AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Del Skrevet 24. september 2022 Når jeg ser reklame for Skal vi danse tenker jeg bare: ”Det skal jeg ihvertfall ikke se” Anonymkode: 6d4b1...d48 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Del Skrevet 24. september 2022 Fordi det er underholdende. 26 minutter igjen til ny episode Anonymkode: 50617...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Needleader97 Skrevet 24. september 2022 #3 Del Skrevet 24. september 2022 Så lenge seertall er bra så går det vel fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. september 2022 #4 Del Skrevet 24. september 2022 Fordi jeg liker kjendiser, kjoler/fine klær, dans og musikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Del Skrevet 24. september 2022 Fordi at hjernedøde idioter null sånt, og det er ofte sånne "enkle"som er de som er lettest påvirkelig av tv-reklame. Det genererer reklamekroner, derfor går sånne idiotprogram i årevis. Anonymkode: 9383b...a4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Del Skrevet 24. september 2022 Fordi det er omtrent det eneste realityprogrammet der de faktisk må prestere noe. Da holder jeg også ut de tingene jeg ikke liker, som enkelte uspiselige kjendiser og en "dommer" med null peiling som tar ordet "dansefaglig" i sin munn mellom hurraropene. Savner Tor Fløysvik. Anonymkode: 527e9...bff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi at hjernedøde idioter null sånt, og det er ofte sånne "enkle"som er de som er lettest påvirkelig av tv-reklame. Det genererer reklamekroner, derfor går sånne idiotprogram i årevis. Anonymkode: 9383b...a4e "liker sånt" skal det stå Anonymkode: 9383b...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå