på stell. Kjenner henne ikke sånn, men ikke hørt noe vondt om henne ihvertfall. Sist er en nå litt fjern venninne som har dobbelt navn, med bindestrek med Hege. Hun er ca 25år, ble gravid på ungdomsskolen. Har hatt en del utfordringer, men er nå gift, med barn nr 2 på vei, utdannet sosionom og i jobb. Utrolig nydelig person, både innsiden og utsiden. Vi er litt fjerne nå pga tingenes tilstand de siste årene, men ikke et vondt ord å si om henne. Helt rått hvordan hun har snudd om på livet sitt. Alle tre er brunetter, men med veldig ulik lengde på hår, og stil. Anonymkode: e5e9b...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. september 2022 #30 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hege er 24 år, ingen barn eller utdannelse, ingen jobb. Snill og søt. Anonymkode: 3ba02...0cd Kjenner vi samme Hege? 😂 Usikker på alder da, men er rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #31 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg har en venninne som heter Hege. Hun er i 40-årsalderen (spesifiserer ikke) og har en lederstilling på et sykehus. Hege er et typisk familiemenneske, hun elsker samvær med familien, liker seg på fjellturer, drar ofte utenlands, trener en del, og er en ganske nøktern og jordnær type. Hun er veldig rett på sak, kan plutselig stille spørsmål som er nokså private... må bare venne seg til at sånn er hun. Hun kan lett bli såret og ta seg nær av det om jeg er "skarp i kantene", så vi har hatt noen konfrontasjoner som egentlig bare har vært misforståelser. Blir fort venner igjen. Anonymkode: 7f68f...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #32 Del Skrevet 27. september 2022 Hege er ei snill og god dame i 50-årene, og hun har vært venninne med min mor i en årrekke. Hun er sympatisk og sosial, og jeg kan ikke se for meg at noen har et problem med denne dama. Hun har barn, barnebarn og tantebarn som hun tilbringer en del tid med. Anonymkode: 2cb19...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #33 Del Skrevet 27. september 2022 Kjenner to Hege. 1. I slutten av 40-årene. Rolig, veldig snill, en god venn, vakker, flink til det meste fra interiør til mat. God jobb, men jeg kjenner ikke utdannelsen. Ganske overvektig 2. I slutten av 30-årene. Sprudlende, vakker, en god venn, god utdannelse og god jobb. Veldig lettrørt, mye angst også, men lever et normalt liv med angsten. Veldig overvektig. Anonymkode: 88054...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #34 Del Skrevet 27. september 2022 Godt å lese at de fleste av mine navnesøstre virker som fine damer. Hilsen Hege (49 år) Anonymkode: 92c82...a61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå