Gå til innhold

The Well - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg skal på kjærestetur til The Well, og gleder oss til å slappe av uten barn. Men, hva anbefaler dere av behandlinger osv.? Jeg er litt vár på veldig sterke lukter hvis det føles parfymert, men sterke krydderlukter går bra 😄 Hva har dere andre god erfaring med, og hva er koselig å gjøre sammen? Har hørt litt negativt om størrelsene på badetøy der. Jeg bruker 40/42 til vanlig, hva bør jeg gå for da?

Anonymkode: 824ed...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Behandlinger kan ikke jeg uttale meg om, da jeg synes det ble for dyrt 🙂

Badetøy ville jeg gått for XXL for eksempel, husk at badetøy ikke kan benyttes i saunaer og dampbad - med mindre dere er der på tirsdager da de har åpent for bruk av badetøy overalt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville droppa badetøyet helt.

Snakk med dem på spaet om lukt på produkter. Det jeg har fått har bare lukta behagelig i alle fall.
Har satsa alt på massasje og hårbehandling.

Hudbehandling tenker jeg er kvakksalve uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

var en mann som bæsjet i boblebadet der...

Anonymkode: 3b3da...67b

Hvorfor gjorde han det

Anonymkode: 8658a...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

var en mann som bæsjet i boblebadet der...

Anonymkode: 3b3da...67b

Kilde på dette? 

Anonymkode: ac912...421

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan glede deg. Det er kjempefint der. Har vært der mange ganger, og aldri sett eller hørt noe rart

ikke vært der med mannen, men med venninner. Vi tok noen behandlinger i starten, men nå er det bar hyggelig å være sammen og slappe av

er så varmt og godt og lekkert der 😊 Kos dere masse 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen var der i sommer. Veldig fint opphold, med nydelig middag på Mori på kvelden. Vi hadde ikke behandlinger, så ingen råd der. 

Ang badetøyet er det svært hauset opp. Jeg er str 40, og passe fint M i badetøy. Trusa var faktisk litt stor. 

Anonymkode: 7b2fa...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke dratt dit... Mange pervo menn der som er der for å kikke. Venninner av meg har blitt klådd på i bassenget og på sexforumer fins det tonnevis av tråder hvor folk gir hverandre tips til hvordan få penisen bortpå andre der og hvordan runke uten å bli kastet ut osv. 

Stedet er ødelagt og ekkelt 

Anonymkode: 16240...7b8

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (23 timer siden):

Behandlinger kan ikke jeg uttale meg om, da jeg synes det ble for dyrt 🙂

Badetøy ville jeg gått for XXL for eksempel, husk at badetøy ikke kan benyttes i saunaer og dampbad - med mindre dere er der på tirsdager da de har åpent for bruk av badetøy overalt. 

Tusen takk for tips! 😊

Andro skrev (23 timer siden):

Ville droppa badetøyet helt.

Snakk med dem på spaet om lukt på produkter. Det jeg har fått har bare lukta behagelig i alle fall.
Har satsa alt på massasje og hårbehandling.

Hudbehandling tenker jeg er kvakksalve uansett.

Takk for tips! 😊

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

var en mann som bæsjet i boblebadet der...

Anonymkode: 3b3da...67b

Hvordan er dette relevant? Det har stort sett skjedd med alle badebasseng overalt også, at noen har bæsja der. 

Addie skrev (23 timer siden):

Du kan glede deg. Det er kjempefint der. Har vært der mange ganger, og aldri sett eller hørt noe rart

ikke vært der med mannen, men med venninner. Vi tok noen behandlinger i starten, men nå er det bar hyggelig å være sammen og slappe av

er så varmt og godt og lekkert der 😊 Kos dere masse 

Takk! Har hørt veldig mye bra, bare fine tilbakemeldinger 😊 Har lyst på en rolig og ungefri plass 😄

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg og mannen var der i sommer. Veldig fint opphold, med nydelig middag på Mori på kvelden. Vi hadde ikke behandlinger, så ingen råd der. 

Ang badetøyet er det svært hauset opp. Jeg er str 40, og passe fint M i badetøy. Trusa var faktisk litt stor. 

Anonymkode: 7b2fa...22d

Takk for tips! Kanskje L holder for meg da, får bare sjekke ut, bare hater badetøy som ikke passer og får så dårlig selvtillit 🙈 Så på menyen på Mori, ser generelt ut som det er fantastisk mat der! 😍

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hadde ikke dratt dit... Mange pervo menn der som er der for å kikke. Venninner av meg har blitt klådd på i bassenget og på sexforumer fins det tonnevis av tråder hvor folk gir hverandre tips til hvordan få penisen bortpå andre der og hvordan runke uten å bli kastet ut osv. 

Stedet er ødelagt og ekkelt 

Anonymkode: 16240...7b8

Jeg har aldri hørt om noe sånt i det hele tatt, bare hørt fine ting av alle som har vært der. Som sier det er fantastisk og så avslappende.

Anonymkode: 824ed...2f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vart der 2 ganger, uten badetøy, og det er helt nydelig. Har vært på mange luksuriøse spa i utlandet, men The Well er helt klart et av de beste synes vi. Veldig lekkert interiør, avslappet atmosfære, sunn mat (egentlig overrasket over at noen spa i utlandet serverer hveteboller og pommes-frites! 🤯) og god variasjon i badstuer og bassenger. 

Jeg har ikke tatt behandlinger der, men anbefaler å ringe og høre med de ang parfymesensitivitet. Jeg er allergisk selv og spaet lukter ikke parfymert ihvertfall. :)

Anonymkode: bc3f8...e53

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke dratt dit igjen😅 Var der en helg med mannen min og vi kjøpte badetøy fordi vi ikke ville være helt nakne (trodde de fleste valgte dette), men det var mye nakne menn der og 10-12 jenter som hadde utdrikningslaglag og gikk rundt splitter nakne.. Jeg er ikke særlig prippen, men det ble litt i overkant når man bare vil ha en hyggelig spaopplevelse. Føler meg ikke komfortabel med å ligge på en sånn «solseng» mens det sitter andre nakne rundt 😅 Men det er meg

Anonymkode: 708c5...eeb

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Well er et veldig flott sted med mange ulike basseng, tema og events. Var der med jobben, så jeg har ikke prøvd behandlingene. Badtøyet er behagelig men ikke helt tilpassa store romper, jeg måtte knyte trusa mi så den ikke stakk av i bassenget 😄 Lurt å leie badekåpe, det er store avstander og flere etasjer. Varierer med tidspunkt hvor mange som er nakne hvor. I badstu må alle være "nakne"/droppe badetøy men man kan bruke tøystykke, obs at man sitter nært på andre der. Restauranten har veldig god mat.

Anonymkode: a359d...7b8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ville ikke dratt dit igjen😅 Var der en helg med mannen min og vi kjøpte badetøy fordi vi ikke ville være helt nakne (trodde de fleste valgte dette), men det var mye nakne menn der og 10-12 jenter som hadde utdrikningslaglag og gikk rundt splitter nakne.. Jeg er ikke særlig prippen, men det ble litt i overkant når man bare vil ha en hyggelig spaopplevelse. Føler meg ikke komfortabel med å ligge på en sånn «solseng» mens det sitter andre nakne rundt 😅 Men det er meg

Anonymkode: 708c5...eeb

Du drar på et spa som er kjent for nakenhet og blir ukomfortabel av at folk er nakne? 🙄

Blir du ukomfortabel av at det er biler hos bilforhandlere også da eller? 

Anonymkode: bc3f8...e53

  • Liker 7
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du drar på et spa som er kjent for nakenhet og blir ukomfortabel av at folk er nakne? 🙄

Blir du ukomfortabel av at det er biler hos bilforhandlere også da eller? 

Anonymkode: bc3f8...e53

Bidra med noe tråden spør om du istedet for å himle med øynene over andre. Sammenligningen din suger, si heller at det blir som å gå inn hos en bilforhandler og halve butikken består av nakne menn med ståkukk som prøver å presse seg inn i bilen med deg i håp om å få hudkontakt

Anonymkode: 16240...7b8

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Bidra med noe tråden spør om du istedet for å himle med øynene over andre. Sammenligningen din suger, si heller at det blir som å gå inn hos en bilforhandler og halve butikken består av nakne menn med ståkukk som prøver å presse seg inn i bilen med deg i håp om å få hudkontakt

Anonymkode: 16240...7b8

Jeg bidro med min erfaring noen innlegg tidligere. Og de gangene vi har vært der så jeg ikke en eneste ereksjon, og ingen pressing for hudkontakt noe sted. De har vakter som går rundt hele tiden og det slås hardt ned på seksuell aktivitet. 

Jeg mener bare det er spesielt å dra til et sted som tydelig averterer fri nakenhet og deretter bli støtt over - nettopp - nakenhet. 

Anonymkode: bc3f8...e53

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 21.41):

var en mann som bæsjet i boblebadet der...

Anonymkode: 3b3da...67b

I så tilfelle må det ha vært et akutt uhell og sikkert ikke med vilje.  Det er jo slikt som kan skje for noen. Det ble nok både vasket og desinfisert med det samme, og eventuelle andre ble nok tatt hånd om.  Unødvendig å trekke det frem som dårlig reklame for stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville ikke dratt dit igjen😅 Var der en helg med mannen min og vi kjøpte badetøy fordi vi ikke ville være helt nakne (trodde de fleste valgte dette), men det var mye nakne menn der og 10-12 jenter som hadde utdrikningslaglag og gikk rundt splitter nakne.. Jeg er ikke særlig prippen, men det ble litt i overkant når man bare vil ha en hyggelig spaopplevelse. Føler meg ikke komfortabel med å ligge på en sånn «solseng» mens det sitter andre nakne rundt 😅 Men det er meg

Anonymkode: 708c5...eeb

Visste dere ikke hva slags sted dere dro til?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt behandlinger der, så ingen erfaring med det. Har vært der flere ganger og bare brukt tid i det store utvalget av badstuer, bassenger og dusjer. Nok av det til å slappe av en hel dag uten at det blir kjedelig. Ikke opplevd sterke lukter der. Det brukes ofte ulike dufter i saunaer, spesielt ved aufguss-ritualer, men jeg har ikke opplevd dette som ubehagelig.

Jeg har forstått at badetøy er viktig for mange, men på TW er det bare plunder og heft, unødvendig og dumt.

Plunder og heft fordi det må av og på "hundre ganger" i løpet av en dag der. Det må av hver gang du skal inn i en badstue og på igjen når du går ut, og av igjen før du dusjer og på igjen etter dusj(man dusjer jo alltid naken og man skal dusje etter hver badstu og før hvert bassengbesøk). Et forferdelig styr som man fort blir lei av. Ikke er det så mange skiftegarderober heller, utover hovedgarderoben, så man blir ofte stående og utføre "håndkledansen" på gangen utenfor saunaene. Mange av de mest spennende dusjene er også unisex og uten skjerming.

Unødvendig fordi det ikke kreves, fordi det faktisk oppfordres fra TW til å være naken og fordi det uansett ikke skjuler noe som ingen har sett før. Folk har nok med seg og sitt og bryr seg lite om deg.

Dumt fordi du får den beste opplevelsen av TW ved å være naken i bassenger og saunaer, det er godt for huden din å få puste, og fordi det er mer hygienisk uten badetøy som samler svette, bakterier og hudrester.

Endret av aksase
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der mange ganger sammen med mannen, og heller aldri sett en ereksjon eller noen form for stirring. 

Man får badekåpe og håndklær, så man er bare naken i basseng, i badstu (i alle tørre badstuer sitter man på et håndkle) og i dusjen. Alle steder mellom, har man badekåpe på. Om sommeren er det et sted ute der man kan sole seg naken, mens rundt bassenget ute må man ha badetøy. Vil varmt anbefale å være naken. Både fordi det er deilig, og fordi det går mye tid til å ta badetøy av og på om man bruker det. 

Jeg liker ikke behandlinger så kan ikke anbefale noe der, men det er mye gratis som skjer i badstuene. Les programmet, og evt bli med på en omvisning når dere kommer. Og dere kan selvfølgelig spør, de som jobber der er veldig hjelpsomme og hyggelige. 

Anonymkode: eeb94...fa6

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...