Gjest Handyhedmark Skrevet 24. september 2022 #1 Del Skrevet 24. september 2022 Hører du mye på radio? Selv har jeg kuttet ut tv, og gått helt over å lytte til radio. P1+ sender mye flott musikk synes nå jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Del Skrevet 24. september 2022 Nei, fordi det er elendig musikk og deprimerende nyheter på alle kanaler. Jeg bruker nettet istedenfor, leter opp podcaster og hører på den musikken jeg liker. Anonymkode: 89ed8...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. september 2022 #3 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg hører mye på radio, men nesten bare på NRK. Hører mest på P2, en del på NRK Nyheter og noe på NRK Klassisk, Folkemusikk og Sápmi. Hvis jeg hører på annet enn NRK, er det svensk eller finsk fra SR eller YLE. Kommersielle norske radiokanaler hører jeg aldri så sant jeg kan unngå det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 30. september 2022 #4 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg hører på radio hele tiden i bilen, og store deler av arbeidsdagen. Hjemme går det mest i spotify. Hører på Radio Norge og P10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Del Skrevet 30. september 2022 Hører lite på radio, er sjeldent musikk jeg liker der. Har Radio Rock i bilen evt 80 talls radioen. Anonymkode: a4eea...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Del Skrevet 30. september 2022 Hører KUN på radio når jeg står opp om morgen - Morgenklubben med Loven & Co på Radio Norge. Omtrent fra 06:55 til 07:30 Anonymkode: 11035...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Del Skrevet 30. september 2022 Hører egentlig på NRK P1 hver dag men er så lei av de samme spillelistene dag ut og dag inn, elendig musikk med talentløse artister der det går i auto-tune og kebabnorsk. Radiokanaler med reklame gidder jeg i allefall ikke å høre på. Anonymkode: 5926e...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handyhedmark Skrevet 1. oktober 2022 #8 Del Skrevet 1. oktober 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Hører egentlig på NRK P1 hver dag men er så lei av de samme spillelistene dag ut og dag inn, elendig musikk med talentløse artister der det går i auto-tune og kebabnorsk. Radiokanaler med reklame gidder jeg i allefall ikke å høre på. Anonymkode: 5926e...775 Etter å ha vært trofast P1 lytter i mange år, har øynene og ørene mine åpnet for P1+. Mye av den gode musikken og gamle programmer jeg husker både fra tidlig voksenliv og ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 1. oktober 2022 #9 Del Skrevet 1. oktober 2022 Hører mye på radio ja. God mix av nrk klassisk, jazz og p2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillpia Skrevet 1. oktober 2022 #10 Del Skrevet 1. oktober 2022 Hører radio hele dagen! P2 og P13 -spesielt Stjernepose ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #11 Del Skrevet 4. oktober 2022 NRK Klassisk, NRK Jazz og noen programmer som Swing & Sweet og BluesAsylet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Del Skrevet 5. oktober 2022 Radioen i Norge døde med Nite Rocket og Rune Kjelldahl; ingenting av skvipet som sendes idag kan måle seg med denne legendariske radiostasjonen. Anonymkode: dfedc...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå