AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #21 Del Skrevet 24. september 2022 Hvor langt er det å kjøre til nabobygden da? Hva med bensinstasjon? Inntrykk av at flest menn/unge gutter jobber på bensinstasjon, og tipper de bryr seg vetydelig mindre enn kvinner. Apotek? Anonymkode: 1b6da...42d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #22 Del Skrevet 24. september 2022 Reis da bare til nabobygda der folk ikke kjenner deg . Ellers tror jeg ikke de som sitter i kassa memorerer ting i en handel og sprer det etterpå. Anonymkode: 740ff...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 24. september 2022 #23 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Bor på et lite sted, er en nærbutikk her. Må ha en graviditetstest, men er redd «hele bygda» får vite om det om jeg kjøper en her🙈 Skal i 40-årsfest i kveld, men vil ikke drikke om jeg faktisk er gravid! Anonymkode: 8a46c...813 Det er en uskreven regel. De har det ikke i kontrakten på samme måte som feks psykologer og leger, men man sier bare ikke hva folk kjøper. Men på bygda er det dessverre slik at det skal mer til å bli sagt opp så de er ofte ikke like profesjonelle der sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #24 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke problemet. Hvorfor gjør det noe om folk får vite at du har kjøpt graviditetstest? Anonymkode: cd7fb...00d Dette tenkte jeg også. Er det viktig at folk ikke vet at man har sex? Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i at man kjøper en test. Anonymkode: faa9b...f0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #25 Del Skrevet 24. september 2022 Kan du kjøpe den på bensinstasjon eller apotek heller? Anonymkode: 07197...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #26 Del Skrevet 24. september 2022 Det er krig i verden og din største bekymring er at en butikkansatt bryr seg om hva du handler? 🤧 Anonymkode: 9c3ff...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #27 Del Skrevet 24. september 2022 mingus skrev (48 minutter siden): Ja, har ikke lov å si til mannen min en gang, at feks Thomas Giertsen kjøpte masse dopapir i dag. Så da bør du merke deg hvem du kjøper den av. Hvis det kommer ut kommer nok personen du kjøpte den av til å få skriftlig advarsel eller verre, om du klager. I alle dager, hva slags butikk er dette? Har aldri hørt om en sånn regel i noen butikker. Snakker jo stadig om hva kjendiser kjøper, bortsett fra en gang.. en som skulle gifte seg og ville holde det hemmelig så ba oss om å ikke snakke om det til etter bryllupet. Det ble jo selvsagt respektert. Hvor mye dopapir Thomas Gjertsen kjøper kan da ikke være topphemmlig? Hva gjør dere med betaling, antar ingen kunder kan observere det og sette dere ansatte i fare, så får han det levert ut i bilen med presenning over? Anonymkode: 004b5...0fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 24. september 2022 #28 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg jobba i en av de store kjedene i Norge og når man skrev under på arbeidskontrakten, så skrev man også under på arbeidsreglementet, at man hadde lest dette og forsto/respekterte arbeidsreglementet, hvor det var taushetsplikt rundt hva man hørte snakk om og hva kunder kjøpte etc. De store kjedene har nok dette i arbeidsreglementet, men folk flest gidder jo ikke å lese det fra perm til perm og tror dermed at de ikke har skrevet under på taushetsplikt, siden de tror at de må ha et eget skjema for dette. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #29 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke problemet. Hvorfor gjør det noe om folk får vite at du har kjøpt graviditetstest? Anonymkode: cd7fb...00d For det er ikke kult at hele bygda vet at vi prøver å få barn. Anonymkode: 8a46c...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #30 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er krig i verden og din største bekymring er at en butikkansatt bryr seg om hva du handler? 🤧 Anonymkode: 9c3ff...71a Skrev jeg at det var min største bekymring? Anonymkode: 8a46c...813 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #31 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du kjøpe den på bensinstasjon eller apotek heller? Anonymkode: 07197...54a Halvtime unna, har ikke bil, det går knapt buss Anonymkode: 8a46c...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #32 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette tenkte jeg også. Er det viktig at folk ikke vet at man har sex? Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i at man kjøper en test. Anonymkode: faa9b...f0b Nei, det er ikke kult at hele bygda vet at jeg har kjøpt en test. Anonymkode: 8a46c...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #33 Del Skrevet 24. september 2022 Normalt er det en taushetsplikt som gjelder for alle som jobber med mennesker. Jobber du i en butikk er det en uskreven regel som sier noe om at du ikke forteller bekjente hva andre handler der du jobber. Anonymkode: 79343...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #34 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Normalt er det en taushetsplikt som gjelder for alle som jobber med mennesker. Jobber du i en butikk er det en uskreven regel som sier noe om at du ikke forteller bekjente hva andre handler der du jobber. Anonymkode: 79343...8cc Takk☺️ Anonymkode: 8a46c...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #35 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ring til mannen din mens du handler og lat som det er en venninne, si sånn "var det den clearblue du ville ha? oi det sa jeg litt høyt, hehe.. jaja neida står her nå, ja den fungerer sikkert bra!" Anonymkode: ef03c...14b AnonymBruker skrev (3 timer siden): Møter jeg på sjefen vet jeg at hun ikke sladrer. Men alle kollegaene er unge, noen på alder med eldstedatteren min. Vil ikke hun skal få vite det på bygda. Vet jo hvordan unge jenter kan være. Vil ikke de skal få sparken heller, vil bare ikke det skal komme ut.🙈 Anonymkode: 8a46c...813 Altså, her ser jeg potensialet for noen helt andre rykter som kan spre seg dersom den butikkansatte er av den slarvete typen... >.> Anonymkode: 358cb...fd1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #36 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er krig i verden og din største bekymring er at en butikkansatt bryr seg om hva du handler? 🤧 Anonymkode: 9c3ff...71a For et tullete svar Anonymkode: 6768d...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #37 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette tenkte jeg også. Er det viktig at folk ikke vet at man har sex? Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i at man kjøper en test. Anonymkode: faa9b...f0b Eh fordi man ikke ønsker at folk skal vite at man tester/pørlver/er gravid Anonymkode: 6768d...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #38 Del Skrevet 24. september 2022 Aldri jobber i butikk, men noen ting skjønner man bare, det er ikke personen i kassen sin sak Anonymkode: d066d...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 24. september 2022 #39 Del Skrevet 24. september 2022 Sleng med en pakke bind, kondomer og noen øl, så er det ingen som tenker over den testen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #40 Del Skrevet 24. september 2022 I norgesgruppen signerte jeg taushetsplikt sammen med kontrakten, dette er en del år siden men regner med de fortsatt gjør det. Utenom det så kan man få levering samme dag fra apotek hvis porterbuddy eller lignende leverer der du bor, så slipper man det her. Anonymkode: 789ff...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå